Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am internat masina azi la Autowab, un service specializat in lucrari de caroserie pe langa Baba Novac. Ultima reparatie la caroserie tot la ei am facut-o, stiu cum lucreaza (foarte bine), asa ca nu-mi fac griji.
    Se pare ca pana la urma nu e decat capatul lonjeronului stramb care se indreapta usor. Ramene de verificat geometria rotilor spre sfarsitul saptamanii cand termina baietii de demontat piesele de pe ea. In rest, toate bune. Pe stanga nu pare sa aiba nimic, e doar putin deplasata aripa, fiind impinsa de capota cand s-a deformat. Asta n-ar trebui sa fie o problema grava.
    Am stabilit cu cei de la service sa imi faca comanda de bara de MCV si platesc din buzunar diferenta iar mai apoi sa-mi "imprumute" bara si capota cateva zile pentru modificari. Weee!
    Masina va fi gata pana la sfarsitul lunii, dar nu cred ca va fi gata la timp pentru Sibiu
    Eh, daca nu vin ca sofer, macar stiu ca beau si eu o bere, 2, 3, 4 fara griji
    Last edited by Valentin_N; 7 July 2009, 15:15.
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

    Comment


    • #62
      Ma bucur sa aud ca nu ai pagube majore la lonjeroane...
      Nu stiu de ce ar dura insa asa de mult reparatia.
      Mie mi-au schimbat intaritura bara fata din lonjeroane+radiator AC+spoiler fata vopsit de la ora 9 la ora 14, cu tot cu reconstatare radiator si primire accept de la asigurator. La ora 14.30 am ridicat masina ca plecau din schimb...

      Comment


      • #63
        O sa arate frumos rau.. mult succes.. poate nu ratezi Sibiul...

        mai avem si noi un 16V in club si vor dusmanii sa ni-l elimine.. I-auzi bZm..
        Last edited by Vip3rutzu; 7 July 2009, 19:09.
        REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

        Comment


        • #64
          frumoasa masina, iar ca jante s-ar potrivi cele nr 1 si nr 6 ....parerea mea....sa ai bafta de ea si la mai multi km
          Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

          Comment


          • #65
            M-am intors cu vesti bune, vesti "meh" si vesti proaste.

            Vesti bune:
            Masina e indreptata, piesele sunt gramada la service gata de finisaj.

            Vesti "meh":
            S-ar putea sa nu fie gata pana vineri

            Vesti proaste:
            Nu mai fac nici o modificare pe moment. Pentru prelungirea de capota aveam nevoie de toata masina, dar cei din service n-au fost de acord sa mi-o "imprumute". Eliminarea emblemei a fost amanata pe termen nedefinit. O s-o fac o data cu curatarea portbagajului.

            In alte stiri:
            M-am suparat pe compartimentul motor, fiindca nu am loc de kit de admisie K&N. In cel mai probabil caz voi reloca bateria in portbagaj pentru a face loc unui traseu de admisie. Cu aceeasi ocazie voi schimba si toba cu ceva mai "vesel", cu conditia obligatorie de a indeplini standardele de poluare. Cu alte cuvinte sa faca zgomot dar sa nu-mi ia Politia talonul ;)
            Aveti sugestii de tobe sport legale pentru Logan sau care macar sa fie mai decente ca zgomot, nu "galetile" folosite pe la LC Bucuresti?
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • #66
              Am reusit pana la urma sa scot masina din service vineri seara. Spre deosebire de ultima reparatie facuta in acelasi service, reparatia curenta a fost de calitate slaba:
              1. Bara fata nu mi-au vopsit-o complet, cum ar trebui sa fie pe Prestige, ci au lasat partea superioara neagra. Dupa discutii am stabilit ca o vor revopsi saptamana asta pe barba lor asa cum e normal.
              Sambata la Sibiu pe lumina am mai descoperit urmatoarele:
              2. Contra-aripa de plastic nu se potriveste cu plasticul de sub bara de pe dreapta, desi au fost ambele schimbate si presupun comandate in acelasi timp. Asta e o problema de care am mai dat de cateva ori prin service-uri. Se pare ca cei care comanda piesele tind sa sufere de prostie combinata cu "madoarencurism".
              3. Pe capota am cateva puncte (gen gaura) care trebuie umplute cu vopsea si polisate.
              4. Pe lateralul barii fata s-a umflat vopseaua dupa 1 zi!!!
              4. "Specialistii" de acolo n-au reusit sa prinda sistemul de reglaj la farul din stanga asa ca au bagat un pic de mastic sa fixeze interiorul mobil al farului. Plus ca nu mi-au reglat farurile de loc, bateau prin copaci! O tiganie mizerabila...
              Mi-a luat o ora intreaga vineri noaptea sa fixez reglajul ala si sa curat masticul la lumina lanternei. In mod evident, acum farurile sunt reglate si functioneaza normal. E trist cand un artist 3d se pricepe la montat si reglat faruri mai mult decat unu' care e platit sa faca asta!!!
              Ei se asteapta sa ma duc maine cu masina sa-mi vopseasca partea superioara a barii, dar or sa aiba o surpriza placuta in persoana mea, prezent la datorie cu lista de mai sus si cu dorinta veridica de a chema OPC-ul in caz ca fac figuri si nu vor sa-mi rezolve TOATE problemele semnalate pana vineri (de luni baietii pleaca in concediu)!

