ba nene ce masina urata si inalta
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
Collapse
X
-
Originally posted by vyp75 View Postsal, acuma i-ti mai ating?
eu am jantele mele cu et38 si daca tai mi-e frica sa nu patesc la fel
i-mi atingea inainte in urechia de sus de la aparatoarea de noroi aia ingusta ce se pune pentru anticiobire a vopselei.
le-am taiat si nu mai atinge dar pe spate dreapta de la denivelari mari tot se mai aude ceva cate o data.
daca iau amortizoare bilstein sunt mai rigide fata de ce ai facut tu la astea stock?
de unde ai taiat la arcuri, spira de sus sau de jos?
vreau si eu sa o las jos ca e pacat sa nu aiba si sibiul una asa trantita daca mai pot merge cu ea dupa aia vedem.
Surubul care prinde bara de contra-aripa de plastic (cel superior) a fost scos pentru ca atingea si facea un zgomot nasol la denivelarile mai mari. In rest nu atinge nici macar in urechile aripii de care se prinde protectia de plastic la aripa.
Pe spate nu imi atinge absolut nimic cu ET23. Mi se pare ciudat ca la tine atinge cu ET38, probabil e de la cauciucul ceva mai mare (205/40 la mine vs 205/45 la tine parca).sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Hehee, dragii mosului, mult a trecut de la ultimul update.
Intre timp masina, asa trantita cum e ea, a vazut un drum Romania-Grecia cu 4 pasageri si bagajele aferente unui concediu de 1 saptamana. Masina s-a comportat foarte bine din toate punctele de vedere:
1. A consumat in medie 7l/100km
2. Nu au atins rotile in aripi chiar incarcata
3. Nu m-a dezamagit pe serpentinele din Halkidiki
4. Pasagerii nu m-au linsat pentru ca e prea rigidia. A fost decent comfortul, probabil de la incarcare.
Ma declar pe deplin multumit!
Revenind la gargaunii mei, mi-au venit flansele custom de 35mm pentru puntea spate. Dupa cum se poate observa din poze, rotile spate stau acum la linie cu caroseria. In sfarsit sunt multumit!
In prima poza e un "before" la Poli. ET43de la roata cu distantier Sparco de 20mm, total ET 23.
In rest e asa cum arata acum cu flanse de 35mm. Masina ruleaza cu mandrie ET8 pe spate!!! (43-35). Muhahahaha!
Flasele sunt facute la comanda la o firma din Cluj (detalii pe PM sa nu fac reclama) si pe langa faptul ca au 35mm, fac si conversie de la prezon normal pe partea cu butucul la surub cu piulita pe partea cu roata.
Urmeaza evacuarea completa custom cu serpi de Clio RS, fara catalizator si cu o configuratie de tobe inca nedeterminata. S-ar putea sa mai bag si flexu in arcurile din spate ca sta cam sus...sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
chiar nu stiu cum poti sta cu o masina asa "cocotzata" , ai dreptate , baga flexu` )))
belea masina , printre putinele 16v modificate ;)
bravo si spor in continuare !" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Am folosit un calculator online care imi da diametrul interior si lungimea al fiecarui brat al colectorului in functie de puterea maxima si de turatia dorita pentru cuplul maxim.
Dimensiunile colectorului de RS sunt cele necesare unei puteri de 135cp cu un cuplu maxim la 4000rpm pentru un motor de maxim 2L.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Originally posted by bigdan View PostArata foarte bine.Cum se comporta cu distantierele acum ? Care s avantajele? ... in afara de cel optic.
In practica, mai conteaza si alte lucruri, cum ar fi geometria descrisa de cele patru roti. La Logan ecartamentul fata e mai mare decat cel spate (1480mm, respectiv 1470mm).
La mine ar fi 1520mm pe fata si 1540mm pe spate in configuratia actuala. Asta inseamna ca puntea fata nu e mai lata decat spatele si ca masina ar trebui sa fie instabila. Pana acum n-am avut probleme, am fost pe "skidpad", a se citi P-ta Alba Iulia si masina sta lipita pe drum.
Am avut mici nemultumiri cand aveam doar distantiere de 20mm pe spate si masina avea tendinte supraviratoare la iesirea din rond pe franare.
Daca urmam "teoria", acum ar fi trebuit sa se intample acelasi lucru, avand in vedere ca diferenta de ecartament intre punti este cam aceeasi.
Ciudat e ca nu se intampla asta, probabil ca plusul de ecartament face masina mai stabila si problemele cauzate de diferenta intre ecartamente se diminueaza. Presupun si ca diferenta intre ecartamente e o marime care are impact relativ la ecartament in sine, adica daca adaug 10mm la un ecartament mic, efectul o sa fie altul decat daca adaug 10mm la un ecartament mare.
Recunosc ca flansele le-am pus in primul rand ca sa arate masina bine dar ma bucur ca nu par sa aiba efecte adverse asupra stabilitatii.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Duminica dimineata, ora 00:30 ati fost depistat cu viteza de 72km/h in zona universitate. Dumneavoastra conduceati pe partea cu mersul spre unirii iar fuguletz pe partea cu intrarea in pasaj, acesta claxonand ca disperatul dar dumneavoastra frecandu-va cu mana stanga la barba si mergand mai departe ... HUUUUUOOOOOO!!!sigpic
Comment
-
Comment