Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am zis doar de ambreiaj.
    cand mi l am schimbat eu m am gandit chiar la o varianta de diesel fie el si valeo. constructia este mult mai solida si mai rezistenta.
    arcurile sunt beton si placa zici ca e facuta din solid. soarele este perfect rigid. efectiv nu se compara cu ala de benzinar unde arcurile au joc si lamele soarelui le apesi cu mana.
    are 215mm fata de 200mm si acelasi model ca pe motorul dci 65 se gaseste pe Laguna 1 1.6 16v sau pe Dacia SuperNova. chiar si primele modele de Papuc diesel au avut modelul asta de ambreiaj. dupa...a inceput economia si Solenza a trecut pe 180 mm si Papucul diesel pe ambreiaj de 1.6 / 1.6 16v
    Last edited by alessandro; 2 April 2012, 08:13.

    Comment


    • Brazilienii mi-au zis sa-mi iau gandul de la JH3, carcasa nu tine atata cuplu asa ca acum caut alternative.
      Din cate vad am urmatoarele posibilitati:
      Cutie Clio RS: Tine 300cp (vezi Felix cu cumpresor), rapoarte de benzina, suporta LSD, scump.
      Cutie diesel: Teoretic tine 300cp, rapoarte ciudate, probabil necesita schimbare de grup, nu stiu daca suporta LSD, mai ieftin.
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • cu o cutie de RS te as putea ajuta eu la bani putini, e in stare buna daca nu treci de 7000 rpm cu ea in 2 si 3,eu merg 7500 deci nu ma coafeaza in starea asta si imi iau alta.
        la cati bani e o cutie de diesel ?
        Last edited by Cristi_Xp; 2 April 2012, 13:07.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • A mea n-o sa treaca de 6500 cu axele stoc deci ar fi buna.
          Care-i motivul pt care nu vrei s-o turezi, are vreo problema?
          Pret la diesel n-am idee, am gasit una de Clio Symbol cu tot cu planetare pe gratis
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • am probleme cu intratu in 2a la 7500 rpm,trebuie sa i-o bag cu atentie si a treia caraie la schimbat peste 7000.Daca schimb mai jos merge ok,dar daca schimb sub 7000 rpm ,pica pe treapta superioara sub 5000 si perioada aia pana ajunge in 5000 trage mai slab decat daca ar pica peste 5000 la schimbare,deci trebuie neaparat schimbat mult mai sus de 7000 la mine.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • Te tin minte, sa vad ce fac cu cutia de diesel.
              Oricum as prefera de RS, gasesc ambreiaj si LSD pt ea
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • http://piese-auto.anunturi-auto.****...0500.html#poze

                noua, grup scurt LS ce sa mai ... da la banii astia

                Comment


                • grupu scurt e chiar ce trebe la 300 Nm )
                  Aia nu e scumpa deloc oricum , avand in vedere ca un blocant e in jur de 1000 iar un grup scurt vreo 800-900...
                  Last edited by Cristi_Xp; 2 April 2012, 23:42.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • O faci si pe asta turbo?
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • cand pui turbo ?

                      Comment


                      • Cum n-am timp sa lucrez la motor, o sa pun mai intai franele, ca la carte
                        Mi-am luat alti etrieri in 4 pistonase (de Peugeot 406 V6, sunt bolt-on) ca mi-e scarba sa fac adaptari la aia de BMW. Sunt pe drum, or sa ajunga cam intr-o saptmana.
                        Mai astept si un set de fuzete spate de Clio 3. Discurile cu rulmenti si inel magnetic pt ABS le iau noi de pe aici (oricum sunt scumpe cu draci) si etrieri am de unde sa aleg (Clio, Megane, etc). Sper sa mearga sa folosesc senzorul ABS de pe tamburi.
                        Am si un repartitor Willwood (cu robinet ) in plan ca sa ma asigur ca masina e stabila pe franare. Pentru asta sap zilele astea.

                        Legat de turbo, saptamana asta sper sa rezolv cu flansa pt evacuare.
                        Dupa Paste vine dBilasu pe masina si baterica in portbagaj
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • cand pui turbo? ca m-am plictisit
                          (stres ca ai zis de rau)
                          sigpic
                          "BRABUS" STYLE

                          Comment


                          • Frumoasa masina, multi kilometriiiiii fara probleme si sa te poarte sanatos. Ar merge un set de stick-ere puse asa pe luneta la greu, o toba sport si sa innegresti stopurile cu spray negru mat.

                            Cand pui turbo ala? Va avea cai mai multi ca SGM-ul? Eu nu cred ca e posibil asa ceva...



                            ...joke
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Altceva mai bun n-aveti de facut decat sa poluati threadul cu intrebari inutile?
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • Da !!! (zececaractere)
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google