mapu la megasquirt nu ramane in cutie ?
mai trebe turbina ...
sper ca vei merge pe GT dual ball bearing , si nu ceva antic si demult .
La ball bearing ai avantajul ca sunt pe rulmenti, fac boost la fel de repede ca animalele T dinainte si pot dezvolta puteri mai mari .Ca sa nu mai vb ca nu crapa din cauza lipsei de backpressure din evacuare(catalizator,traseu gros,etc)
Pentru mersul pe presiune mica nu stiu daca se merita investitia totusi intr`un GT ,asa ca te poti orienta pe ceva T25 pentru spool rapid si putere maxima mica ...si conteaza si bugetul , pentru ca un GT e pe undeva la 1000 eur ...
mai trebe turbina ...
sper ca vei merge pe GT dual ball bearing , si nu ceva antic si demult .
La ball bearing ai avantajul ca sunt pe rulmenti, fac boost la fel de repede ca animalele T dinainte si pot dezvolta puteri mai mari .Ca sa nu mai vb ca nu crapa din cauza lipsei de backpressure din evacuare(catalizator,traseu gros,etc)
Pentru mersul pe presiune mica nu stiu daca se merita investitia totusi intr`un GT ,asa ca te poti orienta pe ceva T25 pentru spool rapid si putere maxima mica ...si conteaza si bugetul , pentru ca un GT e pe undeva la 1000 eur ...
Comment