Br-28-agm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu. E bine asa cum e acum . Pe 50 o sa am cauciucurile gen gogosi si nu vreau
    sigpic

    Comment


    • Ok. Cum zici tu!

      Arata bine de altfel!

      Comment


      • arata bine gogoshica :>

        Comment


        • Originally posted by lau911 View Post
          Unde sta cel care i-ai vandut Dezent-urile dute peste el ia-le inapoi daca nu vrea furale
          ((
          I-ai dat idee omului,acum isi vrea jantele inapoi
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • O mica chestiuta.

            Multumesc mult Pipan !

            Probleme aparute: capota nu mi se mai inchidea din cauza ca aceasta grila iese putin inafara (vreun cm) -> problema rezolvata - reglat capota putin mai in fata.
            O alta problema: nu pot sa mai deschid capota folosind degetelele. Ceva idei?


            EDIT: am incercat un mic VT (m-am inspirat de la Golf 5 R32) Ce ziceti, cum ar da? (ultima poza)
            Attached Files
            Last edited by iamagi; 11 December 2011, 16:31.
            sigpic

            Comment


            • foloseste un soricel ,legi de maneta aia de deschidere...tragi de el ,apoi il bagi sub bad boy
              varianta usoara
              Varianta grea si frumoasa ...cablu de frana de bicicleta adaptat ....sa iti ajunga sub numar ,de acolo tragi de cablu si elibereaza
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • Varianta simpla si eleganta: un actuator de usa/portbagaj cu push-buton sub grila, unde ai acces usor cu un deget.

                Varianta semi-complicata : sigurante "racing" - implica anularea sigurantei existente acum
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • Variante asemanatoare cu cele de mai sus vream sa iti spun si eu.Mai ai ceva cu rosu pe masina de vrei sa te tiganesti cu rosu la grila?laso asa ca ii sta mult mai bine.
                  sigpic

                  IL 1 3 MIU

                  Comment


                  • De unde grila domnu?imi place tare cu grila...
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • Multumesc pentru sfaturi ! Momentan nu stiu in ce directie o va lua masina (ca stil), dar cand voi sti isigur, atunci ma voi gandi cum o sa arate siguranta capotei.

                      NZN, de la userul Pipan am luat grila.
                      sigpic

                      Comment


                      • Ca de Craciun, ligheanul mi-a facut un cadou si anume ceva probleme la motor.

                        Acum vreo 1-2 saptamani, un dobitoc la benzinarie mi-a bagat un litru sau 2 de motorina in rezervor (era cu gandul in alta parte omul). Aveam deja 10 litri in rezervor de benzina, deci am mai pus inca vreo 10 de 95 si vreo 5 de 100 sa compenseze. Eu zic ca s-a dilatat destul acea motorina si nu ar fi cauzat probleme motorului.

                        Problema este ca in ultimele 4 zile a inceput sa mearga prost motorul.
                        Anume, o porneam (greu, foarte greu pornea). O lasam la relanti si nu statea fix relantiul. (scadea la 750rpm, incepea sa se balbaie motorul, dadea sa se opreasca si apoi se accelera singura la 1250 ca sa stea motorul pornit) Si tot la relanti, imi tremura tare masina. Daca incercam sa plec de pe loc cu relantiul, nu reuseam, trebuia ceva acceleratie ca altfel dadea sa moara.

                        Apoi am incercat din relanti sa o accelerez puternic. Aici o problema ciudata. Cand o acceleram, prima oara dadea sa se opreasca motorul si apoi se accelera puternic. Dupa vreo cateva minute de accelerari (masina statea pe loc) am avut iar o detonatie in admisie.

                        Seara, in aceeasi zi (pe 24 parca), am incercat iar sa o pornesc. Nu a pornit la prima cheie. I-am mai dat una, a pornit, a mers 3 secunde si s-a oprit. La a treia cheie a pornit si din nou aceeasi problema la accelatie si relanti.

                        Ieri, am luat-o la o tura de mers in ture mari (speram sa isi revina). Cu motorul cald, statea bine in relanti si nu mai aveam probleme sa se balbaie si sa-mi tremure toata masina cand o las la relanti. Totusi, cand aceleram din relanti puternic, la fel, dadea sa se opreasca motorul. M-am gandit ca poate trage aer fals pe undeva. In mers, nu se simte nimic. La ture mari trage motorul, scartaie si cu a doua, pleaca bine de pe loc la ture mari, nu sunt probleme.
                        Dupa 2 ore dupa ce am mers cu ea, am pornit-o sa o bag in garaj. Cand i-am dat cheie, inca o detonatie in admisie.

                        Astazi, am pornit-o si aceeasi problema cu rellantiul si acceleratia.

                        Ce poate sa fie? M-am gandit sa fie vreo bujie, dar motorul merge rotund la ture mari. Se balbaie la relanti doar. Sa fie corpul clapeta fisurat si de aici sa traga aer fals si sa am detonatii mereu? (asa s-ar explica de ce da sa moara motorul cand o accelerez).

                        As avea nevoie de niste idei ce sa-i fac, ce sa mai incerc.
                        sigpic

                        Comment


                        • incearca sa schimbi corupul clapeta cu cineva ...poate e MPP stricat
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • nenea iamagi, mai am vazut pe forum chestia asta cu motorina in benzina, sau invers; cert e ca spunea ca a bagat carburant pana s-a umplut rezervorul si mers pana se aprinde pompa, a facut chestia asta de cateva ori si nu a mai avut probleme + forja
                            sper sa rezolvi problema, si pe viitor alimenteaza singur, numai bine

                            Comment


                            • De ce te lasi pe mana la orice bade gheorghe sa iti bage benzina? Eu l-am lasat o singura data si atunci mi-a rupt cheia...Aia a fost si prima, si ultima data cand mi-a bagat cineva benzina in masina...
                              Trebuia sa faci plinul sa fii sigur ca nu se intampla nimic...Acum poti incerca si cum zic colegii, sa schimbi Corpul clapeta de proba...
                              Bafta domnu si Sarbatori Fericitee..
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • Eu la benzinarie ii descui omului capacul, ii iau cheile, ii spun de care carburant vreau si merg sa platesc. Incui eu personal capacul.

                                Fa-i nene plinul mereu, nu-l lasa sa se goleasca. Diluezi mult din motorina.

                                Insa, se pare ca problema ta nu vine de la motorina, ci de pe la admisie. Un test cu un CLIP ai incercat?
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google