Vali,nu e o problema discurile pe spate,poti merge linistit si pe tamburi,avand ABS e mai complicat cu discuri pe spate,mai de graba bagi pe fata un kit de clio RS,de 300/320,ca nu te dai la coasta,la cat de usor e ligheanu de cur.Hai bafta cu turbaciunea,mie nu imi place cum suna 2garnituri....dar tu sti mai bine.Spor.
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
Collapse
X
-
clio are discuri de 280 .
Originally posted by fuguletz View PostCristi_xp: La dacie era o singura garnitura + chestie daia rosie cauciucata pe ea ... ca sa se lipeasca binePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Legat de garnitura, m-am documentat si e nevoie de 2 garnituri + un "distantier" de 1 mm de metal pentru compresie 8.5:1. Ar trebuie sa fie indeajuns ca motorul sa suporte peste 1 bar. Oricum idea e ca nu trebuie sa trec de 225cp pana nu schimb internele ca altfel indoi bilelele.
Legat de frane, se pleaca de la formula: P=F/S (P= presiune, F=forta, S=suprafata).
Cum presiunea e data de cilindrul de frana si de repartitia de fabrica a masinii, poti obtine fortele de franare fata/spate echivalente stiind suprafata noilor placute de frana. Mai mult, pentru a nu schimba cilindrul de frana, pot avea grija ca volumul total de lichid de frana al sistemului sa fie acelasi ca in standard. Aici n-ar trebui sa fie o problema, fiindca volumul cilindrilor de frana din tamburi e destul de mare astfel incat sa pot inlocui franele fata/spate cu unele mai mari fara sa modific volumul total de lichid. Un disc spate tipic necesita un volum mai mic de lichid decat un tambur, asa ca pot folosi volumul ramas pe niste etrieri fata mai mari. Asta a facut Robert pe Logan-ul lui VR6 ;)
Vestea buna pentru cei fara ABS e ca trebuie sa se concentreze doar pe partea legata de volumul total de lichid, ei avand posibilitatea de a regla repartitia fortelor din repartitorul legat de puntea spate.
Pentru cei cu ABS, e nevoie de un calcul mai atent al volumelor etrierilor si dimensiunii discurilor pentru a se pastra raportul de forte de franare daca se vrea pastrarea ABS-ului.Last edited by Valentin_N; 28 March 2011, 00:27.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
New addition: buza de Opel Astra G.
2 dintre gaurile originale chiar corespund cu suruburi din bara de MCV asa ca se centreaza la fix. Si la marime e perfecta.
Update la turbo: galeria de evacuare e la facut, electronica e comandata si pe vine.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Originally posted by Thejock3r View Postfoarte foarte misto este!!!!! felicitari !!!
Originally posted by Mishu View Postnu cred ca o sa reziste prea mult buza aia e prea joasa masina
oricum arata super
Daca "expira" subit de la gropi, gasesc eu alta.
Originally posted by Cristi_Xp View Postce-ai comandat ? MS ? 2 sau 3 ?
Acum caut aprindere de Ford sau VAG ca asta de K4M cu bobine pe fiecare bujie nu se pupa cu MSu
Originally posted by fuguletz View Posttre sa-mi donezi si mie ceva sa probez! stii pe cineva care sudeaza prinderea pentru sonda de pe balauri ?sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
arata bine
tie-o tot asa ne place ne place ne place place placesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment