B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Of, parca esti nebun...

    Orice disc cu prindere 4x100 de la Renault, modele mai recente, se potriveste si pe Logan.

    Postul #3369 a fost citit cu atentie?

    Daca te referi la discuri de spate, atunci discurile de scenic sunt mari in diametru, prea mari pentru Logan. La fel si cele de pe Megane 1 Break.

    Cine are de-alea fara ABS isi cam blesteama ideea
    Last edited by dsign; 29 September 2011, 01:00.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • da....am si eu o intrebare: pompa de VAN are 4 iesiri. ce ai facut cu doua dintre ele ?

      se poate scoate servofrana de pe Logan ?

      Comment


      • scenic are 185/65 15 la roata, ca m-am crucit si eu. trebuie vazut cu atentie daca nu cumva este o exceptie de la regula si cu etrierele, mai ales ca se zvonea ca puntea spate a loganului e luata de pe scenic, bolt on! si etrierele lui de fata sunt unice in gama renault!

        Comment


        • pana nu desfaci si incerci nu ai cum sa ti dai seama.

          eu cred ca frana de Logan fara ABS ar merge mai bine fara servofrana. a se vedea Lotus Elise MK1, nu are nici ABS nici servofrana

          Comment


          • alessandro ai baut ceva?

            Comment


            • sincer da. ma gandesc la dozarea fortei de apasare. da hai sa nu ii mai poluam topicul lu' dsign ca ne urecheaza pe amandoi

              Comment


              • ar trebui infiintat un topic nou: " frane mai bune pentru logan, stock upgrade!" vede un moderator? eventual cu mutarea celor cateva notiuni prezentate aici direct acolo. initiatori alessandro, razvanamza si dsign.

                Comment


                • Pompa de VAN are intr-adevar 4 iesiri, la fel ca la... mine Eu nu am ABS.

                  O masina conceputa fara servodirectie se comporta altfel decat una cu servodirectie care nu functioneaza.

                  Asa ca nu e cazul sa renunt la servofrana

                  Am testat ieri, la frana puternica se blocheaza rotile dar masina merge drept, adica nu mai trage intr-o parte sau alta. Pedala este mai ferma dar mai usor de dozat. Se p[oate face varf-calcai fara probleme acum
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Eu sunt realmente curios acum de franele tale.

                    Pedala la un Logan 100% stock este prea moale pentru dozaj ''chirurgical'' si foarte dificil de facut varf/calcai, din aceiasi cauza.
                    sigpic

                    Comment


                    • de aceea ziceam de eliminarea servofranei si a membranei de servofrana si astfel frana devine tare cum era la Oltcit pe pe vremuri. ava o pedala foarte tare care permitea dozaj chirurgical cum zice dr.mke, adica un varf-calcai impecabil numai ca nu prea aveai ce face cu el la 50 cai

                      Comment


                      • alessandro te inseli eliminarea servofranei iti creste considerabil oboseala la volan si asta are numeroase implicatii. O frana cu servomecanism este gandita sa ofere si progresivitate!

                        In alta ordine de idei scrie prin carti cum e cu dublu circuit la orice frana mai noua chiar si fara ABS => 4 conducte.
                        Last edited by Soran; 30 September 2011, 13:18.
                        Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                        Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                        Comment


                        • Dozajul fara servo ar fi nul, efortul la pedala colosal.
                          Cind ai condus ultima oara un VW Kafer ?
                          sigpic

                          Comment


                          • cand ai condus ultima data Oltcit ?

                            cand a aparut acum ani de zile Lotus Elise ingunerul explica cum ca au ales frana clasica fara ABS pentru o dozare perfecta a fortei de franare, pentru o gestionare mult mai buna a pedalei. EU unul as prefera o frana tare fara servo. distanta cea mai mica de franare se obtine fara sacadarile ABS ului si fara blocarea rotilor

                            se poate ca un moderator sa deschida un thread : totul despre frane sau ceva de genul ? nu cred sa existe

                            Comment


                            • Tare miscarea cu discurile! Mergi pe blat sau o autentifici RAR?

                              Keep up the good work

                              Comment


                              • @ dani daca scoti o placuta din etrierii aia de spate si o pui aici o poza, cred ca lesin.

                                nu pot sa cred, etrierii aia si placuta arata identic cu cele de pe Citroen Saxo 1.5 D.

                                zi mi un cod de pe ea cu prima ocazie daca esti amabil.

                                asta e ?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google