Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mama..ce e aia ? daca te chinuiesti putin, cred ca sudezi mai bine ca acolo..
    sigpic

    Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

    Comment


    • Sincer arata ca ceva ce a fost facut la prima incercare de a invata sa sudezi - pacat...

      Lasa ca maine va fi o zi mai buna, vine o piesa de calitate.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • la ce bani a fost ?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • Bre nu stiu dece nai vrut tu sa o faci aicea in tara,iesea mult mai bine si mai ieftin cred,cat a costat.
          sigpic

          Comment


          • Pe afara mai e cum mai e....dar pe interior!
            De ce nu incerci nene ceva de la unguri ?
            Fara Semnatura.

            Comment


            • si in interior e naspa. flansa pe care se prinde turbina are muchiile destul de mult intrate inauntru pe unde circula gazele.

              vali...golanu are dreptate. se poate face ceva calitativ si in tara..sub atenta ta supraveghere

              Comment


              • 300 de euro aruncati pe fereastra. O dau la intors baietii ca e galerie de low boost, ca d-aia e asa subtire. Plm, la cate galerii fac astia de la TRW, ma asteptam la o chestie facuta profi. Cum problema proiectului asta e lipsa mea de timp, nu se pune problema sa fac chestii in tara "sub supraveghere". Sudor am, incredere in el am, timp n-am sa fac proiectul pentru ca trebuie pierdut mult timp cu desfacutul masinii, masuratul spatiului disponibil si dupa aia proiectare.
                Mi s-a facut scarba, vreau sa uit de turbo si de aparenta incompetenta generala a oamenilor. Pana imi vine pompa de benzina care multumita Postei Romane a disparut subit, pun tot ce inseamna turbo pe hold. Ma concentrez pe frane, repozitionat bateria si montarea galeriei de admisie.
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Pai nu poti sa masori galeria de la TRW si sa faci una de calitate dupa ea?
                  Nu mai lucra cu Posta Romana, niste incompetenti cu aere de ROMANI!
                  My Ride - Prestige 1.6 16v

                  Comment


                  • la nici 100 eur iti luai aia de f4r de turbo si potriveai flansa,si tot nu cred ca arata asa a tiganie
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Chiar ca e prost lucrata.De ce nu vrei sa o faci in Ungaria,Galati sau chiar in Bucuresti?
                      sigpic

                      IL 1 3 MIU

                      Comment


                      • @Cristi: distanta intre cilindri la F4R e mai mare decat la K4M asa ca n-am ce sa-i fac, am gasit doar galerii turnate pt F4R pana acum.
                        @C&S: As vrea eu dar nu e dupa mine cum trimit cei de la care trimit.
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • Asta seara m-am apucat de frane. Am schimbat puntea spate dar spre sfarsit am descoperit cu stupoare ca am instalat fuzetele invers (stanga-dreapta) si n-am cum sa leg frana de mana la etrieri. Fail!
                          Maine o sa rectific problema si o sa continui instalarea cu franele fata. Tot atunci si poze cu masina, rotile pe spate stau crima, au iesit cam 1cm in plus in afara. Asta + camber ~2grade= awesome
                          Last edited by Valentin_N; 1 August 2012, 00:18.
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • Felicitari !

                            Asteptam cu interes pozele sa vedem cum arata.
                            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                            Comment


                            • Dabea astept ........sa vad lucrarea .....
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • N-a mers prea bine nici azi
                                Am terminat spatele, totul e la locul lui inclusiv frana de mana. Singura chichita a ramas cablul de la frana de mana care a ramas suspendat, nu e indeajuns de lung incat sa intre in prinderile de pe punte. N-ar trebui sa fie probleme avand in vedere geometria puntii.
                                Senzorii ABS nu se potrivesc la mufe dar voi incerca sa-i tiganesc. Ambii sunt de tip magnetic si semnalul ar trebui sa fie similar, sper sa mearga.
                                Pe fata insa n-am putut monta etrierii, unul din ei necesita schimbarea placutelor metalice de ghidaj pentru placutele de frana. M-am prins de asta prea tarziu si n-am apucat sa dau comanda azi la Unix, rezolv maine.
                                Partea buna e ca am gasit conducte metalice si pentru spate care vor inlocui racoardele vechi de cauciuc dintre punte si caroserie

                                PS: daca va intrebati de ce merge asa incet e pentru ca lucrez singur cam patru ore pe zi, doar atat imi permite programul.
                                Attached Files
                                sigpic
                                ^Logan turbat (WIP)^

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google