Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o idee pentru corectarea unghiului pe spate.
    Attached Files

    Comment


    • Masina e pe bara, problemele de pedala moale erau de la un fitting prea lung in etrier, curge lichid pe acolo. N-am avut timp sa ma ocup de ea zilele astea.
      M-am jucat putin cu CanClipul si se pare ca senzorii spate trebuie recalibrati dupa vitezometru, acum arata 999km/h cu masina pe loc, o sa fac asta imediat ce pun masina pe picioare din nou.
      Am mai descoperit o setare misto in CanClip: se poate schimba indicele de la vitezometru, foarte util pentru cei care folosesc alte roti decat 185/65 R15 ;) Am de sapat prin setarile pentru alte modele Renault ca sa gasesc codul pentru 205/40 R17 dar voi reveni cu un mini-tutorial dupa ce gasesc.
      @alessandro: saibe d-alea am si eu, facute de Eibach
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • eu ma refeream la al 2 lea set. alea care deschid inapoi unghiul

        Comment


        • Asta mare sta pe bara dar aia mica a primit roti noi
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • Pana la urma am rezolvat toate scurgerile dar am uitat sa mai postez :P
            Franele merg foarte bine, dupa ce placutele si-au facut rodajul, pedala e doar cu putin mai moale decat standard.
            Probleme cu repartitia fata/spate n-am, spatele NU blocheaza. Am facut deja un drum Brasov-Cheia-Bucuresti si franele sunt la nivelul asteptarilor
            Ramane de rezolvat ABS-ul care momentan e dezactivat prin metoda clasica a scoaterii sigurantei.
            Problema nu e de senzori, senzorii mei "custom" spate citesc viteza dupa un reset cu CanClip, problema e ca roata magnetica de pe discul spate are 48 de impusluri iar cea de pe rulmentul din fata are 44 impulsuri. Partea buna e ca pe Logan sunt doua tipuri de ABS: primele modele cu 44 impulsuri si cele mai noi cu 48 impulsuri. O sa cumpar doi rulmenti fata noi si sper sa mearga si ABS-ul
            Saptmana viitoare sunt in concediu si ma voi apuca de sunet si motor (iar)
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • bravos,ma bucur! cum se comporta pe serpentine cu cadere negativa si pe spate ??
              Last edited by geo_ultras; 26 August 2012, 01:02.

              Comment


              • E foarte stabila pe iesirea din viraj. Inca n-am pus suruburile de cadere pe fata si asta s-a simtit pe intrari unde cu rotile bracate are probleme de aderenta. Avand in vedere ca gumele fata sunt ceva mai tocite pe exterior, e cazul sa-i dau ceva cadere si pe fata.
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Azi am montat admisia de la dBilas si filtrul HKS.
                  Zgomotul cand se deschide clapeta peste jumatate e monstruos... Pacat ca nu trage de loc )
                  Cablajele arata ca naiba si motorul e inca murdar, astea vor fi rectificate la montajul final.
                  Attached Files
                  sigpic
                  ^Logan turbat (WIP)^

                  Comment


                  • Ai pus si bateria in portbagaj .......lucrurile se misca chiar daca noi nu vedem
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • Sincer nu prea mai chef sa postez, m-am cam saturat de aceleasi remarci obosite si rasuflate.
                      "Cand pui turbo?" e o gluma dar insistenta unora ma face sa cred ca nu mai e o gluma de mult. Unii se comporta de parca masina asta e a lor sau de parca ar intelege de ce e nevoie pentru un proiectul asta mai bine decat mine.

                      Dati-mi voie sa explic pe scurt care e situatia:la masina asta lucreaza DOAR 2 oameni, seara dupa programul normal de lucru: subsemnatul si Sevi, the big boos la Autoracing. E un proiect din pura pasiune, de asta nu sunt interesat sa arunc bani pe geam pe o manopera "profi" pentru ca masina sa fie gata intr-o saptamana. Am crescut in autobaza cu cheia in mana, inteleg foarte bine cum merge masina, nu-mi dau cu ciocanul peste degete prea des, deci de ce sa platesc pe altul sa faca asta pentru mine?
                      Cand va fi gata vreau sa stiu ca am pus umarul la masina mea, vreau sa fiu linistit stiind fiecare surub si cat de bine e strans. Mai mult, masina depinde de piese care nu se gasesc la magazinele noastre de tuning care vand suruburi, stickere si scrumiere cu LED TypeR, pentru multe din ele a trebuit sa sap luni de zile pe internet si sa astept alte luni de zile ca ele sa vina de la dracu din praznic de pe partea ailalta a planetei.
                      Pentru mine asta e ultima oara cand mai deschid subiectul asta, consider ca gluma s-a imputit de mult si as aprecia si daca cei care citesc acest post ar intelege acelasi lucru...

