Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doamne cum fierbe sanjili in mine )) O sa fie o bestie
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • Iti doresc suces si parale domnul Valentin
      Ps : sa lucrezi cu calm si cap ,cum ne-ai obijnuit .
      Last edited by lau911; 5 January 2012, 23:10.
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • La multi ani! bafta multa!
        Interactive Design Lights & Sound <- click

        Comment


        • Si in mine frige vena ma cumpatez, mai e mult de lucru.
          Chiar si dupa ce o sa fie gata tot, cumpatarea o sa fie cuvantul de ordine, puterea aia nu va fi usor de pus jos, va ave nevoie de o gramada de respect si galeti intregi de calm sa sa faca treaba.
          Multumesc mult pentru urari, maine seara sper sa ii dau o cheie sa vad cu merge decomprimat. Masina o sa mai ramana cateva zile in service pana termina baietii de vopsit ce e de vopsit.
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • Un inceput de an fabulos,tineo tot asadaca mai pierzi serile pe la atelier da un tel ca sunt in zona duar....
            sigpic

            Comment


            • Are vreo importanta faptul ca ai softul de 16v Dimsport cu internele astea pentru turbo? Sa nu apara nereguli pe perioada "rodajului".
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • bine tu Valentine, sa vedem finalizarea proiectullui !!!!!!!!!
                sigpic
                The MVP

                Comment


                • Originally posted by aleXpeed View Post
                  Are vreo importanta faptul ca ai softul de 16v Dimsport cu internele astea pentru turbo? Sa nu apara nereguli pe perioada "rodajului".
                  daca erau pistoane de compresie era bai ca si asa era avansul mare de la soft,dar asa cu pistoane de decompresie poate o sa fie exact ca unul stock ) sau mai rau .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • N-am avut timp sa ajung la service azi dar din cate am inteles masina a fost pornita si merge fara probleme. Maine o sa trec pe acolo sa vad cum sta treaba.
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • M-am abonat si eu la thread! Mult succes!

                      Comment


                      • Frumos inceput de an! As vrea eu sa am buget pentru asa ceva...
                        Oficial, esti idolul meu ) - singurul cu 16v care incepe turbare...
                        Bafta in continuare!
                        P.S: Voi urmari din umbra!
                        My Ride - Prestige 1.6 16v

                        Comment


                        • Am asistat la o discutie vineri, intre Vali, Soran, eu si un prieten de-al lui Alex Parvu, tipul cu Honda Civic.

                          Prietenul cu Honda era foarte nedumerit de faptul ca un Logan va avea atatia cai.
                          Stateam si ma intrebam : de unde atata prejudecata? Avea omul impresia ca motorul K4M este de Dacia si ca nu are cum sa dezvolte atata putere. Dupa ce i s-a explicat ca avem alte biele si pistoane, ca avem niste mecanici priceputi care au mai facut asa ceva si ca avem un proprietar care s-a documentat foarte mult, omul tot "nemultumit" era.
                          Probabil ca urmeaza sa-si dea foc la Honda cand o sa treaca Vali pe langa el ca racheta
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • putini cunosc cu adevarat potentialul motorului K4M chiar si al motoarelor benzinare Renault in general.
                            intrebarea este daca se merita sa iti bati capul sa le explici. pentru ei tot " hai frate motor de logan " va sta la baza fundamentala a gandirii lor

                            Comment


                            • Astia sunt niste limitati, nici nu merita purtat o discutie cu ei.
                              Lasa-l sa ramana la nivelul "Domne, da tot Dacie ramane".

                              Comment


                              • Originally posted by dsign View Post
                                Am asistat la o discutie vineri, intre Vali, Soran, eu si un prieten de-al lui Alex Parvu, tipul cu Honda Civic.

                                Prietenul cu Honda era foarte nedumerit de faptul ca un Logan va avea atatia cai.
                                Stateam si ma intrebam : de unde atata prejudecata? Avea omul impresia ca motorul K4M este de Dacia si ca nu are cum sa dezvolte atata putere. Dupa ce i s-a explicat ca avem alte biele si pistoane, ca avem niste mecanici priceputi care au mai facut asa ceva si ca avem un proprietar care s-a documentat foarte mult, omul tot "nemultumit" era.
                                Probabil ca urmeaza sa-si dea foc la Honda cand o sa treaca Vali pe langa el ca racheta
                                pai noii posesori de honda sunt vechii posesori de ursi,pisici si alte mamifere cu motoare de 1.6-1.8 power !!!
                                Din cati hondari sunt in Romania si sunt frate fara nr , la putini vezi ceva motoare de doamne ajuta ,restul 1.3-1.4-1.5 cu care oricum iau bataie de la logane Plus ca in fond si la urma urmei cea mai tare motorizare de pe o onda d-asta hatch egX e 1.6 ala de 160 cai ,masina cu cuplu cat loganul la care daca ai urcat 5 in masina zici ca e dacie.Bine ca n-a zis ,la ce sa bagi atatia bani intr-un logan ,mai bine iti luai o honda
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google