              Sunt multumit de un singur lucru: nu a fost afectat sasiul. Masina merge drept si nu scartaie, chiar si pe curbele luate pe Transfagarasan ;) Am facut azi dimineata unghiurile si in afara de faptul ca volanul statea putin spre dreapta, n-au fost probleme de aliniere. Pfiu!
              Last edited by Valentin_N; 27 July 2009, 17:41.
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • #67
                M-am bucurat cand am vazut masina ta in pozele de la Sibiu.
                Cat despre calitate... f.te-i, si pune-i sa curete bara si sa o dea toata cu plastisol, au prostul obicei sa vopseasca direct pe plastic, fara macar sa degreseze piesa noua scoasa din matrita...Si mie mi se cojeste un spoiler dupa cca. 2 ani de la inlocuire...macar nu dupa o zi...
                Bafta si bine ai revenit pe sosele!

                Comment


                • #68
                  bine ai scos-o si imi pare rau ca te-ai izbit de problemele cu care ma confrunt eu de aprox 1 an de zile. Credeam ca sunt eu ghinionist! Oricum, masina se vede in poze ca este in mare forma.

                  Rezolva problema si zambeste
                  sigpic

                  Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                  Comment


                  • #69
                    Dupa corectarea erorilor de vopsitorie, asa arata bara (vezi poza). E departe de a fi perfecta, dar e ok. Ma bucur ca au dat cu plasticol inainte sa o vopseasca si n-au dat direct pe plastic.

                    Dupa toata "distractia" asta cu accidentul am invatat cateva lucruri:

                    1. Cand plec de la semafor la verde, o sa ma asigur sa nu vina vre-un cretin pe rosu.
                    2. Daca vre-un cunoscut de al meu se afiseaza cu vreo japitza de masina cu numere de Bulgaria, isi ia o palma peste ceafa fara drept de apel!
                    3. Chiar daca un service lucreaza bine o data, nu inseamna ca a doua oara va lucra la fel de bine.
                    4. Vreau sa invat vopsitorie auto. E un hobby interesant si sunt sigur ca daca pun putina pasiune in treaba asta, pot scoate rezultate mai bune decat service-urile care lucreaza "la kilogram". Primul pas e sa-mi cumpar un aerograf si sa ma antrenez pe obiecte mai mici. O sa vad de acolo cum evolueaza treaba...
                    Attached Files
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • #70
                      Da ai planuri mari ... Daca ai nevoie de spatiu ( aer liber, curte si liniste ) ca sa lucrezi ... te gazduiesc eu

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Valentin_N View Post
                        M-am intors cu vesti bune, vesti "meh" si vesti proaste.

                        Vesti bune:
                        Masina e indreptata, piesele sunt gramada la service gata de finisaj.

                        Vesti "meh":
                        S-ar putea sa nu fie gata pana vineri

                        Vesti proaste:
                        Nu mai fac nici o modificare pe moment. Pentru prelungirea de capota aveam nevoie de toata masina, dar cei din service n-au fost de acord sa mi-o "imprumute". Eliminarea emblemei a fost amanata pe termen nedefinit. O s-o fac o data cu curatarea portbagajului.

                        In alte stiri:
                        M-am suparat pe compartimentul motor, fiindca nu am loc de kit de admisie K&N. In cel mai probabil caz voi reloca bateria in portbagaj pentru a face loc unui traseu de admisie. Cu aceeasi ocazie voi schimba si toba cu ceva mai "vesel", cu conditia obligatorie de a indeplini standardele de poluare. Cu alte cuvinte sa faca zgomot dar sa nu-mi ia Politia talonul ;)
                        Aveti sugestii de tobe sport legale pentru Logan sau care macar sa fie mai decente ca zgomot, nu "galetile" folosite pe la LC Bucuresti?
                        pai exista si norme de zgomot pentru care se ia talonul nu neaparat poluare.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #72
                          E loc suficient pentru montarea unei admisii sport fara sa muti bateria... numai ca mai trebuie sa cauti si unde trebuie... pentru evacuari mai putin galagioase i-ti trebuie ceva banuti

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            pai exista si norme de zgomot pentru care se ia talonul nu neaparat poluare.
                            M-am exprimat gresti, eu de zgomot voiam sa zic.

                            Originally posted by GGI78 View Post
                            E loc suficient pentru montarea unei admisii sport fara sa muti bateria... numai ca mai trebuie sa cauti si unde trebuie... pentru evacuari mai putin galagioase i-ti trebuie ceva banuti
                            Baga niste sugestii!
                            sigpic
                            ^Logan turbat (WIP)^

                            Comment


                            • #74
                              www.k-tecracing.com


                              www.bastuck.de
                              Last edited by GGI78; 2 August 2009, 20:31.

                              Comment


                              • #75
                                Sau mai simpu iti faci traseu de la borla/pilot fara sa scoti intermediara si cu o finala semi sport borla si se va auzi mai mult decat decent.Sau doar finala.
                                AG 16 Y M A

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google