If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
degeaba sunteti carcotasi el doar v-a pus problema rezistentei arborelui cotit si doar s-a mirat cand a zis vali ca o sa aiba cuplu undeva la 400-500 nm la 4000 rpm. Si Xp-ule nu mai generaliza fiindca nu toti sunt la fel el are Honda Civic VII 2.2 cdti
degeaba sunteti carcotasi el doar v-a pus problema rezistentei arborelui cotit si doar s-a mirat cand a zis vali ca o sa aiba cuplu undeva la 400-500 nm la 4000 rpm. Si Xp-ule nu mai generaliza fiindca nu toti sunt la fel el are Honda Civic VII 2.2 cdti
de unde atatia Nm ? ) ca are BFFul atat ...
In principiu piesa slaba dintr-un motor nu prea e arborele.Problema e sa scoata el atatia cai cat sa nu mai tina arborele ...
Astia cu hondele is fanatici , de zici ca nu mai exista masina ca honda , si ele 90% sunt niste cotete cu roti .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
V-ati pus pe astia cu hondele lor ... un singur model de honda care e mai bun e cel 1.5Vtec de-l poti modifica grav, daaaaaar nu o sa vezi asa ceva in romania!!
Dacia sau Renault e una si aceeasi chestie, doar alte caroserii! Multi nestiind asta zic ca dacia nu e buna, pe cand renault-ul da ... multi stiu la cine ma refer mai in special... e un forum ...
e 1.6 vtec ... si sunt o gramada .
Alea mai rare in loc de 160 au 170 sau chiar 180 cp , dar sunt variante de laponia )
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Calmati-va ma cu Hondele. Sunt masini foarte bune si sunt destul de sigur ca fac motoare mai bune ca Renault.
Idea e ca dupa ce pun turbo, n-or sa mai fie multe Honde mai bune ca Dacia, poate un 1.6 cu turbo, parca am vazut un Del Sol negru care bolborosea interesant intr-o seara la Kiss ;)
Anyway, update de tinichigerie. M-am hotarat sa fac treaba treaba si sa vopsesc toata partea dreapta. Descoperisem cu stupoare ca aripa dreapta spate, usa spate, usa fata si aripa fata erau 4 culori diferite Na ca acum n-or sa mai fie
Pe partea stanga doar aripa fata e roluita si gata de vopsit, restul sunt ok.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Vali inainte sa o bagi pe strada, trebuie neaparat sa vezi cu ce amestec mergi in motor. Sunt multe necunoscute pe care cred ca nu le-ai luat in seama si nu vreau sa ajungi sa schimbi motoare ca baiatul cu honda delsol neagra.
Daca te-ai apucat de asa ceva, fa-o incet si cu cap. Nu te lua dupa x sau y mecanic, niciunul nu stie exact ce trebuie sa faca. Daca vrei sa iasa ceva din masina, incearca sa citesti cateva carti de specialitate (motorsport) si sa iti faci un target al tau pentru motor. Nu da valori din burta de putere si cuplu, ca nu o sa le atingi niciodata in limita de fiabilitate. Cand turbezi un motor aspirat nu te gandesti la cati CP vei castiga, ci la ce putere calorica ajungi sau ti-ai propus sa te opresti.
Ti-am spus in PM, ca sa pornesti motorul este ok cu softul actual, insa nu este bun sa mergi cu masina daca o turbezi.
@Doc:
Nu planuiesc sa merg cu softul actual cu turbo. N-am cum...
Ca sa-ti faci o idee urmatorul pas o sa presupuna:
1. Galerie de admisie dBilas. E facuta pentru motorul asta, tine 3 bari, muta clapeta in fata motorului in dreapta, departe de turbina.
2. Traseu complet de admisie cu intercooler.
3. Galeria de evacuare facuta special pentru turbina.
4. Turbina + evacuare completa. O sa am catalizator + toba finala discreta.
5. Management nou: Megasquirt. O parte din senzorii masinii ii voi pastra, o parte ii voi schimba cu unii compatibili cu Megasquirt.
6. Aprindere noua, asta actuala cu bobine pe fiecare bujie nu poate fi controlata de Megasquirt.
7. Injectoare mai mari.
Pana atunci o sa merg o perioada doar cu pistoanele si bielele noi ca sa le rodez. Cam o luna asa preconizez...
Si totusi.. gresit. Ai uitat pana si cel mai important lucru. Racirea uleiului. Pe langa asta, vad ca inca lipsesc piese cu importante din alcatuirea unui kit turbo. De asta iti spun, studiaza cu atentie ce vrei sa faci la motor ca sa nu ajungi sa triplezi suma propusa pentru acest proiect. De fapt, de acum incolo incep cheltuielile majore.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment