Saptamana frumoasa tuturor, eu astazi am sesiune de dat gauri in oalele spate. Si nu prea imi vine cheful
B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oricum hodoroaga sta la caldurica, in garaj...Mai pe la 14.00 ma apuc de fierarit
Comment
-
Pai nu puteam sa o pun acolo ruginita, ca doar e in portbagaj, intr-un loc destul de vizibil
Am dat cu chit peste suduri pe bara si pe tijele filetate, am slefuit apoi am vopsit. N-arata chiar foarte bine in detaliu, insa de departe e ok.
Comment
-
aaaa, poti fi mai explicit? Cine e facatura? Cum? Care logan?
Comment
-
Taci ca dadui una stramb... Mai tarziu salt masina sa-i scot amortizoarele, ca ma incurca...
Comment
-
Gaurile nu le dai din interior? Sa-i pui niste saibe groase si strase bine. Dupa aia dat bine cu "maclavais" sa nu intre apa si rugina.
Apropos, o intrebare: De ce se rigidizeaza oalele (caroseria) si nu se prind capetele amortizoarelor intre ele?? (mai sunt bucsile alea de cauciuc - sunt de acord - insa mai demult vedeau masinile cu bare intre capetele amortizoarelor - si pe fata si pe spate. Dupa aia mai tarziu am vazut pe fata barele prinse cu suporti de suruburile pe care se prind flansele de oalele contraaripilor)
Comment
-
Pai, pe fata este normal sa fie pe caroserie si nu pe amortizoare, deoarece la suspensia tip McPhaerson amortizoarele pivoteaza la schimbarea directiei. Ori daca prinzi o teava direct de amortizoare, ori nu mai virezi, ori renunti la bara
Pe spate banuiesc ca prinderea de amortizor ar fi fost cea mai simpla solutie. Nu si la Logan insa, deoarece nu este spatiu suficient, nu am cum sa strang o eventuala teava turtita acolo, in capatul amortizorului.
Folosesc suruburi cu piulite specifice Logan, tratate, si cu saibe sertizate.
Suportii de la bara sunt deja pe masina, totul tratat cu antifon cauciucat... Maine am teava pe masina
Gaura de care vorbeam mai sus nu este stramb facuta, mi s-a parut mie. N-am mai dat amortizoarele afara, am putut lucra asa, cu masina pe cric
Comment
-
Originally posted by dsign View PostPai, pe fata este normal sa fie pe caroserie si nu pe amortizoare, deoarece la suspensia tip McPhaerson amortizoarele pivoteaza la schimbarea directiei.
Eu am crescut cu o Lada 1200. Amortizoarele erau mult mai jos plasate si capatul de jos al amortizorului se prindea de bascula inferioara. Bascula superioara era ca o potcoava care asigura "paralelogramul". Arcul se sprijinea sus pe contraaripa iar jos direct pe bascula inferioara. (era tanc Lada) Fiind cu tractiune spate, era mai simpla suspensia fata, fiinda altfel amortizorul nu putea fi amplasat asa din cauza planetarei.
Comment
-
mi se pare cunoscuta brida de pe spate ... sper ca ai reusit sa o faci ...in week-end vin in control
A mai fost montata o teava pe spate pe un 16v ... in curbe nu se mai ridica si nu mai pleaca spatele aiurea... astept rezultatele si din partea lui Dani
Comment
Comment