Nu. E bine asa cum e acum . Pe 50 o sa am cauciucurile gen gogosi si nu vreau
Br-28-agm
Collapse
X
-
Originally posted by lau911 View PostUnde sta cel care i-ai vandut Dezent-urile dute peste el ia-le inapoi daca nu vrea furale
((
Comment
-
O mica chestiuta.
Multumesc mult Pipan !
Probleme aparute: capota nu mi se mai inchidea din cauza ca aceasta grila iese putin inafara (vreun cm) -> problema rezolvata - reglat capota putin mai in fata.
O alta problema: nu pot sa mai deschid capota folosind degetelele. Ceva idei?
EDIT: am incercat un mic VT (m-am inspirat de la Golf 5 R32) Ce ziceti, cum ar da? (ultima poza)Last edited by iamagi; 11 December 2011, 16:31.
Comment
-
foloseste un soricel ,legi de maneta aia de deschidere...tragi de el ,apoi il bagi sub bad boy
varianta usoara
Varianta grea si frumoasa ...cablu de frana de bicicleta adaptat ....sa iti ajunga sub numar ,de acolo tragi de cablu si elibereazasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Varianta simpla si eleganta: un actuator de usa/portbagaj cu push-buton sub grila, unde ai acces usor cu un deget.
Varianta semi-complicata : sigurante "racing" - implica anularea sigurantei existente acum
Comment
-
Variante asemanatoare cu cele de mai sus vream sa iti spun si eu.Mai ai ceva cu rosu pe masina de vrei sa te tiganesti cu rosu la grila?laso asa ca ii sta mult mai bine.
Comment
-
De unde grila domnu?imi place tare cu grila...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Ca de Craciun, ligheanul mi-a facut un cadou si anume ceva probleme la motor.
Acum vreo 1-2 saptamani, un dobitoc la benzinarie mi-a bagat un litru sau 2 de motorina in rezervor (era cu gandul in alta parte omul). Aveam deja 10 litri in rezervor de benzina, deci am mai pus inca vreo 10 de 95 si vreo 5 de 100 sa compenseze. Eu zic ca s-a dilatat destul acea motorina si nu ar fi cauzat probleme motorului.
Problema este ca in ultimele 4 zile a inceput sa mearga prost motorul.
Anume, o porneam (greu, foarte greu pornea). O lasam la relanti si nu statea fix relantiul. (scadea la 750rpm, incepea sa se balbaie motorul, dadea sa se opreasca si apoi se accelera singura la 1250 ca sa stea motorul pornit) Si tot la relanti, imi tremura tare masina. Daca incercam sa plec de pe loc cu relantiul, nu reuseam, trebuia ceva acceleratie ca altfel dadea sa moara.
Apoi am incercat din relanti sa o accelerez puternic. Aici o problema ciudata. Cand o acceleram, prima oara dadea sa se opreasca motorul si apoi se accelera puternic. Dupa vreo cateva minute de accelerari (masina statea pe loc) am avut iar o detonatie in admisie.
Seara, in aceeasi zi (pe 24 parca), am incercat iar sa o pornesc. Nu a pornit la prima cheie. I-am mai dat una, a pornit, a mers 3 secunde si s-a oprit. La a treia cheie a pornit si din nou aceeasi problema la accelatie si relanti.
Ieri, am luat-o la o tura de mers in ture mari (speram sa isi revina). Cu motorul cald, statea bine in relanti si nu mai aveam probleme sa se balbaie si sa-mi tremure toata masina cand o las la relanti. Totusi, cand aceleram din relanti puternic, la fel, dadea sa se opreasca motorul. M-am gandit ca poate trage aer fals pe undeva. In mers, nu se simte nimic. La ture mari trage motorul, scartaie si cu a doua, pleaca bine de pe loc la ture mari, nu sunt probleme.
Dupa 2 ore dupa ce am mers cu ea, am pornit-o sa o bag in garaj. Cand i-am dat cheie, inca o detonatie in admisie.
Astazi, am pornit-o si aceeasi problema cu rellantiul si acceleratia.
Ce poate sa fie? M-am gandit sa fie vreo bujie, dar motorul merge rotund la ture mari. Se balbaie la relanti doar. Sa fie corpul clapeta fisurat si de aici sa traga aer fals si sa am detonatii mereu? (asa s-ar explica de ce da sa moara motorul cand o accelerez).
As avea nevoie de niste idei ce sa-i fac, ce sa mai incerc.
Comment
-
incearca sa schimbi corupul clapeta cu cineva ...poate e MPP stricatsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
nenea iamagi, mai am vazut pe forum chestia asta cu motorina in benzina, sau invers; cert e ca spunea ca a bagat carburant pana s-a umplut rezervorul si mers pana se aprinde pompa, a facut chestia asta de cateva ori si nu a mai avut probleme + forja
sper sa rezolvi problema, si pe viitor alimenteaza singur, numai bine
Comment
-
De ce te lasi pe mana la orice bade gheorghe sa iti bage benzina? Eu l-am lasat o singura data si atunci mi-a rupt cheia...Aia a fost si prima, si ultima data cand mi-a bagat cineva benzina in masina...
Trebuia sa faci plinul sa fii sigur ca nu se intampla nimic...Acum poti incerca si cum zic colegii, sa schimbi Corpul clapeta de proba...
Bafta domnu si Sarbatori Fericitee..http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Eu la benzinarie ii descui omului capacul, ii iau cheile, ii spun de care carburant vreau si merg sa platesc. Incui eu personal capacul.
Fa-i nene plinul mereu, nu-l lasa sa se goleasca. Diluezi mult din motorina.
Insa, se pare ca problema ta nu vine de la motorina, ci de pe la admisie. Un test cu un CLIP ai incercat?
Comment
Comment