Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prin Brazilia sunt cateva Clio-uri cu peste 300 de cai din k4m. Tipul cu care am vb eu are 320 de cai dintr-o turbina mai mica ca a mea. Ce-i drept, e pe etanol...
    De turcul ala cu Megane turbo n-am mai auzit nimic de cand si-a rupt bielele standard. Mi-au confirmat si brazilienii ca internele standard de k4m nu tin mai mult de 200 de nm. Deci orice peste 160 cp cu interne stoc e riscant.
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

    Comment


    • Originally posted by silviu_cos View Post
      Rata compresiei destul de mica , turbo mare pentru motorul tau (face presiune f sus in ture) ... presimt ca rezultatul va fi sub asteptari . Totusi sper sa ma insel . Succes .
      ) se decomprima motorul tocmai pentru a putea merge cu boost mare si avans si sa nu atingi foarte usor limita de detonatii mergand in boost mare . Daca se mergea cu compresie mare , riscul de detonatii era mult mai mare,deci trebuia sa scada boost, deci pierdea putere.
      Compresie mica inseamna ca masina va mere o idee mai prost jos in ture pana cand intra pe turbo,apoi nu mai conteaza ca o sa aibe 90% din pmax din 4000 rpm ...totul depinde de harta turbinei la ce ture o sa se faca boostul.
      Asta e reteta pentru orice conversie turbo, altfel faceau pistoane de 10:1 ca alea stock si gata si mergeai cu maxim 1 bar poate cu methanol ).
      Valentine , ala nu cumva e pe metanol , nu pe etanol ? ) Instalatia de metanol tocmai pentru asta se foloseste ca sa creasca CO, boost mare, avans mare risc de detonatii minim.
      Daca totul merge cum trebuie , la cum arata turbina eu zic ca se scot lejer 200-250 cai fara prea multa bataie de cap,ma gandesc ca si mai mult.Problema e alta cum se zicea si mai sus... sa nu faca boost maxim la 5000 rpm dar din cauza cilindreei prea mici :P
      Last edited by Cristi_Xp; 20 January 2012, 01:25.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • la ce turatii o sa intre turbina?

        Comment


        • fara o harta de eficienta a turbinei n-ai cum sa iti dai seama pana o pui pe masina . Difera de la cilindree la cilindree.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • asta am incercat eu sa explic mai sus dar poate nu m-am facut inteles . la cilindreea noastra daca turbo face boost din 5000 e fix pix , ca te limiteaza axele . si o sa ai o masina care trage de la 5000 la 6000 si in rest nu o sa uimeasca . sa nu mai zic ca jos in ture se va simtii ca o masina cu compresia scazuta .

            Comment


            • Abia astept sa te vad cu turbina sus pe ea... Eram curios de axe... Ma gandeam ca daca vei pune axele vei putea urca mai sus in ture. Nu sunt foarte documentat in 16v si nu stiu cate turatii va putea suporta cu axa stock, insa am incredere in tine! Toata stima! Bafta in continuare

              Comment


              • nu e asa simplu , trebuie axe care sunt special pentru turbo ,care nu au overlap ca alea de aspirat,deci mai greu asa ceva de gasit si daca se gasesc costa cat nu fac )
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Stiam ca e o diferenta fata de cele normale, insa nu ma asteptam sa fie diferenta de pret in halu asta de mare. Nu stiu cat o sa poata sa urce in turatii cu axele stock. Era interesant sa vedem un 16v urcand undeva pe la 8000+rpm.

                  Comment


                  • in general la aspirate vezi turele alea sau la masini cu turbine imense si cilindree mica,nu e cazul aici .Nu e vorba de diferenta intre axele normale , OEM . In general axele pentru aspirat,cele agresive au mai mult overlap.La turbo , fie ca e din fabrica fie ca e aftermarket trebuie cat mai putin overlap ca altfel bagi aer cu presiune in evacuare si n-ai facut nimic.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • I-am intrebat pe cei de la Catcams si mi-au zis ca axele standard de 16v sunt eficiente pana pe la 6500 de ture. Nu planuiesc sa mut limitarea mai sus asa ca-s ok.
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • @Cristi_XP:
                        Nu metanol, etanol, ca ala din E85. In Brazilia se cultiva la greu plante din care se extrage etanolul.

                        Legat de previziuni asupra modului in care va functiona trubina:

                        Clio-ul din Brazilia cu al carui proprietar am discutat incepe sa faca boost serios pe la 3500 de rotatii. Curba lui de cuplu arata o crestere destul de mica pana la 3000 de ture, urmata de crestere puternica pana pe la 4500 urmata de o plafonare a cuplului pana la linia rosie. In final 320 de cai sus in ture la roata si vreo 450 NM pe la 4000 si ceva de rotatii. Pe toata plaja 3500-6500 masina pune jos peste 350 NM.
                        Acum, turbina pe care o folosesc eu e putin mai mare decat cea de pe Clio, dar are internele schimbate cu unele de ultima generatie, cu mai multe pale pe admisie si evacuare si ax din inconel. Din cate am inteles, ar trebui sa faca boost mai repede din cauza asta. N-ar avea motiv sa fie mai greu de invartit, are ARuri si Trim-uri medii.
                        Desi pare nasol ca face boost sus, partea buna ar fi ca masina ar ramane utilizabila in regim urban (pana in 3000rpm) cu boost minim. Cu o harta facuta cu cap as putea sa obtin o masina care merge normal in oras dar care la nevoie decoperteaza asfalt :P
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • Gap`ul segmentilor l-ai marit cand ai pus pistoanele???? cand urmaresti un target de putere ridicat se mareste gap-ul segmentilor .

                          Comment


                          • etanolul nu e cine stie ce in comparatie cu injectie de apa metanol ...dar arde mai bine ca benzina e oricum un plus destul de mare comparativ cu benzina.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • A venit iarna!
                              Hardcore frate: trantit prin zapada :P
                              Attached Files
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • Ai iesit cu plugu' deja).
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google