De ceva vreme tot caut ca disperatu' idei de modificat 1.6 16v.
Iata ce am gasit:
1. Clio 1.6 16v K4M la 130cp:
Originalul in germana
Tradus in engleza
Aici, un baiat si-a montat un 1.6 16v K4M pe un Clio Campus la care a adaugat un corp clapeta mai mare de pe F4R, a crescut presiunea in injectoare de la 3 bari la 3.8 bari, a adaugat o evacuare completa (aka, cu serpisori) si axe cu came. Rezultatul: 130cp
Axele cu came sunt cam scumpe, dar corpul clapeta voi incerca sa-l procur de pe la dezmembrari Evacuarea oricum o am in plan!
2.Galerie de admisie facuta de dbilas care arata cam asa:
Exista doua versiuni, de +10 cp si +20cp care costa 950 si respecitv 1200euro (cam scump )
3. Niste extra cheap tuning, optimizarea plenumului dintre filtru si corpul clapeta:
Originalul in germana
Tradus in engleza
Rezultat: unknown
Iata ce am gasit:
1. Clio 1.6 16v K4M la 130cp:
Originalul in germana
Tradus in engleza
Aici, un baiat si-a montat un 1.6 16v K4M pe un Clio Campus la care a adaugat un corp clapeta mai mare de pe F4R, a crescut presiunea in injectoare de la 3 bari la 3.8 bari, a adaugat o evacuare completa (aka, cu serpisori) si axe cu came. Rezultatul: 130cp
Axele cu came sunt cam scumpe, dar corpul clapeta voi incerca sa-l procur de pe la dezmembrari Evacuarea oricum o am in plan!
2.Galerie de admisie facuta de dbilas care arata cam asa:
Exista doua versiuni, de +10 cp si +20cp care costa 950 si respecitv 1200euro (cam scump )
3. Niste extra cheap tuning, optimizarea plenumului dintre filtru si corpul clapeta:
Originalul in germana
Tradus in engleza
Rezultat: unknown
Comment