B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by dsign
    roti late, sau roti cu talon mic:

    avantaje : stabilitate mai buna in viraje, frinare eficienta, demaraj fara patinare
    dezavantaje : uzura articulatiilor, pret ridicat al anvelopelor, probleme cu politia daca nu sunt omologate, confort scazut la trecerea peste denivelari

    Consider ca cele spuse mai sus se deduc de la sine, daca stai sa te gindesti putin...
    Prefer sa raman la ce am pe masina,oricum mersi...
    Last edited by crististreulea; 23 October 2007, 11:14.
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #92
      la ce drumuri avem noi in romania stau si ma gandesc daca chiar se merita niste anvelope cu talon de 45...ca sa numai zic de jenti care sunt expuse maxim.

      Comment


      • #93
        Arta cere sacrificii. Daca esti nebun dupa cum arata suporti si partile negative. ;)
        numar secundele

        Comment


        • #94
          Schimbi rinichii o data cu articulatia masinii? sincer, asta e genu meu de masina tunata, felicitari!

          Comment


          • #95
            LE: auzi, dar de ce vrei sa-i schimbi bara?! ... masina inspira un look de "bad boy", iar bara mi se pare cireasa de pe tort. Eu as tine-o asa

            Comment


            • #96
              multumesc de aprecieri... nush daca am spus, dar de vreo 2 sapt am xenon... pot sa spun ca isi merita ultimul banut, mai ales zilele astea cind e ceata noaptea... detalii la cerere
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #97
                logic vrem detalii pret , de care e adica e bixenon??? si ce modificari ai facut la instalatie?

                sigpic

                Comment


                • #98
                  Originally posted by dsign
                  multumesc de aprecieri... nush daca am spus, dar de vreo 2 sapt am xenon... pot sa spun ca isi merita ultimul banut, mai ales zilele astea cind e ceata noaptea... detalii la cerere
                  pai vreau si eu sa ne zici cat ne costa montajul si poate la iarna trag o fuga pe la tine si mi le si montezi.

                  Comment


                  • #99
                    mai, stiti bine ca nu ma ocup cu mizilicuri d-astea (montat xenoane)

                    Treaba asta a facut-o altcineva, cel de la care am luat instalatia... Montajul e inclus in pret. Un kit HID BiXenon H4 pt logan costa ~200e, nu se schimba nimic la instalatia electrica, pur si siplu se adauga instalatia HID cu 2 ridicatoare, un controller si o rezistenta pe faza lunga

                    Stiti bine ca nu motez orice porcarii pe masina, asa ca nici xenoanele nu sunt niste cacanarii. Sunt becuri chinezesti cu ridicatoare Bosch. Temperatura de culoare am ales sa fie 6000k, este un alb intens. O sa fac si niste poze.

                    0722 449909, Bogdan, il recomand cu incredere. Daca are vreo importanta, ii puteti spune ca l-a recomandat Dani, omul cu ledurile... va fi tare incintat sa va aibe de clienti.
                    Last edited by dsign; 31 October 2007, 02:30.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • asa am pus si eu si sunt bune

                      Comment


                      • cauta-ti lupe de megane pt faza scurta, ca la tine e buba cu farurile alea...se schimba radical situatia daca pui lupe de megane. O sa-mi multumesti daca faci mutarea asta.
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • cum ai facut schimbatorul scurt????l-ai taiat pur si simplu???daca se poate o poza care sa se vada ceva mai clar..multumesc
                          Last edited by Cristi_Xp; 31 October 2007, 19:41.
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • am taiat din tija cu fierastraul electric cam 5 cm... tija este al dracului de tare, m-am chinuit o gramada s-o tai.

                            Dupa aceea mi-am cumparat nuca de aluminiu din Vitan si i-am facut eu din otel sistemul de prindere, deoarece acela pe care il are ea in pachet e facut din alama si filetele sunt deja mincate. Am facut totul in asa fel incit sa ii pot regla inaltimea, crezind ca va fi greu de actionat (am si cotiera), insa nu a fost nevoie

                            O sa va arata la intilnire, cind voi veni si eu...
                            _
                            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                            sigpic

                            Comment


                            • Update la lumina de bord, incerc sa fac urmatoarea combinatie: Iluminarea cadranelor si a displayului cu potentiometru pentru reglaj iar acele sa ramina rosu puternic si sa se aprinda odata cu contactul.

                              In poze se observa diferenta de intensitate luminoasa intre cadrane si display, in realitate aceasta diferenta este mult mai mare si este realmente necesara implementarea unui reglaj. Lucrarea stagneaza un pic deoarece am primit ideea de a pune reglajul chiar pe tija care reseteaza km. Astept pareri, idei, critici.
                              Attached Files
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Da arata frumos.Vreau si eu
                                LOGAN--> <--TOYOTA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google