Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hmm... e ceva ciudat daca porneste greu .
    Ai fi putut sa te joci un pic cu gapul de la bujii,sa vezi daca e diferenta,sau poate sunt prea reci bujiile.
    Acu cu caldura,porneste tot asa greu ?
    Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2012, 03:30.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Cred ca e de la corectiile de injectie pe care ECU-ul le face la pornire.
      Iarna pornea greu (cheie de juma de secunda in loc de "la sfert") iar cum ca e mai cald se aude putin ciudat motorul in primele 30 de secunde pana ies corectiile. O sa trec pe softul standard pana pun turbo, acum il am pe cel de la Dimsport care nu permite logarea parametrilor motorului cu DDT
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • ai mai incercat si cu alte DDT uri si nu a mers ? din seara aia cand am incercat la tine am testat o gramada Logane chipuite printre care si 16v. le vede fara probleme

        Comment


        • Originally posted by Valentin_N View Post
          Cred ca e de la corectiile de injectie pe care ECU-ul le face la pornire.
          Iarna pornea greu (cheie de juma de secunda in loc de "la sfert") iar cum ca e mai cald se aude putin ciudat motorul in primele 30 de secunde pana ies corectiile. O sa trec pe softul standard pana pun turbo, acum il am pe cel de la Dimsport care nu permite logarea parametrilor motorului cu DDT
          nu are legatura logarea cu softul , probabil e de altundeva problema,atata timp cat masina porneste,inseamna ca se poate comunica pentru log,parametrii etc.Se aude ciudat in ce sens ?Motorul nu prea isi face corectii la pornire,sau imediat dupa pornire,ci abia cand incepe sa fie in parametrii,adica cald ,atunci incepe sa faca corectii.Poti incerca o reinitializare de parametrii,dar nu cum esti tu obisnuit cu bateria scoasa sau mufa de la ecu afar,ca nu are niciun efect,ci cu comanda din diagnoza.
          Fa si tu o filmare sa vedem si noi.
          alejandro , ce nu merge mai exact?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • cand am incercat sa vedem parametrii zicea K-line inactive

            Comment


            • si esti sigur ca aveai comunicare cu ECU ? sau ca nu s-a intrerupt din cine stie motiv...cum ar fi pornirea motorului ?
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • din cate stiu da. tin minte ca am incercat de mai multe ori. vedea ECU da nu vedea parametrii ( avans injectie temeraturi... ) le vedea 1 secunda si dupa se intrerupea
                la mine de exemplu pornirea motorul nu influenteaza in nici un fel conectarea la ECU. hai sa vorbim pe threadul despre DDT
                Last edited by alessandro; 30 March 2012, 14:10.

                Comment


                • da tu sigur ai dat play ? )
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Hei, ce-i aici, chat?
                    Nu prea ma intereseaza ECU-ul standard, n-o sa fie folosit. O sa pun softul standard cat de curand si atunci o sa vad daca problema e de la ECU sau de la soft.
                    Anyway, sa revenim la chestii mai presante: Cristi, stii cumva daca kit-urile de ambreiaj de Clio RS merg pe Logan?
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • eu zic ca nu e din soft problema, e de altundeva, posibil sa fie din cauza compresiei sau chiar bujii ,gap, sau chiar asa sa faca )
                      Nu am idee de ambreiaj.Nu stiu ce si cum se potriveste, avand in vedere ca pe RS cutia e JC5 iar pe logan e JH3 ...
                      Last edited by Cristi_Xp; 30 March 2012, 20:33.
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Poti modifica un ambreiaj bun de 1.6 16V sa tina la valorile care urmeaza dar e costisitor, nu stiu daca renteaza. E un tip de le face in Ungaria, lucrarile sunt de calitate, fac pentru masini mult mai performante, chiar pentru motorsport, totul e custom dupa cum vrea clientul.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • Asa poate trimite chiar ambreajul lui la modificat,rulmenti nu cred ca fac in ungaria,nu stiu ce sa zic de baieti aia,eu nu am vazut o masina cu ambreaj facut de ei la treaba.
                          Spor la treava Vali,cand termin clio te astept pe la mine,poate punem admisia....
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by Valentin_N View Post
                            Anyway, sa revenim la chestii mai presante: Cristi, stii cumva daca kit-urile de ambreiaj de Clio RS merg pe Logan?
                            pentru 16v K4M singurul producator din lumea asta care face ambreiaje e valeo...pardon valeu
                            orice ai cumpara Excedy Sachs sau Luk in cutie vei gasi Valeu

                            pe vilbrochenul de K4M se potriveste volanta de 1.5 dci in toate versiunile de motorizare 65 - 110 cai
                            pe volanta asta merge pus ambreiajul de dci110 care rezista la +300 Nm. se adapteaza perfect fara sa fie nevoie de rulment hidraulic. singura problema este senzorul de turatie care nu mai are ce sa citeasca pe volanta de diesel

                            asta ar fi cam cel mai rezistent ambreiaj OEM care il poti folosi. mai sus de atat ...custom

                            Comment


                            • Mersi mosule!
                              Senzorul de turatie nu ma intereseaza, pot adapta altul, electronica suporta orice
                              O sa ma interesez cat ma costa o ambreiaj + JR5 + planetare de pe un diesel, la momentul asta pare cea mai ieftina solutie
                              Stie cineva rapoartele de pe JR5-urile de diesel?
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • alehandro, ce uiti tu e ca dieselul face maxim 4500-5000 rpm si sta in puterea aia maxim 1000 rpm, pe cand benzinarul merge lejer 6000-7000 rpm si sta cateva mii de rpm bune ,la fel si in cuplu plus ca altceva bune jos cutia aia de diesel comparativ cu aia de benzinar.Decat cutie de diesel, mai bine lasi cutia masinii,eu tind sa cred ca tine mai bine mai decat cealalta.
                                Last edited by Cristi_Xp; 2 April 2012, 01:05.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google