B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am lichid suficient pt a umple toata hardughia aia de schimbat lichid... Si nu am info despre aparate care functioneaza cu juma de litru de lichid. Iar pedalaaaa/apasaaaaa este o metoda destul de eficienta cand e facuta cum trebuie
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • din ce se vede din poza nu s-ar vedea nici un reglaj mecanic, poate trebuia sa iei pompa de frana cu tot cu pedalier ...sa nu fie diferente...

      sau varianta 2 , nu ai facut aerisirea cum trebuie ,desi ma indoiesc ..
      Attached Files

      Comment


      • Exista filet in spatele sigurantei. Este specificat in manualul de service
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • hai ma Dane ca te credeam bagaret !? Mai un pic de acolo ,un pic de dincolo si problema se rezolva

          Comment


          • da e filet ce permite un mic reglaj de acolo... dar nu aia e problema atata timp cat ajunge pedala jos...


            pompa de vid e legata dupa aerisitoare tu trebuie sa fi atent sa pui lichid sa fie peste nivelul minim mereu cat timp aerisesti...
            Attached Files
            "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

            Comment


            • problema este ca masina franeaza de franat dar cursa unde lucreaza frana este foarte jos aproape de podea.

              Comment


              • La tine exista o problema nu stiu sa iti spun care dar nu cred ca are legatura cu pompa.

                Nu esti singurul care a pus discuri si etrieri de VAN pe berlina.

                Eu cand i-am schimbat a doua zi am facut aerisirea in "X" pe elevator si de atunci nu am probleme.

                Intrebare : Inainte de a pune discurile pe spate tot asa era frana ? Ca din cate imi amintesc eu cand am mai mers cu masina ta tinea normal.

                Eu ma gandesc ca ar trebui sa incerci sa schimbi si repartitorul pe spate. Din cate ai zis tu e strans la maxim si nu mai ai cum sa umbli la el. Poate e uzat excesiv si de aceea sa nu reusesti sa reglezi frana.

                Poate e o tampenie ceea ce am zis dar merita sa te gandesti.
                Last edited by B-53-SDP; 4 November 2011, 17:18.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • si eu am avut si am oarecum problema asta , am schimbat franele si imi tinea pedala la jumate .
                  Am schimbat si discurile si sa mai ridicat putin , dar tot nu cat trebuie.
                  am facute 3-4 aerisiri , si in X si normal etc...

                  Comment


                  • Drace,cand am terminat masina ai zis ca e ok,acum e la fel sau s-a lasat de atunci??A coborat foarte mult??placute mai ai?)discuri?))Aeriseste si la pompa.....(ai zis cas nebun,dar taicamiu a aerisit si acolo...).
                    sigpic

                    Comment


                    • Am lasat-o atunci asa, nu m-am mai zbatut, daca am vazut ca franeaza excelent.

                      Acum vreau sa aprofundez studiul si eventual sa remediez. Nu vreau sa ramana asa.

                      Am placute noi de la Sorin pe fata, iar pe spate sunt si ele noi, primite cadou.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • cel putin eu sunt direct interesat de rezolvarea problemei.

                        furtunele flexibile de frana cum se prezinta ? si astea mai pot influenta o idee acolo comportamentul pedalei

                        Comment


                        • Exact asta vroiam si eu sa zic,la furtune nu faci nimica??
                          sigpic

                          Comment


                          • trebuie de-alea de dus de baie, cu metal pe-afara chiar sunt recomandate pentru un raspuns mai ferm al pedalei. repartitorul pe spate fi blocat?

                            Comment


                            • Repartitorul nu stiu in ce stare e, pentru ca nimeni nu stie cum functioneaza si ce trebuie sa se miste si ce nu prin el. Asa ca l-am strans blana (in pozitia incarcat)

                              Dupa ce rezolv cu pedala, o sa imi pun si flexibile d-alea de care trebuie
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • furtune are colegul matale la cel mai bun pret de pe piata. daca sunt fata + spate e beton pretul

                                vorbeste cu VRN u ca zicea el ceva de niste supape pe la repartitorul ala. nu mai tin minte exact.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google