Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vali,nu e o problema discurile pe spate,poti merge linistit si pe tamburi,avand ABS e mai complicat cu discuri pe spate,mai de graba bagi pe fata un kit de clio RS,de 300/320,ca nu te dai la coasta,la cat de usor e ligheanu de cur.Hai bafta cu turbaciunea,mie nu imi place cum suna 2garnituri....dar tu sti mai bine.Spor.
    sigpic

    Comment


    • clio are discuri de 280 .

      Originally posted by fuguletz View Post
      Cristi_xp: La dacie era o singura garnitura + chestie daia rosie cauciucata pe ea ... ca sa se lipeasca bine
      stiu ca se practica treaba cu 2 garnituri ,dar nu stiu sigur de ce se facea . Probabil ajungea chiulasa la toleranta maxima cat poate fi rectificata )
      Last edited by Cristi_Xp; 27 March 2011, 22:41. Reason: Automerged Doublepost
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • trebuie doar o modificare la suport si merg discurile ... o sa studiez putin problema sa vad daca pot face ceva si safe ...

        cupru nu merge ?

        Comment


        • Legat de garnitura, m-am documentat si e nevoie de 2 garnituri + un "distantier" de 1 mm de metal pentru compresie 8.5:1. Ar trebuie sa fie indeajuns ca motorul sa suporte peste 1 bar. Oricum idea e ca nu trebuie sa trec de 225cp pana nu schimb internele ca altfel indoi bilelele.
          Legat de frane, se pleaca de la formula: P=F/S (P= presiune, F=forta, S=suprafata).
          Cum presiunea e data de cilindrul de frana si de repartitia de fabrica a masinii, poti obtine fortele de franare fata/spate echivalente stiind suprafata noilor placute de frana. Mai mult, pentru a nu schimba cilindrul de frana, pot avea grija ca volumul total de lichid de frana al sistemului sa fie acelasi ca in standard. Aici n-ar trebui sa fie o problema, fiindca volumul cilindrilor de frana din tamburi e destul de mare astfel incat sa pot inlocui franele fata/spate cu unele mai mari fara sa modific volumul total de lichid. Un disc spate tipic necesita un volum mai mic de lichid decat un tambur, asa ca pot folosi volumul ramas pe niste etrieri fata mai mari. Asta a facut Robert pe Logan-ul lui VR6 ;)
          Vestea buna pentru cei fara ABS e ca trebuie sa se concentreze doar pe partea legata de volumul total de lichid, ei avand posibilitatea de a regla repartitia fortelor din repartitorul legat de puntea spate.
          Pentru cei cu ABS, e nevoie de un calcul mai atent al volumelor etrierilor si dimensiunii discurilor pentru a se pastra raportul de forte de franare daca se vrea pastrarea ABS-ului.
          Last edited by Valentin_N; 28 March 2011, 00:27.
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • New addition: buza de Opel Astra G.
            2 dintre gaurile originale chiar corespund cu suruburi din bara de MCV asa ca se centreaza la fix. Si la marime e perfecta.

            Update la turbo: galeria de evacuare e la facut, electronica e comandata si pe vine.
            Attached Files
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • foarte foarte misto este!!!!! felicitari !!!
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • nu cred ca o sa reziste prea mult buza aia e prea joasa masina
                oricum arata super

                Comment


                • ce-ai comandat ? MS ? 2 sau 3 ?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • tre sa-mi donezi si mie ceva sa probez! stii pe cineva care sudeaza prinderea pentru sonda de pe balauri ?
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by Thejock3r View Post
                      foarte foarte misto este!!!!! felicitari !!!
                      Ms ms, m-am inspirat de la un mare maestru care intre timp a renuntat la arta plintei si s-a reprofilat la fibre si alte alea ;)

                      Originally posted by Mishu View Post
                      nu cred ca o sa reziste prea mult buza aia e prea joasa masina
                      oricum arata super
                      Botezul i l-am facut azi, am mers la servici cu masina, buza e inca intreaga
                      Daca "expira" subit de la gropi, gasesc eu alta.

                      Originally posted by Cristi_Xp View Post
                      ce-ai comandat ? MS ? 2 sau 3 ?
                      MS2
                      Acum caut aprindere de Ford sau VAG ca asta de K4M cu bobine pe fiecare bujie nu se pupa cu MSu

                      Originally posted by fuguletz View Post
                      tre sa-mi donezi si mie ceva sa probez! stii pe cineva care sudeaza prinderea pentru sonda de pe balauri ?
                      Din cap nu stiu pe nimeni dar cu cateva telefoane se rezolva ;)
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • am avut si eu o prelungire de opel zafira, am renuntat la ea de mult...
                        "Pe masura ce faci imbunatariri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta" - Eduard A. Murphy...sigpic

                        Comment


                        • arata bine
                          tie-o tot asa ne place ne place ne place place place
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • Cat ai dat si de unde ca vie bine rau
                            vopsitorie preturi bune

                            Comment


                            • Arata super tare cu buza ai.

                              Sa ai grija de ea sa nu o rupi ca e pacat.

                              Bravo imi place mult cum arata.
                              sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                              Comment


                              • Fir-ar prelungirea de bara a dracului...
                                Pune turbo ala si lasa prostiile cu prelungirile de bari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google