Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aceasta este honda despre care se vorbeste?
    Attached Files

    Comment


    • Am o intrebare. Vad ca ai renuntat la ansamblul de bobina pe fiecare bujie in parte si ai ramas la una singura. Totusi din ce am auzit, lumea spune ca este mult mai eficient sa ai bobina si bujia. Crezi ca vei putea optimiza mai bine performantele cum ansamblul tau?

      Comment


      • @felixb: stau in cutie acasa si asteapta montajul
        @cristi_ccd: degeaba e mai eficient daca management-ul pe care urmeaza sa-l folosesc nu e compatibil cu aprinderea de Renault...
        sigpic
        ^Logan turbat (WIP)^

        Comment


        • Originally posted by cristi_ccd View Post
          Am o intrebare. Vad ca ai renuntat la ansamblul de bobina pe fiecare bujie in parte si ai ramas la una singura. Totusi din ce am auzit, lumea spune ca este mult mai eficient sa ai bobina si bujia. Crezi ca vei putea optimiza mai bine performantele cum ansamblul tau?
          Poate folosi amplificator de semnal si a rezolvat problema ( cu asa ceva merg si eu)...http://www.tfelectronics.com.au/PageFiles/ignition.html
          http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

          Comment


          • Nu uita pompa de benzina si de ulei.
            Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
            Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
            www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

            Comment


            • Am inteles... Se pare ca la tine nu se poate. Totusi trebuie sa ma documentez mai bine. Din ce stiam eu, stand-alone-urile la care m-am uitat aveau la necesitati trecuta configuratia cu bobina pe fiecare bujie in parte. Insa tu ai altceva. Poti totusi sa-mi trimiti un PM ceva, daca nu e deranjul prea mare? As vrea sa stiu mai multe legate de acest management. Ce inseamna el si cum se regleaza. Multumesc anticipat

              Comment


              • vezi aici sau goagal
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Am scos masina din service azi. Motorul merge ok, trage bine la turatii mici dar peste 3000 de ture incepe sa se simta ca pierde putere. O sa pun turbina si asta o sa corecteze acest inconvenient
                  Tablaria si vopsitoria e foarte misto, bietii de la Autoracing au facut o treaba de nota 10!
                  Ramane doar sa-i fac un polish total sa scap si de imperfectiunile de pe panourile care n-au fost vopsite.
                  Revin cu poze mai pe seara.

                  Ca o nota secundara: mi-am comandat capacele originale pentru Enkei-uri, trebuie sa vina cam intr-o saptamana
                  Acum, doar de-as avea noroc sa gasesc niste capacele si pt BBS-urile de iarna, as fi cel mai fericit. As face o aroganta maxima, as scoate emblemele de BMW si as pune sigle Dacia, sa moara puristii
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • Numai de arogante te tii !!! Hai cu turbina aia mai repede ca nu mai am rabdare...
                    P.S.-si pune poze si cu vopsitoria sa vada si ochiu' meu...
                    sigpic

                    Comment


                    • bravo vali, ma bucur ca te-ai hotarat sa pui capacele la jantele enkei, sunt sigur ca rezultatul va fi booom !!!!
                      sigpic
                      The MVP

                      Comment


                      • Cata modestiee ). Spor la treaba in continuare. Ma bucur sa vad ca lucrarea evolueaza. Mereu am uitat sa te intreb insa un lucru: axele le schimbi sau nu? Ar fi o treaba buna sa pui unele mai agresive;). Bafta!

                        Comment


                        • @cristi_ccd: As avea de castigat putin din axe mai agresive dar nu sunt absolut necesare. Merge binemersi si fara.
                          Si niste poze cu telefonul:
                          Attached Files
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • Rata compresiei destul de mica , turbo mare pentru motorul tau (face presiune f sus in ture) ... presimt ca rezultatul va fi sub asteptari . Totusi sper sa ma insel . Succes .

                            Comment


                            • Or fi asteptarile mari dar nu sunt din burta. S-a mai facut. Cu unul dintre proprietari de Clio 2 1.6 16v turbo din Brazilia stau de vorba de ceva vreme asa ca stiu la ce sa ma astept.
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • Cunosc si eu proiectul baiatului din Brazilia . Mai e un megane k4m in turcia turbat . un clio k4m in spania turbo . k4m turbo incerc si eu doar ca inafar ade soft la mine totul e home made... ce-i drept nu dispun de un buget cu care sa ma arunc in cap in motor dar sper sa iasa ceva frumos . eu am inceput cu un garret T2.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google