Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mapu la megasquirt nu ramane in cutie ?
    mai trebe turbina ...
    sper ca vei merge pe GT dual ball bearing , si nu ceva antic si demult .
    La ball bearing ai avantajul ca sunt pe rulmenti, fac boost la fel de repede ca animalele T dinainte si pot dezvolta puteri mai mari .Ca sa nu mai vb ca nu crapa din cauza lipsei de backpressure din evacuare(catalizator,traseu gros,etc)
    Pentru mersul pe presiune mica nu stiu daca se merita investitia totusi intr`un GT ,asa ca te poti orienta pe ceva T25 pentru spool rapid si putere maxima mica ...si conteaza si bugetul , pentru ca un GT e pe undeva la 1000 eur ...
    Last edited by Cristi_Xp; 30 April 2011, 21:13.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • VRN-ule, oricum un diesel tot este mai bun

      Comment


      • Originally posted by Cristi_Xp View Post
        mapu la megasquirt nu ramane in cutie ?
        mai trebe turbina ...
        sper ca vei merge pe GT dual ball bearing , si nu ceva antic si demult .
        La ball bearing ai avantajul ca sunt pe rulmenti, fac boost la fel de repede ca animalele T dinainte si pot dezvolta puteri mai mari .Ca sa nu mai vb ca nu crapa din cauza lipsei de backpressure din evacuare(catalizator,traseu gros,etc)
        Pentru mersul pe presiune mica nu stiu daca se merita investitia totusi intr`un GT ,asa ca te poti orienta pe ceva T25 pentru spool rapid si putere maxima mica ...si conteaza si bugetul , pentru ca un GT e pe undeva la 1000 eur ...
        Ca turbina am de ales intre:
        1. Una de Opel Astra I (1.6T 180cp). Are avantajul ca e mica, e de pe un motor echivalent cu ale meu, are totul inclus in pachet adica n-am nevoie de blow-off & co. Echivalentul ar fi un GT20
        2. Un GT28. Ar fi misto doar ca nu cred ca merita pe interne stoc.
        Ambele sunt noi noute. Pretul nu e o problema, le iau la pret special de la distribuitor.
        Last edited by Valentin_N; 1 May 2011, 01:49.
        sigpic
        ^Logan turbat (WIP)^

        Comment


        • nu stiu cat de mica e turbina aia daca dezolvata 180 cp , un T3 destul de maricel scoate pe acolo.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • Estimarea mea de echivalent e dupa ratingul de pe site-ul Garrett, nu stiu exact cat de mare e...
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • eu astept turbo !!!!!
              sigpic

              Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

              Comment


              • Originally posted by etylan View Post
                prietene , tu te auzi ce spui? sau mai bine zis citesti ceea ce scrii?
                cum sa nu aiba legatura suprafata de franare, daca am doua placute de frana de dimensiuni diferite, la care aplic aceiasi forta de franare care o sa franeze mai mult?
                sau tu crezi ca o sa franeze la fel?

                atunci de ce se pun pe masinile mai puternice discuri si plecute de frana mai mari, nu era mai usor sa mareasca presiunea din pompa de franare?

                discuri mai mari.. e vorba de moment. cu cat e discul mai mare cu atat forta de franare la cauciuc o sa fie mai mare. si da. mai citeste un pic, sa vezi regulile elementare ale fizicii. Ff=miu*N unde miu este coeficientul de frecare iar N este forta normala la suprafata. unde apare ceva legat de suprafata???! iar placutele sunt mai mari pentru a putea fi construiti etrieri cu mai multe pistoane, ca forta normala la suprafata sa fie imprastiata uniform. poti sa cauti sa vezi ca nu are absolut nici o treaba cu suprafata de franare. deaia nici daca iti pui cauciucuri mai late n-o sa franeze masina mai repede.. trebuie fie sa fie masina mai grea, fie materialul din care e facut cauciucul sa fie aderent. adica frecarea sa fie mare.

                Comment


                • scuzele de rigoare, m-am documentat mai amplu dupa ce am postat si nu am mai putut sa modific postul, sorry
                  Nu intotdeauna ce este frumos este si adevarat, dar nici ce este adevarat nu este intotdeauna frumos.

                  Comment


                  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    mapu la megasquirt nu ramane in cutie ?
                    mai trebe turbina ...
                    Sorry, la asta uitasem sa-ti raspund:
                    My bad, senzorul cu mufa albastra e un senzor de temperatura GM, MAP-ul de la MS e inclus in cutie (se leaga cu linie de vacuum cu galeria de admisie).
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • Pentru spate merg montate piese de pe clio Mk1 williams sau 1.8 16v, clio mk2 sport, renault 19 16v, megane mk1 coupe si hatchback 2.0 16v, megane mk1 scenic si break, dar astea au diametrul mare.

                      Recomand totusi sa incerci cu o punte spate de MCV/VAN/Pick-up, prinderile sunt aceleasi, puntea e mai teapana si tamburii sunt mai mari. In felul asta nu vei avea probleme cu senzorii de ABS.

                      Va trebui totusi sa modifici dimensiunea distantierilor sau sa-i scoti de tot, tamburii mari sunt mai lati, scot roata mai in afara.
                      Succes
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • ceva noutati care mi-au scapat ai mai montat ceva

                        Comment


                        • De abia azi am reusit sa ridic si al doilea pachet de la posta.
                          Maine imi caut aprindere si sper ca de luni sa ma apuc de masina!
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • bafta bafta bafta
                            Interactive Design Lights & Sound <- click

                            Comment


                            • sunt 100% ca va iesi ceva super ..VRN stie ce face ...

                              Comment


                              • Baga mare, sunt foarte curios ce iese din 16v, fiabilitatea de dupa si puterea.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google