Modifici unghiul de cadere si tot nu trebuie sa roluiesti
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
Collapse
X
-
-
cum probabil n-o sa fie masina de track day(nu de alta dar nu avem track) ci doar masina de mers zi de zi , si cu 200 cp n-o sa iti poti da blana foarte tare prin oras sau prin denivelari , probabil ca maximul de potential o sa il vada la cateva liniute legale .
Ma indoiesc ca o masina ca loganul cu 200 cai si mult cuplu ar putea fi controlata pe drumuri virajate cu multa usurinta .Mai mult cuplul e problema ,decat caiiPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
trebuie ceva KiWi REGLABIL)sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by dr_mke View PostCaroserie subviratorie . . . . . . . .
Vroiai sa spun caracter subvirator? Tendinta subvitorie? Sau cum ar trebui sa ma exprim, a.i. sa fie academic corect?
Cred ca s-a inteles ce am vrut sa spun fara ca matale sa-ti arati coltii inutil.
Ma rog, doctorii astia cam asa sunt ei, se cred buricul pamantului si cand colo...niste vatafi ai statului, rupti in cur, cultura putina si multe pretentii Si nu fac referire la matale, ci vb in general.Last edited by Cezar; 14 August 2011, 23:54.
Comment
-
Caroseria o fi frumoasa, urata, patratoasa, etc, dupa caz.
Mereu o sa ma mir de suspensiile prea joase si prea rigide pentru strada.
Mi-s curios cand am sa vad o berlina Logan cu punte spate de Van si bara antiruliu fata de Van dCi. Cu bara de fata am incercat eu, si pleaca spatele la plimbare si cand vrei si cand nu vrei (mai ales). Relativ ieftin si in mod sigur foarte eficient.
Mi-s iar curios sa vaz cum procedeaza cu restul masinii.Last edited by dr_mke; 15 August 2011, 00:15.sigpic
Comment
-
Pentru logan, sa fi nebun sa roluiesti aripile cu scule profesionale! O sa ai o noua dunga pe aripi. Daca nu ma credeti intrebati-l pe curierul ce a facut la VAN ca sa roluiasca aripile si tot si-au revenit la forma initiala pe fata ... fara sa bagi flexul in ea nu ai cum sa scoti aripile mai inafara, asta pe o bucata de maxim 2 cm ca pe urma dai de armatura aripii(pe spate)!
Nu vreau sa fac reclama ... PAKe sigur nu se mai baga in viata lui sa roluiasca aripi la logan ... (cine il cunoaste ... )!sigpic
Comment
-
Cu suspensiile astea curente n-are rost sa ma agit nici macar cu puterea curenta, amortizoare stoc intarite sunt varza...
Fata e atat de rigida ca fuge pe orice viraj facut cu pedala mai mult de jumatate apasata iar la acceleratii rotile scartaie daca plec mai hotarat. E nevoie neaparata de niste amortizoare mai bune...sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
doctore, am eu bara stabi de VAN, vroiam si puntea insa acum am discurile de spate in garaj.
Comment
-
Da, asta e, am alta treaba cu arcuri si amotizoare. Insa dupa punerea caderii pe minus pe fata, sa vezi ce da din coada, zici ca-i beamveu veopt.
Dar dupa propriile-mi studii, se poate pune puntea de MCV/VAN faara probleme, surub pe surub. O mica tiganie la arcuri trebuie facuta, insa nimic de speriat.
Comment
Comment