Logan Prestige 16v ( Castigator : Campionat Cele Mai Tari Jante Editia 2011)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • imi pare rau sa aud astfel de vesti proaste. bine macar ca nu bate janta. pacat de ele ca sunt extrem de noi si de frumoase.
    mama lor cu asfaltarile....lipsa. garantat la vara iar o sa inceapa marea asfaltare si sa vezi atunci ce rupere de masini o sa fie
    sigpic

    Comment


    • M-am sculat cu noaptea-n cap si m-am dus la Autosoft. La inceput m-au speriat aia de acolo cu "s-ar putea sa crape", "s-ar putea sa-ti iei alta noua", etc. Stiti voi, "disclaimer-u" standard. La cat de stresat eram, deja ma vedeam cum dau comanda pentru alta. Imi faceam planuri: "imi iau 2 ca sa mai am una de rezerva"!
      Dupa 20 minute de lupte cu janta, voila! E dreapta, no problemo! Tipu' care a indreptat-o a zis ca se astepta sa fie mai rau, avand in vedere ca avea buza deformata si pe interior, dar se pare ca restul structurii n-a avut de suferit . La echilibrarea de dupa, a pus acelasi numar de plumbi ca inainte cam in aceeasi pozitie.
      M-a intrebat de unde sunt jantele astea si i-am zis ca sunt din Japonia. Replica lui m-a lasat perplex: "Daca aveai Ultraleggera, varza le faceai la groapa aia"
      Anyway: I'm back si promit sa fiu mai atent pe unde ma plimb...
      sigpic
      ^Logan turbat (WIP)^

      Comment


      • daca ti-a placut viata, ce ti-ai zis tu ma valentin ? am jante de curse, dau cu ele si n-are nimic

        esti si tu constient acuma ca pana nu-ti schimbi talonu ala de 40...prin bucurestiu asta, oricat le-ai ferii tu gropile, tot dai in ceva si ajungi la indreptat

        cat a costat indreptatul ?

        Comment


        • Bine ca ai rezolvat cu janta, zgarieturi ceva in zona aceea dupa ce le-a indreptat sau nici nu se mai observa?

          Legat de filtrul de aer, este dintr-acela green de se pune in carcasa originala? Spui ca se simte nitel mai bine masina...
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • Originally posted by tomu View Post
            daca ti-a placut viata, ce ti-ai zis tu ma valentin ? am jante de curse, dau cu ele si n-are nimic

            esti si tu constient acuma ca pana nu-ti schimbi talonu ala de 40...prin bucurestiu asta, oricat le-ai ferii tu gropile, tot dai in ceva si ajungi la indreptat

            cat a costat indreptatul ?
            Nea, am dat cu 140 intr-o groapa, s-ar fi strambat orice fel de janta de Logan, indiferent de dimensiune. Sunt sigur ca daca as fi avut 45 sau 50 la talon, acelasi lucru l-as fi patit. Vina e a mea ca nu vad pe unde merg, nu a talonului...
            Eu zic ca am scapat ieftin doar cu buza stramba. Indreptatul a fost 70 lei la Autosoft.

            Originally posted by aleXpeed View Post
            Bine ca ai rezolvat cu janta, zgarieturi ceva in zona aceea dupa ce le-a indreptat sau nici nu se mai observa?

            Legat de filtrul de aer, este dintr-acela green de se pune in carcasa originala? Spui ca se simte nitel mai bine masina...
            S-a luat putin lacul unde a presat aparatul de indreptat chiar daca au pus o carpa acolo. De zgariat nu e zgariata.

            In legatura cu filtrul, e un K&N in carcasa originala, la 16v nu merge kit de inductie K&N 57i fara sa muti bateria din pacate.
            sigpic
            ^Logan turbat (WIP)^

            Comment


            • N-are ma nimic janta, eu m-am uitat azi atent la ea si nu am putut sa-mi dau seama unde a fost stramba. Abia dupa ce mi-ai zis tu... am stiut unde a fost, dar nu-mi dadeam seama de diferenta. Poti sa dormi linistit, e ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Da, dupa cum s-a vazut azi la intalnire, moralul meu si-a revenit complet
                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • Aseara imbatranisei putin de suparare.ne bucuram ca ai rezolvato,si ai si tu grija in pui mei.....
                  sigpic

                  Comment


                  • de prin trafic adunate
                    Attached Files
                    Interactive Design Lights & Sound <- click

                    Comment


                    • tot ti-am promis eu mai demult o poza cu un logan virtual ... ete poza, sa zici ce parere ai!
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • zici ca`i de la tarom
                        cumva decoleaza ?

                        Comment


                        • sincer, nu stiu ... mie unu imi place cum arata fata ... "badboy" pana la terminarea farurilor, si bara cu aerisire mare ... eu unu sunt
                          sigpic

                          Comment


                          • Un mic update de weekend.
                            De la ultimul post am trecut pe suruburi dublu filetate si piulite la roti (vezi poza) si am pus o pereche de distantieri de 20mm Sparco pe spate. Urmeaza o pereche similara pentru fata, masina fiind putin instabila pe curbe acum.

                            Sambata am repozitionat bucsile atat pe fata cat si pe spate. Schimbarea e wow! Dintii mei inca imi multumesc, nu mai clantane la jegurile de drumuri din Bucuresti. Eram destul de sceptic cu privire la modificare, dar acum o spun cu mana pe inima ca merita!
                            Pe langa modifiarea clara de comfort, suspensia spate s-a mai lasat putin, undeva in jurul a 5mm. Pe fata nu s-a schimbat nimic ca garda la sol.

                            Multumiri lui Cosmin, mecanicul de servici de la LCB!

                            Ca modificari fac pauza pana la urmatorul salariu, cand sper sa scurtez si sa intaresc amortizoarele pana fac rost de bani de reglabila. Mi-a soptit o pasarica cum ca TA-Technix lucreaza la suspensii reglabile pe inaltime pentru Logan. Avand in vedere ca pretul mediu pentru o suspensie la ei e de 350-400E, de abia astept sa le scoata.

                            Pe termen lung, as vrea sa schimb tot traseul de evacuare dar astept vremuri mai bune ca finante si o varianta optima de serpisori pentru motorul meu. Versiunea Renault Performance (RNP) e prea scumpa la 2400 lei doar serpii iar in versiuni "custom" nu prea am incredere. Ma tenteaza sa adaptez serpii de Clio 2 RS 172, am vazut pe net ca se poate adapta pentru blocul de 1.6 16v.
                            Attached Files
                            Last edited by Valentin_N; 10 May 2010, 00:16.
                            sigpic
                            ^Logan turbat (WIP)^

                            Comment


                            • Si 2 poze cu distantieri pe spate (vizibil) si cu bucsile repozitionate (non vizibile)
                              PS: Mersi Jock3re!
                              Attached Files
                              sigpic
                              ^Logan turbat (WIP)^

                              Comment


                              • Bravos ! Asteptam suspensia aia reglabila.

                                Cand afli ceva pune si tu un anunt pe aici sa vada si ochiul nostru ca sigur ne strangem si poate o luam mai cu o reducere ceva.
                                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google