B 48 C U P Logan by DaciaShop[Castigator Campionat Cel Mai Tare Interior Editia 2011]

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alexpeed, ai baut ceva? eu am intrebat serios.

    Comment


    • Bordul meu vechi a inceput sa scartaie dupa iarna asta si am simtit nevoia de upgrade.

      Cu ajutorul unor buni colegi de club (carora le multumesc infinit, se stiu ei care) am adunat niste piese.

      Am butoane de geam cu impuls, nu sunt deloc greu de actionat acolo, mai ales ca nu e prima masina cu configuratia asta.

      Nu vopsesc nimic, voi finisa si voi aplica metoda "flocking" - praf de catifea aplicat in camp electrostatic. Procedeul este descris in paginile anterioare, nu ma plictisiti cu intrebari
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Frumos procedeul, astept sa vad ce scoate si revin si eu pe la tine.
        B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

        Comment


        • In jurul carei sume se invarte un buton cu impuls pt geam?
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • Nu stiu si nici nu ma intereseaza. Eu am pt toate cele 3 masini deja
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • flocking - http://www.youtube.com/watch?v=COH6I0bO-gU

              faci ceva pe suprafata bordului? ca are textura aia de ce-o fi...nefiind suprafata netedă, poate se vede la suprafata pufului...

              PS: cand te-oi sui in alta masina, sa vezi ce cauti pe jos butoanele de geamuri...

              acolo voiam sa pun termometrul...dar parca mai repede l-as pune deasupra plafonierei...
              Last edited by mariannn; 27 April 2013, 10:33. Reason: Automerged Doublepost
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • @mariannn, nu fac tot bordul cu puf. Acele imperfectiuni de suprafata se astupa singure in timpul procedeului de aplicare a respectivei catifea. Asta e farmecul, ca nu trebuie sa finisezi prea mult

                Deja am acasa alte 2 masini (un Logan si un Duster) la care butoanele sunt asezate normal, iar eu am acest setup (cu butoane jos) de multicel. Asa ca nu vad probleme...

                Pana una alta, mai lucram pe la partea mecanica : unii, care vor sa se prosteasca in limba engleza, ii spun "camber negativ", eu ii spun doar asa : unghi de cadere negativ.

                Vorbim de puntea spate de data aceasta. Efectul este maxim, se pot parcurge viraje intr-un mod violent in acest moment, fantana mare de la Unirii se poate parcurge in a2a la maxim, cu gaz plin.
                Attached Files
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • si toe-ul cum il scoti ? sau mai bine zis cum l-ai calculat , PM cand ai timp ;)

                  Comment


                  • La ultima masuratoare convergenta a iesit in parametri. Unghiul de cadere este acum aprox -1gr pe fiecare roata, ceea ce nu scoate convergenta din limitele acceptabile.

                    Iarna sunt probleme, totusi, asa ca nu recomand cadere negativa pe spate cand se circula pe suprafete cu aderenta precara
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • nu neaparat precara, eu am avut probleme inainte sa rezolv toe-ul si pe ud, trebuia sa stau cu ambele maini pe volan ca sa redresez spatele ca fugea in toate partile, tu ai mai putin ca mine , eu am 4 mm placuta plus inca 3 mm saiba de reglaj a toeului
                      Attached Files

                      Comment


                      • Mai am putin de finisat + asezare roti
                        Attached Files
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • looking good.

                          Comment


                          • Observ eu corect ? Ai trecut la stergatoare Denso ?
                            sigpic

                            Comment


                            • Stergatoarele sunt de proba, de Subaru Forester, cu lamele de cauciuc noi.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • da si tu mai multe detalii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google