mama..ce e aia ? daca te chinuiesti putin, cred ca sudezi mai bine ca acolo..
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
Collapse
X
-
Sincer arata ca ceva ce a fost facut la prima incercare de a invata sa sudezi - pacat...
Lasa ca maine va fi o zi mai buna, vine o piesa de calitate.
Comment
-
300 de euro aruncati pe fereastra. O dau la intors baietii ca e galerie de low boost, ca d-aia e asa subtire. Plm, la cate galerii fac astia de la TRW, ma asteptam la o chestie facuta profi. Cum problema proiectului asta e lipsa mea de timp, nu se pune problema sa fac chestii in tara "sub supraveghere". Sudor am, incredere in el am, timp n-am sa fac proiectul pentru ca trebuie pierdut mult timp cu desfacutul masinii, masuratul spatiului disponibil si dupa aia proiectare.
Mi s-a facut scarba, vreau sa uit de turbo si de aparenta incompetenta generala a oamenilor. Pana imi vine pompa de benzina care multumita Postei Romane a disparut subit, pun tot ce inseamna turbo pe hold. Ma concentrez pe frane, repozitionat bateria si montarea galeriei de admisie.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Pai nu poti sa masori galeria de la TRW si sa faci una de calitate dupa ea?
Nu mai lucra cu Posta Romana, niste incompetenti cu aere de ROMANI!
Comment
-
la nici 100 eur iti luai aia de f4r de turbo si potriveai flansa,si tot nu cred ca arata asa a tiganiePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Chiar ca e prost lucrata.De ce nu vrei sa o faci in Ungaria,Galati sau chiar in Bucuresti?
Comment
-
Asta seara m-am apucat de frane. Am schimbat puntea spate dar spre sfarsit am descoperit cu stupoare ca am instalat fuzetele invers (stanga-dreapta) si n-am cum sa leg frana de mana la etrieri. Fail!
Maine o sa rectific problema si o sa continui instalarea cu franele fata. Tot atunci si poze cu masina, rotile pe spate stau crima, au iesit cam 1cm in plus in afara. Asta + camber ~2grade= awesomeLast edited by Valentin_N; 1 August 2012, 00:18.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Dabea astept ........sa vad lucrarea .....sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
N-a mers prea bine nici azi
Am terminat spatele, totul e la locul lui inclusiv frana de mana. Singura chichita a ramas cablul de la frana de mana care a ramas suspendat, nu e indeajuns de lung incat sa intre in prinderile de pe punte. N-ar trebui sa fie probleme avand in vedere geometria puntii.
Senzorii ABS nu se potrivesc la mufe dar voi incerca sa-i tiganesc. Ambii sunt de tip magnetic si semnalul ar trebui sa fie similar, sper sa mearga.
Pe fata insa n-am putut monta etrierii, unul din ei necesita schimbarea placutelor metalice de ghidaj pentru placutele de frana. M-am prins de asta prea tarziu si n-am apucat sa dau comanda azi la Unix, rezolv maine.
Partea buna e ca am gasit conducte metalice si pentru spate care vor inlocui racoardele vechi de cauciuc dintre punte si caroserie
PS: daca va intrebati de ce merge asa incet e pentru ca lucrez singur cam patru ore pe zi, doar atat imi permite programul.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
Comment