If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
.....repozitionand bucsele masina a devenit mai confortabila decat inainte?
si odata cu distentierele devine instabila masina?(atunci de ce se mai pun?sau trebuiesc si pe fata sa fie complet pentru siguranta)
bafta multa
Deci se simte si pe spate repozitionarea bucselor caci eu numai pe fata mi-am facut. Astept sa vad primul Logan 16v cu serpi (eu unul nu am mai vazut).
@Bleizer: cum adica bine a venit), e destul de vechi.
.....repozitionand bucsele masina a devenit mai confortabila decat inainte?
si odata cu distentierele devine instabila masina?(atunci de ce se mai pun?sau trebuiesc si pe fata sa fie complet pentru siguranta)
bafta multa
Daca lasi masina din suspensii si nu repozitionezi bucsile, ele stau torsionate. Din cate stiu, in fabrica sunt montate cu masina suspendata, deci pozitia lor neutra e cu bratul inferior al suspensiei lasat. Torsiunea din busci adauga rigiditate suspensiei la denivelarile mici, de unde si efectul de clantanit de dinti. Repozitionand bucsile se elimina torsiunea (se prelungeste durata lor de viata) si suspensia devine mai comfortabila pe denivelari.
Distantierii trebuie pusi cu dimensiuni egale pe fata si pe spate pentru a pastra raportul intre ecartamente. Marind ecartamentul spate, masina devine instabila in virajele luate foarte rapid, existand o usoara tendinta subviratoare (fuge spatele). La utilizare normala, nu se simte.
O masina facuta intr-un stil mai simplu...lasata,remapata si cu niste roti dementiale ...intr-un cuvant nervoasa...deci trage intr-un fel...grav!!..eu unul am toata stima pentru Vali si pentru ce a facut la masina...bafta Vali..
Inca un upgrade, de data asta, distantieri Sparco de 20mm pe fata. Rotile fata arata perfect ca ET acum.
Desi am distantieri de 20mm de jur imprejur dar nu sunt inca pe deplin multumit de cum arata spatele, probabil o sa-mi cumpar niste flanse cu prindere dubla de 30-40 mm ca sa aduc toate rotile la linie cu caroseria
Dupa ce le aduc pe toate la linie, urmeaza inca un drop de 1-2 cm ca sa fie totul cat mai "flush"
P.S. Mersi Jock3re ca-mi faci poze la masina ca mie mi-e lene
Abia astept sa te vad cu KW-uri in viitor ca sa te certi cu matheo. Rotile sunt la "linie" cu caroseria dar ar merge cum spui tu un mic retus in spate, sa mai distantezi nitel rotile!
Un update ca n-am mai postat de mult:
1. Am dat comanda de serpi de Clio RS care dupa ce vor fi sudati pe flansa de 1.6 16v, vor veni la fix. In maxim o luna o sa am si traseu complet fara catalizator dar cu centrala si finala "silentioasa".
2. Tot pe comanda vine si corpul clapeta de 2.0 cu diametru interior de 65mm.
3. Masina sufera azi operatii majore la sistemul de rulare. Operatiunea are doua parti, intai se va opera cu bisturiul industrial (aka flex) pentru a se extirpa cate o spira din fiecare arc si 4.5 cm din tija amortizorului apoi doctorul ortoped suspensolog va intari amortizoarele. Convalescenta va fi scurta!
4. Discurile vor fi schimbate. Afara cu EBCurile care s-au ovalizat dupa 15.000km, intra Brembo Max de la Dacia Shop.
Planuri de viitor:
1. Prin cautarile mele am gasit si alti nebuni care fac axe de 1.6 16v: Shriek din Germania si Colombo & Bariani din Italia. Ambii fac set de axe pe la 600E, ceva mai ieftine decat cei 800 ceruti de CatCams. Faza tare e ca cele de la Colombo & Bariani sunt de 280 de grade. Prin comparatie, Shriek face de 245 si CatCams de 250. F*** yeah!
2. Urmeaza sa comand flanse pe spate de 30-40mm, in functie de cum arata masina dupa operatiile de azi.
3. Volan de faza 2.
Revin cu poze dupa operatiile de azi. Arcuri H&R mai scurte cu o spira, amortizoare intarite 25%, schimbat discuri + placute fata (Brembo Max + Ferodo Premier), curatat tamburi spate. Multumesc cos_min_i si aleXpeed pentru ajutor si lui Canto pt poze!
Probabil ca maine la Polivalenta vor iesi niste poze mai clare pe lumina
Sunt foarte multumit ca nu-mi mai vibreaza volanul la franare si ca masina e beton de beton pe curbe. In cateva zile sper sa ma obisnuiesc si cu rigiditatea sporita a suspensiei.
Nota: dupa ce imi pun flansele de 35mm pe spate, s-ar putea sa mai tai o spira de acolo
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment