Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • savoiu ai cam gresit link-ul ... incearca la bazar etc ... vrn joi vi , da ?
    sigpic

    Comment


    • ai pus ma balaurii ?
      parerea mea e ca sunt enorm de grosi )
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • arata bine masina imi place mult...
        sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

        Comment


        • Originally posted by Cristi_Xp View Post
          ai pus ma balaurii ?
          parerea mea e ca sunt enorm de grosi )
          Balaurii sunt in pauza, iarna asta se analizeaza posibilitatea unui tubo sau compresor!
          Un alt upgrade, de data asta sigur iarna asta sunt niste amortizoare adevarate. Astea stoc intarite devin caramizi cand temperatura scaze si masina topaie pe gumele de iarna. Not fun at all, chiar si la viteze legale. Am nevoie de ceva mai bun! Bilstein B8 cel mai probabil.
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • Pai bre, rolul amortizorului este sa amortizeze.
            Majoritatea ati setat masina pt circuit, prin intarirea amortizoarelor. Cred ca era suficient doar scurtarea lor.

            Turbo - cam scump. (pt ca nu-i suficient sa torni 0.5 bari in ea, pornind de la 3000 rpm, deci ti-ar trebui sa decomprimi motorul, si apoi sa-l urci mai sus. Insa pt asta ar trebui interne noi.)
            Kompresor - iesi mai ieftin si e mai usor de implementat, doar ca esti dispus sa renunti la AC. Plus de asta, turbo zboara doar din rpm ridicate, in timp ce un kompresor "misca" si la rpm joase.
            Last edited by Cezar; 16 December 2010, 02:07.

            Comment


            • Cezar nu stiu daca doar prin scurtarea lor reuseai ceva. Din cauza drumurilor noastre denivelate, amortizorul fiind foarte moale, plus roti pe 17 tind sa cred ca la orice hop ar fi dat cu cauciucul in aripa.
              Daca ma gandesc la o solutie pentru aceasta problema cred ca ar fi trebuit roluite (umflate) aripile dar cine stie daca ar fi fost de-ajuns sau nu.

              Ideea cu Bilstein mi se pare buna dar oare este si sigura ? Daca ii va atinge ? Hmmm, sunt tare curios sincer, iar daca ar merge cred ca as taia si eu din nou.

              Solutia eleganta (reglabila) este totusi destul de costisitoare!
              9! 9! 9!
              sigpic

              Comment


              • Legat de amortizoare, o sa vad cum se comporta masina lui Viorel (CVF). El are arcuri taiate, gume de iarna, 16v (aceeasi repartitie de mase), doar ca are Bilstein B8 in loc de stoc intarite. Eu sper totusi sa fie la fel de dure, dar mai putin pretentioase la schimbarile de temperatura si poate putin mai moi pe denivelarile mici.

                Legat de turbo, partea de documentare este pe jumatate facuta.
                Concluziile:
                1. Se poate fara interne.
                2. E nevoie de ECU separat. MegaSquirt nou sau poate ceva mai rasarit daca am fonduri.
                2. Din discutiile pe care le-am avut cu niste brazilieni care au turbo pe K4M, motorul scoate cam 180cp cu low boost (0.6) si interne stoc.
                3. Cu interne modificate (pistoane forjate 8.5:1 si biele forjate), injectoare marite, pompa suplimentara, etc, motorul scoate pe la 300cp (vezi link-urile de mai jos).

                Necunoscute inca:
                1. Galerie de admisie de aluminiu. O pot proiecta dar nu am unde s-o realizez.
                2. Galeria de evacuare pt turbo. Nu stiu cine imi poate face una custom.
                3. Daca pun MegaSquirt, o sa am nevoie de cineva sa-mi faca soft.

                Daca ma poate ajuta cineva cu sugestii pentru necunoscute, ma puteti contacta pe PM

                Referinte:

                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • pentru megasquirt te pot pune eu in legatura cu cineva , costa undeva la 600-700 euro cu tot cu montaj si megasquirt,sau te poti orienta catre altceva, Halltech de ex care costa 1000 eur cu tot cu montaj si setat.
                  Restul de piese imi par custom made .
                  Se pot scoate cati cai vrei tu ,doar depinde de turbina . Problema e in felul urmator , ca sa faci low boost , nu te costa o gramada de bani . Doar daca iei turbina noua, probabil un gt25 trebuie ,acolo dai 1000 eur .Standaloneul iar 1000 euro , restul sunt chestii care se pot rezolva . Galeria de admisie , pentru moment nu scrie niciunde ca trebuie modificata , galeria de evacuare e mai problematica din cauza locului.Daca tot esti dispus sa dai banii aia , intreaba unde a facut ala bielele, de unde a luat pistoane , si cu inca 1000 le rezolvi si alea .Asa ca , sfatul meu fa-o ca lumea din start,nu de alta dar topesti vreun piston,patesti cine stie ce, si atunci cumperi motor nou.
                  O pompa de benzina ca lumea te costa 3-4 mil .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Daca merg pe low-boost, s-ar putea sa ajunga galeria de plastic standard, dar n-as avea prea mare incredere in ea. Daca schimb internele, s-ar putea sa nu tina la peste 1bar.
                    Pistoane decomprimate pt K4M face Iapel (Argentina) sau Wossner la comanda. Cam 800 euro setul.
                    Biele forjate de la TFC Engineering (Franta), 170 euro bucata.
                    Turbina va fi cel mai probabil ceva din oferta Garrett, s-ar putea sa o iau la pret de distribuitor.
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • La galeria din plastic nu e nicio problema , vad ca nici la compresor n-a crapat .Aia chiar e o chestie care se poate inlocui foarte usor in cazul in care crapa.
                      Una e sa mergi la 0.6 cu frica ca maine crapa, si alta e sa mergi la 1 bar si sa stii ca e cat de cat safe . Nu vad totusi de ce nu ar tine peste 1 bar .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Am visat eu la turbo, dar m-a prins criza din urma cum se zice, asa ca aman orice fel de plan de tuning pentru cateva luni
                        Cum nu mai pot baga bani multi in masina mare, m-am hotarat sa bag bani putini in masina mica: m-am apucat de tuning la scara mica
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • safety first..bun bun, bravo
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • Nu prea vad rostul acelei bare in portbagaj,dar in fine.Pe fata merge dar pe spate nu stiu daca chiar trebuie..
                            http://www.loganclub.ro/forum/focusul_meu-t39113.html

                            Comment


                            • pai cum ii vezi rostul pe fata si pe spate nu ?
                              care e diferenta ....?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google