Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    De ceva vreme tot caut ca disperatu' idei de modificat 1.6 16v.

    Iata ce am gasit:

    1. Clio 1.6 16v K4M la 130cp:
    Originalul in germana
    Tradus in engleza
    Aici, un baiat si-a montat un 1.6 16v K4M pe un Clio Campus la care a adaugat un corp clapeta mai mare de pe F4R, a crescut presiunea in injectoare de la 3 bari la 3.8 bari, a adaugat o evacuare completa (aka, cu serpisori) si axe cu came. Rezultatul: 130cp
    Axele cu came sunt cam scumpe, dar corpul clapeta voi incerca sa-l procur de pe la dezmembrari Evacuarea oricum o am in plan!

    2.Galerie de admisie facuta de dbilas care arata cam asa:

    Exista doua versiuni, de +10 cp si +20cp care costa 950 si respecitv 1200euro (cam scump )

    3. Niste extra cheap tuning, optimizarea plenumului dintre filtru si corpul clapeta:
    Originalul in germana
    Tradus in engleza
    Rezultat: unknown
    Last edited by Valentin_N; 12 August 2009, 21:02.
    sigpic
    ^Logan turbat (WIP)^

    Comment


    • #77
      Am gasit pagina in engleza orginiala pentru Clio 1 cu K4M aici:

      Sunt cateva informatii in plus fata de pagina in gemrana, merita citita treaba
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • #78
        Jante!

        Daca iti schimbi jantele, ma intereseaza pe mine alea p 15 de Prestige! ;) Stima!

        Comment


        • #79
          Intre timp m-am hotarat sa nu pierd timpul fara sa cheltui bani cu masina asa ca mi-am facut chip-tuning. Diferenta cea mai mare am simtit-o la reprize in treapta a3a dar per total nu e cine stie ce.
          Imediat ce se usuca vremea o sa ma duc sa fac cateva 0-100 sa vad daca cobor sub cele 10,2s de fabrica. Informativ, eu faceam cam 11s pana la 100 (pe GPS) cu ea stock.
          In rest, cred ca aman planurile cu jantele pana la primavara, ma cam strange buzunarul pe moment. O sa-mi iau totusi niste distantiere pentru puntea spate ca sa mai ameliorez aspectul neplacut al rotilor stock bagate inauntru....
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • #80
            hmmm...adica nu se simte mare lucru nici la 16v ? :|
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #81
              Ca feeling nu simt o diferenta majora, pot spune ca deja m-am obisnuit. Mi se pare ca s-a schimbat putin zgomotul totusi.
              O sa vad ce zic cifrele si masuratorile "neoficiale" ad-hoc inante sa pronunt verdictul final.
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • #82
                Nu aveam de gand sa fac chiptuning,dar acum m-am convins definitiv si irevocabil...
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #83
                  Miii de scuze daca deranjez dar vreau sa stiu cam cit de mari vrei sa pui ditantierele la rotile din spate si cam cit costa,caci ma gindesc de ceva timp sa cumpar si eu asa ceva.Daca asi cunoaste pretul si cam cit de mari ar trebui sa fie pot cauta si aici unde lucrez poate gasesc la pret mai bun pentru ca am vazut ca aici in Anglia gasesti de mute ori piese mai ieftene ca la noi(cel putin asa am avut impresia ).Sunt fericitul posesor al unui logan nou Prestige gri platine

                  Comment


                  • #84
                    Daca cauti in sectiunea bursa, gasesti un set de vanzare si detalii de unde au fost cumparate noi:
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • #85
                      Un update rapid ca se termina anul!
                      De la ultimul post pana acum, masina a iesit din garantie. La 2 saptamani dupa, a picat bateria! Pe folia adeziva de pe acumumlator scrie mare cu rosu in 7 limbi "fara intretinere", "nu deschideti" dar pe site-ul Rombat se recomanda ca o data pe an sa se completeze cu apa! Tin sa le multumesc pentru romanismul tipic pentru ca eu am stat 3 ani fara sa completez, crezand ca asa e bine...
                      Au mai picat bieleta de directie de pe stanga si capatul de bara din dreapta, cred eu urmare directa a celor doua accidente suferite de masina in trecut. Le-am schimbat ca incepusem sa ma satur de vibratia volanului...
                      Oricum, anul a trecut, sa fie la el acolo! Urmeaza altul mai bun, sper eu. Va las cu gandurile mele de viitor:
                      1. lupe Xenon,
                      2. Badboy+portbagaj clean
                      3. Jante ultrausoare Oz Allegerrita
                      4. 1.6 16v k4m 130+cp ;)
                      Attached Files
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • #86
                        foarte frumoasa masina..si culoarea asta e cea mai faina de la logan .... am o mica nedumerire.... de unde 130 cp ? turbo sau compresie ?
                        LA MULTI ANI

                        Comment


                        • #87
                          pai acuma mai nou 1 cal putere=1,2 cai putere
                          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                          Comment


                          • #88
                            Nu, din alte modificari. Axe, corp clapeta, evacuare. Deci, tot aspirator.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by Valentin_N View Post
                              4. 1.6 16v k4m 130+cp ;)
                              In plan... ... spor in noul an... MAXIM

                              Comment


                              • #90
                                ma cum sa`ti pui jante rosii

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google