Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu am dat toate aparatele pe REC

    Succes Vali si La multi ani
    Sa te vad cu rotile invelite de fum pe schimb de 3-4
    sigpic
    "BRABUS" STYLE

    Comment


    • Baietii au montat pistoanele noi in seara asta dar n-am avut timp sa trec pe acolo sa le pozez. Mi-au promis ca-mi trimit maine dimineata niste poze, dupa care le postez acili-sea
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • pui arbore cotit de 1.4 sau dizal? pentru decomprimare?

        LE: tocmai m-am reabonat la acest thread. sper sa apuc sa vad prima cometa turbata. mult succes si pune cat mai multe poze :P
        Last edited by razvanamza; 5 January 2012, 01:19. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Originally posted by Valentin_N View Post
          O sa merg o perioada cu 1.6 16v cu compresie scazuta (8.5:1). Sper sa raman cu macar 90cp :P
          Ne dam in configuratia asta? O sa fii bataia de joc a celor cu 1.4)).

          Sunt sigur ca o sa-ti iasa ceea ce ti-ai propus din moment ce i-ai pus internele si rezista la turbo! Mult succes!
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • vezi ca ti-o furi de la el chiar si asa. uiti ca are dublu de supape

            Comment


            • La multi ani VRN si multi caluti!
              offf...e acelasi arbore razvane ,pistoanele sunt diferite ..

              Comment


              • S-au schimbat doar pistoanele si bielele, arborele standard cu tot cu cuzineti au ramas. Motorul era curat, fara picatura de ulei in cilindri.
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Originally posted by razvanamza View Post
                  pui arbore cotit de 1.4 sau dizal? pentru decomprimare?

                  LE: tocmai m-am reabonat la acest thread. sper sa apuc sa vad prima cometa turbata. mult succes si pune cat mai multe poze :P
                  pentru ce sa mai decomprime , doar ca sa se gaseasca in treaba ? Pistoanele decomprima din start , sau pistoanele si bielele undeva la 8,5:1 , cat ai vrea sa fie ? 5:1 ? )
                  8.5:1 e ideal pentru boost mare ...desi vad ca mai nou,incep sa mearga pe 9 chiar si peste.
                  bafta cu proiectul ,hai cu pozele.
                  Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2012, 02:18. Reason: Automerged Doublepost
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Am uitat sa mentionez: turbina are AR 45 pe admisie si 48 pe evacuare.
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • Ce inceput de an !!!!!!??? Spor la treaba...

                      PS. La multi ani!

                      Comment


                      • bafta cu proiectul valentin si s-a iti iasa asa cum vrei tu
                        stii tu... HZP ;)

                        sigpic

                        Comment


                        • Multumesc pt urari domnilor
                          Si restanta:
                          Poza cu pistoanele noi:
                          Attached Files
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • Mult succes cu proiectul !!

                            Comment


                            • Deci sa inteleg ca a inceput dinstractia, nu ?

                              O sa urmaresc evolutia. Fi sigur de asta!!
                              sigpic

                              Comment


                              • Mult succes la "turbarea" agregatului
                                Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google