Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se simte pasiunea in acest proiect. Sa dea Dumnezeu sa nu ajunga pe urmele GGD-ului.
    Spor la treaba in continuare!!!
    Ma scuzati pt off!

    Comment


    • Am montat franele dar tot am probleme.
      In primul rand pedala tine doar la fund, voi reface aerisirea maine iar daca nu tine o sa schimb pompa de frana cu una mai mare...
      La ABS problema e mai groasa, pe spate am folosit senzori de Clio 3 la care am adaptat mufe de Logan si ABSul o ia razna daca franez puternic de la peste 60km/h: imi ingheata pedala si nu mai pot apasa pedala, adica nu am frana Sper sa rezolv maine cu niste DDT/Canclip, pana atunci am scos siguanta sa nu mai am probleme.
      Tot maine sper sa mut bateria in portbagaj si sambata sper sa montez admisia de la dBilas si pompa noua de benzina. Vreau sa verific cat mai multe din piesele ce urmeaza a fi montate pe motor inainte sa schimb electronica ca sa elimin cat mai multe potentiale probleme cand vine momentul montajului final.



      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • cand rezovi problema cu tinutul pedalei la fund sa ma anunti si pe mine care a fost problema, ca si la mine e la fel dupa ce am pus discurile pe spate

        Comment


        • Asa arata fara distantiere?
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • Este cu distantiere de 35mm pe spate.
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • ce mici par discurile alea in comparatie cu jantele ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • cand mergi linistit, fara sa fortezi frana cat sa intre ABS ul, se arinde becul in bord ?

                Comment


                • din cate stiam eu, abs face cum spui atunci cand, la o masina obisnuita, pui roti de alta dimensiune pe punti, gen 186/60 pe fata cu 195/65 spate. nu corespunde numarul de impulsuri primit din spate. probabil merge sa "inveti" calculatorul de abs cu hardware-ul tau, dar nu am idee cum se poate face asta.

                  Comment


                  • cand faci cum ai zis tu razvane se dezactiveaza ABSul cu totul.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Arata bine ce sa zic,parca sunt cam mici franele da merge)baga niste jante pe 15)
                      Cu ABS nam decat un singur sfat,punei contact ca mine si gata,cu cadere pe - orcum se comporta dubios,am vazut la mine asta,nu raman fara frana dar nici nu ma opresc.Suruburile de cadere pe fata ce ai facut cu ele??au mers?
                      sigpic

                      Comment


                      • Azi am gasit si problema: racordul de la etrierul dreapta fata are scurgeri.
                        L-am refacut in prostia mea cu aceasi bucsa stricata dar intreptata si spre seara am descoperit ca tot curge dar mult mai incet.
                        Reaerisisem franele azi si pedala tinea bine. E ceva mai moale si tine putin mai jos decat standard insa e mult peste ce a fost ieri. Maine schimb buscsa de al racordul de pe fata sa nu mai curga si sper sa scap de partea mecanica la frane.
                        Pe partea de ABS, treburile tot nu prea merg, patesc acelasi lucru: imi ingheata pedala si nu mai am frana daca franez de la peste 50km/h. Am dezactivat iar ABSul si am descoperit ca pe asfalt uscat masina franeaza exemplar chiar daca repartitia e putin spre spate pe finalul franarii. Urmeaza oricum un repartitor mecanic de franare.
                        Dupa ce refac racordul maine imi bag nasul in computerul de ABS cu diagnoza. DDTul are setari de ABS pt Logan dar refuza cu incapatanare sa se conecteze la computerul de ABS al masinii. Pot seta diametrul rotilor si pot rula diagnoza pe fiecare canal + resetarea canalului respectiv de ABS. Sper sa am aceleasi setari si in CanClip si sa am acces la ele.
                        sigpic
                        ^Logan turbat (WIP)^

                        Comment


                        • Stiam ca abs ul merge tiganit decat cu clip ul

                          Sent from my LG Optimus Net using Forum Runner

                          Comment


                          • La abs nu te poti conecta tot timpul cu DDTul,era ceva combinatie si parca reuseai intr-un fel sa te conectezi.Daca ai interfata derelek pentru ddt merge sigur,dar nu stiu ce vezi prin el , cu atat mai mult sa configurezi ceva slabe sanse.
                            Cu can clipul nu poti face nici macar cate faci cu DDTul
                            In principiu poti vedea viteza pe fiecare roata,seta diametru jante ,parca comanda de purjare etc si mare lucru nu prea.
                            Nu e posibil ca senzorii aia sa dea niste valori ciudate si d-aia sa se intample voodoo ?
                            Last edited by Cristi_Xp; 4 August 2012, 04:08.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • pana la urma care e bun ? Clip sau DDT ? sau unu e bun la ceva si altul la altceva ?

                              Comment


                              • n-as putea sa iti raspund, pentru ca fiecare fac acelasi lucru,sau ce face unu nu face alalalt.
                                Clipul e mai user friendly,DDT e la nivel de uzina...
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google