Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am vazut si eu barile sant smekere si am avut si norocul sa ma plimbe si pe mine cu masina si am ramas placut impresionat de tinuta masini si inca nu am vazut tot ce poate
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • nu zic ca nui bun dar in caz de te loveste unu din lateral iti dai seama ca iti fuge si ala,si faci mai mare pagupa,si in al doilea rand nu pre poti sa ii pui bagaje.

      Comment


      • pai la ce suspensie are, la ce joasa e, cate bagaje sa puna ?
        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

        Comment


        • oricate desi eram 5 persoane in masina, abia se cunostea....adica era la fel de lasata.

          Comment


          • Lipsa de rigiditate pe fata vine din cauza formei de U pe care o are sasiul daca faci o sectiune verticala prin zona amortizoarelor. Cum capota nu e element de rigidizare, e nevoie de bara ca sa "puna capacul pe U".
            Teoretic pe spate caroseria ar fi indeajuns de rigida, in realitate insa, sasiul flexeaza.
            La cald, analiza e pozitiva: masina nu se mai inclina in viraje aproape deloc si directia e mult mai directa.
            Din punct de vedere al spatiului din portbagaj, nu sunt probleme, bara e la 10 cm de podeaua masinii deci nu incomodeaza prea mult. Plus ca intre bara si fundul portbagajului imi tin trusa de scule si cea de prim ajutor.
            Alte modificari:
            1. Taiat un element din tamponul de cauciuc de la amortizoarele fata.
            2. Am roluit spre interior prinderile de la aripa fata, cele folosite la prinderea protectiei de plastic.
            Cum acum o saptamana am facut aceeasi modificare la amortizoarele de pe spate, masina e muuult mai docila, nu ai tzopaie asa usor la toate denivelarile. Nu e ea ca pe vremea

            Tin sa le multumesc lui Cata FOF pentru poze si locatie si lui Cosmin CGK pentru bari si montaj!

            P.S. Urmeaza Turbo! revin cu detalii saptamana viitoare
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • Buna treaba,ai tacut si ai facut vreau si eu bare stabilizatoareee.
              sigpic

              IL 1 3 MIU

              Comment


              • mi-a facut placere sa lucrez la masina... chiar daca am inceput cu stangul dimineata ...

                Ma bucur ca ai observat rezultatele si ma bucur ca mai am inca un aliat care imi confirma schimbarea ...

                @cosmin83 - daca te loveste din lateral oricum se muta fata ...

                Comment


                • Hai ca arata bine si se tine si bine. Hai cu detaliile legate de turbarea masinii
                  sigpic

                  Comment


                  • Marfa bariles-a te tina bine in curbeLa curbe barile trosnesc:P)Hai cu suspensia aia,sti u low low low...
                    sigpic

                    Comment


                    • matheo66c e cam in pericol acum

                      Comment


                      • Nu ma tem...

                        Sa fie primite Vali
                        sigpic
                        "BRABUS" STYLE

                        Comment


                        • Originally posted by Valentin_N View Post
                          Nu e ea ca pe vremea
                          Aici n-am terminat, voiam sa zic ca nu inainte cand aveam maxim 2 cm de cursa de suspensie pe roata pana sa loveasca in tampon.

                          Legat de turbo, lista provizorie de modificari ar fi:
                          1. Turbina Garret GT25 (sau echivalent).
                          2. Management Megasquirt.
                          3. Decomprimare cu 2 garnituri de chiuloasa.
                          4. Intercooler.
                          5. Evacuare completa.
                          6. Un ambreiaj sport.

                          Fara interne forjate motorul tine aproximativ 200cp daca e decomprimat (0.6-0.7 bari), pe la 225 se rup bielele. Cu interne, trece de 300, dar mai e pana acolo, mai ales ca un GT25 n-ar fi indeajuns.

                          La 200cp deja trebuie sa ma gandesc la frane mai mari asa ca acum ma documentez cum pot pune discuri pe spate si ce marimi de etrieri imi trebuie pentru a nu strica distributia fortelor de franare. Mai am ceva de lucru pe partea asta.
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • Originally posted by Valentin_N View Post
                            Aici n-am terminat, voiam sa zic ca nu inainte cand aveam maxim 2 cm de cursa de suspensie pe roata pana sa loveasca in tampon.

                            Legat de turbo, lista provizorie de modificari ar fi:
                            1. Turbina Garret GT25 (sau echivalent).
                            2. Management Megasquirt.
                            3. Decomprimare cu 2 garnituri de chiuloasa.
                            4. Intercooler.
                            5. Evacuare completa.
                            6. Un ambreiaj sport.

                            Fara interne forjate motorul tine aproximativ 200cp daca e decomprimat (0.6-0.7 bari), pe la 225 se rup bielele. Cu interne, trece de 300, dar mai e pana acolo, mai ales ca un GT25 n-ar fi indeajuns.

                            La 200cp deja trebuie sa ma gandesc la frane mai mari asa ca acum ma documentez cum pot pune discuri pe spate si ce marimi de etrieri imi trebuie pentru a nu strica distributia fortelor de franare. Mai am ceva de lucru pe partea asta.
                            in era cu garnituri de chiulasa custom ... tu pui 2 garnituri ca la dacie )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Cristi_xp: La dacie era o singura garnitura + chestie daia rosie cauciucata pe ea ... ca sa se lipeasca bine
                              sigpic

                              Comment


                              • Presimt eu ca o sa fie o bestie in curand
                                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google