unde fugeai aseara(sambata) in jur de ora 11 pe la 1 mai.... nu stiam yo cine-mi sparge urekile
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pai unde crezi colegule? La Casa Presei, faceam si noi un fulgerica.
@Macs, mergi la un magazin Dacia (poti merge la cel de pe Mihai Bravu, cel de inainte de intrarea in pasajul Obor), si vezi care este pretul pieselor de origine. Va fi mai mic decit daca le iei de la service direct. Recomand numai piese de origine pentru distributie, cumparate cu factura. Cu distributia nu-i de glumit, pentru ca daca iti iei cinestie ce piese nasoale si rupi cureaua de distributie, ai pus-o. Montajul, la fel, in service Dacia, vezi unul mai ieftin (MotorService, la Diham, sau Auto Marcu's la Cora Pantelimon)
Comment
-
Incearca sa nu depasesti cu mult limita de 4 ani sau 60 000km, nu se stie cum sunt facute piesele astea. Am uitat, neaparat trece revizia in cartea de intretinere, cu stampila.
Comment
-
Deja masina a implinit 4 ani luna trecuta ... dar km is mai putini decat limita de 60000. Cat de curand, cel tarziu vara asta, fac schimbarea la distrubutie.
Merci pentru sfaturi!
PS: Te rog, daca stii, ce piese trebuie pentru o distributie de 1.4 fara AC si fara servo? Ca sa stiu ce sa cer la magazin . Merci!Last edited by Macs; 18 May 2009, 13:47.I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Originally posted by Macs View PostDeja masina a implinit 4 ani luna trecuta ... dar km is mai putini decat limita de 60000. Cat de curand, cel tarziu vara asta, fac schimbarea la distrubutie.
Merci pentru sfaturi!
PS: Te rog, daca stii, ce piese trebuie pentru o distributie de 1.4 fara AC si fara servo? Ca sa stiu ce sa cer la magazin . Merci!
La asta i-ti raspund eu... asta ar fi codul pe care trebuie sa-l comanzi "CT988WP2" contine curea+rola+pompa de apa... cureaua de agregate nu are nici o treaba cu distributia
Comment
-
Dar trebuie schimbata si ea la 4 ani, cauciucul imbatraneste si Doamne feri sa se rupa... Ales bules distributie, ales bules motor.
Comment
-
Asa cum am promis, iata o lista cu o parte din modificarile aduse cojii mele de-a lungul timpului.
Spun o parte din modificari pentru ca ele sunt atit de multe incit nu mi le pot aminti pe loc. Am depus multe ore de munca, am scurs multa sudoare, am pierdut multe nopti, per ansamblu sunt multumit de ceea ce a rezultat si deja sunt hotarit sa nu o mai vand.
Imbunatatiri ce tin de confortul meu:
- oglinzi Prestige, reglabile si incalzite electric, vopsite in culoarea masinii
- computer bord
- HU ALpine
- amplif Genesis Series III Four Channel 4x95w RMS
- difuzoare Ground Zero GZNC 1650 Nuclear Series, componente pentru fata
- deschidere electrica portbagaj din interior de la un buton de fabrica si/sau din telecomanda
- proiectoare de fabrica
- iluminare interior in combinatii de albastru cu rosu, bord, pedalier, portbagaj, plafoniere
- plafoniera suplimentara pentru locurile din spate
- iluminare suplimentara pe custodele spate, pentru pasagerii din spate
- iluminare tablou de bord custom, cu dimmer digital pentru lumina cadranelor, ace indicatoare de Megane 2.2
- insonorizare podea, plafon, usi, portbagaj si aripi spate cu bitumina si aluband
- schimbator viteze scurt, din aluminiu, cu tija custom made si sistem short-shift
- volan imbracat in piele, burduf schimbator din piele
- faruri cu blocuri optice integrate, bi-xenon cu diafragma si angel-eye CCFL
- statie radio CB TTI770 montata in bord + antena Sirio 3000T
- consola centrala modificata, imbracata in plus
- consola levier viteze cu butoane de geamuri electrice/dezaburire/avarii/inchidere integrate, imbracata in plus
- folie geamuri spate albastra Llumar
- pedalier complet Sparco (3 pedale + foot rest)
- suport de foot-rest confectionat din tabla de Al
Imbunatatiri ce nu tin de confortul meu:
- arcuri H&R -4.5cm (am repozitionat si bucsele, ca sa nu fie probleme)
- amortizoare sport Bilstein
- jante Evo Corse San Remo, 7jx17"
- anvelope GY Eagle F1, 205/45/17
- evacuare completa 55mm cu finala Remus Hardline
- scaune de competitie Sparco EVO, cu suporti manufacturati
Alte imbunatatiri:
- remapare ECU injectie
- kit admisie directa de aer K&N
- alarma
- capota prelungita
- triple cu semnale clare, model 2006
- decor exterior “Cupa Logan”
- stop central de frana full led
Planuri de viitor apropiat :
- scut motor si CV
- centuri in 4 puncte, Sparco, cu omologare
- detector de radar (poate ma opresc si eu din luat amenzi)Last edited by dsign; 2 June 2009, 13:11.
Comment
-
FFF tare nenea dany!!! Ai facut niste super modificari, care au adun un mare plus de siguranta masinii. In acelasi timp, ai facut masinuta sa si arate ffff bine!!
Se pare ca ai reusit sa gasesti echilibrul intre asptect si siguranta ( frumusete si utilitate)
Bravo domleeee!!!
sigpic
Comment
Comment