Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prelungirea e pusa ca consume mai putin. Din banii econiomisiti imi pun turbo
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

    Comment


    • Originally posted by Valentin_N View Post
      Ms ms, m-am inspirat de la un mare maestru care intre timp a renuntat la arta plintei si s-a reprofilat la fibre si alte alea ;)



      Botezul i l-am facut azi, am mers la servici cu masina, buza e inca intreaga
      Daca "expira" subit de la gropi, gasesc eu alta.



      MS2
      Acum caut aprindere de Ford sau VAG ca asta de K4M cu bobine pe fiecare bujie nu se pupa cu MSu



      Din cap nu stiu pe nimeni dar cu cateva telefoane se rezolva ;)
      nu vad care ar fi problema .
      A avunt un prieten un 328 cu ITB si megasquirt si avea bobine individuale , si mergea ok masina .
      Bobinele individuale sunt ce trebe
      Last edited by Cristi_Xp; 19 April 2011, 10:25.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • Chiar arata bine masina.....
        Jantele sunt de nota 10....

        Comment


        • Originally posted by sli_waz View Post
          Cat ai dat si de unde ca vie bine rau
          Am primit-o cadou de la un prieten care si-a pus bara de Astra OPC pe Astra lui G.

          Am uitat sa mentionez, azi am schimbat bieleta anti-cuplu. Cea originala a rezistat eroic 50.000 km de abuzuri din care 20.000km de absorbit socuri pe suspensii din ce in ce mai dure dar a cedat intr-un final...
          II urez bun venit noii bielete anti-cuplu care probabil ca va rezista cel putin pana imi pun turbo
          Last edited by Valentin_N; 21 April 2011, 00:10. Reason: Automerged Doublepost
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • foarte tare , macar ma anunta`i si pe mine .

            Comment


            • trebuia sa o schimbi ... tremura rau si la relanti

              Comment


              • Originally posted by CataFOF View Post
                foarte tare , macar ma anunta`i si pe mine .
                Sorry man, voiam sa te sun azi oricum. M-am hotarat din scurt aseara s-o schimb de nevoie, aia veche se rupsese

                Originally posted by cos_min_i View Post
                trebuia sa o schimbi ... tremura rau si la relanti
                Acum nu mai tremura
                Partea nasoala e ca inca are joc maneta bagata in viteza. Ai idee de la ce e?
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • -din maneta prea lunga
                  -depinde ce bieleta ai pus

                  Comment


                  • forta de frecare n-are nici o treaba cu suprafata. depinde decat de forta cu care se apasa si de coeficientul de frecare al suprafetelor aflate in contact. cred ca vroiai sa te referi la presiunea din pistonasele de franare. cred ca ideea e in felul urmator: pompa de frana actioneaza o anumita cantitate de lichid pentru rotile de fata si alta cantitate de lichid pt rotile de spate. cantitatea respectiva de lichid trebuie sa fie cu un anume procent mai mica decat pe fata, ca etrierii sa fie aceeasi. daca cantitatea de lichid actionata si pt fata si pt spate, automat ca pistonasele pentru etrierii de fata trebuie sa fie mai mari in diametru, iar cei de pe spate mai mici. in conditiile in care se folosesc acelasi materiale, si aceleasi cantitati de lichid plimbate prin instalatia de franare, singurele diferente vor fi la dimensiunile pistonaselor etrierilor. placutele pot fi chiar identice si pe fata si pe spate ca dimensiuni. forta de apasare variaza.. respectiv e mai mica pe spate si mai mare pe fata.

                    si diferenta dintre fortele de franare fata si spate se leaga si de incarcare. la abs nu stiu cum e, dar cert e ca repartitorul de frana exact asta face, la cele fara abs. lasa mai putin lichid sa se duca spre franele de pe spate, in momentul in care masina este mai goala, decat incarcarea maxima. altfel spus creste volumul de lichid de frana in momentul in care incarcatura e mare pe spate.
                    Last edited by zoomoptic; 29 April 2011, 10:37.

                    Comment


                    • prietene , tu te auzi ce spui? sau mai bine zis citesti ceea ce scrii?
                      cum sa nu aiba legatura suprafata de franare, daca am doua placute de frana de dimensiuni diferite, la care aplic aceiasi forta de franare care o sa franeze mai mult?
                      sau tu crezi ca o sa franeze la fel?

                      atunci de ce se pun pe masinile mai puternice discuri si plecute de frana mai mari, nu era mai usor sa mareasca presiunea din pompa de franare?
                      Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                      Comment


                      • Originally posted by cos_min_i View Post
                        -din maneta prea lunga
                        -depinde ce bieleta ai pus
                        incercati bieleta de megane RS , seamana cu aia de logan ,e posibil sa se potriveasca , dar costa vreo 4 mil ,dar cica ar avea dimensiune diferita.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • ai mai pus in practica ideea de a monta discuri pe spate

                          Comment


                          • Nu, n-am apucat. Azi am salivat peste cutia cu MegaSquirt
                            Discurile raman pentru dupa ce termin de montat turbo-ul.
                            sigpic
                            ^Logan turbat (WIP)^

                            Comment


                            • spor la salivat in continuare ... cand incepi sa nu mai utilizezi masina ?
                              sigpic

                              Comment


                              • Continutul pachetului:
                                1. MegaSquirt2, V3.57
                                2. MAP (in punga cu mufa albastra)
                                3. AFR cu ceas digital Innovate Motorsports.
                                Maine ma prezint la service pentru discutii/negicieri
                                Attached Files
                                sigpic
                                ^Logan turbat (WIP)^

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google