admisie, furtunase alte alea.......
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bun bun, ceva genu' cum era admisia aia de M3 in care am pus poza, sau cum e cea de carbon de Logan de preia mai mult aer dupa grila, sunt curios din ce material este bucata rosie. Bine gandit!
Comment
-
-
Ba, va sparg, sa moara mama...lu' Frankfurt !!!
Am acelasi filtru K&N, cu un furtun si un plastic care capteaza ceva mai mult aer... Plasticul este de fapt un... faras de-ala pe care maturi praful. Acum este doar o idee, mai pe la primavara va fi ceva profi, trebuie sa decupez un pic tragerul.
Comment
-
Cand e sa facem admisia..dai un semn..am omul am si utilajele sa facem cum trebuie "gura aia de aer rece"
La Pantelimon asa se tuneaza ma???!!!sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Cine vorbea, ala care merge regulat la zugrav pentru "mici" retusuri... Huo!
Comment
-
Multumesc, planuiesc o vizita cu colegii mei pe la voi, poate ardem niste lemne si incingem gratarul...
Comment
-
dsign si tu ai arcuri H&R si telescoape bilstein sport b8 pe gaz nu ?
zi-mi te rog la mine arcurile sunt cu capul in jos pe spate ?)
eu stiam ca spirele trebuie sa fie unite in partea de jos nu in partea de sus
cand aveam telescoapele stock si arcele h&r stateau unite in partea de jos si baietii care au montat telescoapele au zis ca nu s-au atins de arcuri ca asa au ramas cum or fostIts just a car ...
Comment
-
Comment
-
Ma facui sa ma rad...
Raspunsul se afla in pozele tale, fizic este imposibil sa montezi arcurile invers. Spira de jos are un diametru foarte mic, care trebuie sa se imperecheze cu bucsa de cauciuc de pe taler. Deci nu ai cum sa montezi arcurile invers.
Si da, intradevar, nu ai nevoie sa umbli la arcuri ca sa schimbi amortizoarele la puntea spate.
Stai linistit, sunt ok. Acum da-i cox!
Comment
Comment