                      O sa postez cand o sa fi e gata masina. Cand o sa fie asta? Nu stiu. Aveti rabdare. Daca n-aveti rabdare, va recomand din tot sufletul sa incepeti un proiect asemanator, veti invata sa aveti rabdare fie ca va place ori nu.
                      Last edited by Valentin_N; 18 September 2012, 10:54.
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • Salutare Valentin,

                        Imi pare rau sa citesc despre decizia ta de a nu mai posta. Eu mi-am facut user aici in mare datorita threadului tau, pentru a fi abonat. Nu am postat pentru ca nu am cu ce sa ajut, sunt doar pasionat si imi face placere sa citesc despre ce ai mai facut pe la masina si nu pot decat sa imi inchipui cata munca este. In speranta ca iti vei schimba decizia iti urez succes in continuare si spor la munca !

                        Comment


                        • Nu-ti face griji, nu abandonez thread-ul, ce voiam sa spun e ca nu mai sunt motivat sa postez update-uri cu fiecare modificare adusa masinii. Surubaresc la ea aproape in fiecare zi dar cheful de a tine un jurnal detaliat s-a cam dus mai ales ca de multe ori apuc sa zic ce urmeaza sa fac insa a doua zi planurile se schimba. O sa continui sa postez doar modificarile importante.

                          De exemplu am mai lucrat la sistemul audio sau cum ar zice unii: "hai ba cu turbou ala, ai motoru jumate facut si tie iti sta capul la muzica!?" Dap, am ingreunat masina...

                          Am instalat un GZ Hydrogen 5125XII care amplifica difuzoarele SPL deja aflate pe masina + un subwoofer Focal in incinta sealed. In continuarea incintei se afla o a doua cutie in care sta bateria.
                          Cam asa arata, cablajul nu e inca final pentru ca amplifacatorul nu e fixat, sta fix intre cutia wooferului si minuatia mea de scaun pliabil de 10 lei :P



                          Car PC-ul inca nu e gata asa ca folosesc telefonul ca sursa de muzica. Computerul va fi un laptop Dell Mini legat la un touchescreen de 7" integrat in bord si va rula Windows 7 + Centrafuse (interfata toucscreen speciala pentru aplicatii auto). Sistemul va avea GPS, player audio/video si va face tot ce poate face Windows-ul, inclusiv sa ruleze softul de interfata pentru Megasquirt. Mai pe romaneste, o sa pot sa umblu la hartile de injectie si avans direct de pe ecranul din bord.
                          In cel mai "dsign" mod posibil voi muta butoanele de la geamuri intr-o consola de schimbator de Sandero iar in bord voi avea Ecranul de 7" si CB-ul.

                          In rest, la motor am finalizat calculele pentru turbina si galeria de evacuare. Nu voi folosi galeria de la TRW, e sub nivelul de calitate pe care il doresc. Voi avea o galerie de evacuare cu brate egale facuta dupa proiect propriu. Fuck the pros, I do this myself!
                          Turbina de care am nevoie nu e stabilita 100% dar stiu ce vreau de la ea. Partea rece va fi cel mai probabil cea care poate fi vazuta in paginile anterioare, cea de Insignia, am nevoie de un compresor de ~60mm ca sa pot scoate 300cp. Caldul inca nu l-am ales, depinde de cat loc am in spatele motorului pentru galerie si downpipe. Cel din poze e prea mare, mult prea mare sa-l invarta un amarat de 1.6
                          Din oferta Garrett un GT2259 ar fi cam la limita iar un GT2860R ar lasa chiar niste rezerve de putere, peste 300cp. Vedem ce gasim in depozit...
                          sigpic
                          ^Logan turbat (WIP)^

                          Comment


                          • Inca o zi, inca o cheltuiala inutila...
                            Attached Files
                            sigpic
                            ^Logan turbat (WIP)^

                            Comment


                            • Heh, nu e chiar inutila
                              Nu-i bai...

                              Comment


                              • arata frumos volanul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google