Dsign e belea (zececaractere) ...de ce nu pun administratorii un buton de like la fiecare replica ? Sau ceva genu' reputatie
Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)
Collapse
X
-
-
-
Un update din vorbe ca n-am mai postat de mult:
Ma pregatesc sa montez franele si sa schimb puntea spate care multumita drumurilor impecabile din Bucuresti a capatat caderi diferite stanga-dreapta de-a lungul vremurilor.
Franele vor fi asa:
Fata: discuri Espace 300mm cu etrieri Brembo cu 4 pistonase de pe Peugeot 406 V6
Spate: discuri si etrieri standard de Clio 3
Dupa montaj s-ar putea sa cumpar si un repartitor manual daca nu iese balansul Astept sa-mi vina butucii cu senzori ABS din Germania zilele astea. Cum vin franele le pun pe puntea noua si hopa-sus pe masina!
Am mai dat comanda pentru:
4 injectoare Siemens Deka Pico de 500cc.
Pompa benzina Walbro 255lph plus kit montaj specific Renault.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Am mai comandat suruburi de reglaj cadere (camber) pentru fata si saibe specifice care maresc caderea pe spate cu 1 grad pentru ca nu sunt multumit de comportamentul la limita al masinii:
Puntea fata este destul de previzibila cu setupul actual insa puntea spate e varza cu carne pe curbe. In primul rand, chiar si cu amortizoare bune (B8) + bara de rigidizare, ruliul partii din spate este prea accentuat. La limita masina devine brusc supraviratoare, inadmisibil pentru o masina cu tractiune fata.
Spre "norocul" meu, din cauza puntii strambe, roata stanga spate are cadere 2grade si in momentul asta masina este MULT mai stabila pe virajele rapide la dreapta decat pe cele la stanga.
Daca puntea spate cea "noua" are caderea corecta din fabrica (0.5grade) cu saiba respectiva ar trebui sa am 1.5grade si masina sper sa se comporte mult mai bine decat acum. Daca totusi nu e indeajuns, voi compara si o bara stabilizatoare de la whiteline:
In rest, astept posta.
PS: daca cumparati de pe ebay, evitati vanzatorii din Germania, raspund lent si in doi peri si trimit greu. Va recomand din tot sufletul colaborarea cu englezii, americanii si chinezii, astia vand orice, oriunde, oricand si sunt foarte prompti in raspunsuri si trimis pachete.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Nu stiu cat de usor e sa stramb puntea exact la fel de mult si pe dreapta. Oricum prefer sa pot sa scot reglajul daca e nevoie.
Am mai multi pitici pe creier cand vine vorba de manevrabilitate, gen bara de rigidizare spate care cred ca are un efect negativ la limita si as vrea sa testez mai multe combinatii: cu/fara bara, cu/fara cadere marita.sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Azi a fost zi de posta!
In imagine:
1. Injectoare Siemens Deka Pico 640cc (da, da, overkill )
2. Debitmetru de Infinity Q45 (diametru interior 90mm)
3. Butuci spate Clio 3 cu senzori ABS (sper sa-i pot folosi)
Franele asteapta sa-mi vina suruburile de reglaj cadere fata si saibele de cadere pt spate dupa care urca toate gramada pe masinaAttached Filessigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Comment