Br-28-agm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Frumos frumos...bv.
    sigpic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment


    • Am umblat putin la interior. Acum e rosu cu negru - am zis sa fie in ton cu tapiseria. Mai sunt de facute multe la interior, dar nu a fost timp pana acum.


      Nu am mai postat, dar am participat la intalnirea de la Mioveni. Am participat si la cursa de accelerare. Din pacate, nu a fost prea bine, fiind prima oara cand fac asta intr-un cadru legal si nefiind obisnuit cu noul soft (apropo, are un alt soft).
      Am incercat sa schimb putin sunetul cu niste boxe Pioneer pe fata de 17cm, pe spate niste ovale Kenwood de la BIK. Se simte o diferenta.

      In rest, toate bune. Merge in afara cu un consum de 5.3 cu aerul pornit, in oras in jur de 8, in functie de cat de mult scartaie.


      Andrei
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Te-a pacalit mosu' si ti-a bagat pe gat boxele alea nasoale.
        sigpic

        IL 1 3 MIU

        Comment


        • Am mai facut una alta la lighean, dar nu am mai postat p-aici.

          Am pus pe spate boxe SAL - par sa se auda o idee mai bine fata de Kenwood-urile babacului .

          S-au achizitionat gume de iarna, 175/65/15 pentru fata, Matador (dar care, fiind noi, mi-au facut probleme - un cauciuc este, inexplicabil, mai greu decat celalalt motiv pentru care trage dreapta).

          Am reusit sa montez admisia de Megane (o aveam de ceva timp pregatita, dar nu am avut toate piesele). Mai multe poze cu montajul: https://www.facebook.com/media/set/?...8755377&type=1 - Initial comandasem garnitura de la admisie, m-am apucat de treaba, dar nu a venit la timp garnitura - masina deja era demontata si am zis provizoriu sa pun o garnitura home-made (intre timp a fost pus ce trebuie). Initial tubulatura era o improvizatie, ulterior am reusit sa fac ceva mai bun.

          Au aparut ceva probleme la senzorul de pozitie - legasem 2 fire invers si dadea niste rateuri grave, nu puteam sa o turez etc.
          O alta problema ar fi relantiul, care cand e motorul rece sta foarte jos si pana se incalzeste moare motorul (asta ar insemna inainte sa plec sa o tin pornita 2-3 minute).

          Intre timp am testat mai multe filtre - cel care-l aveam eu deja, o tiganie din aluminiu, un filtru HKS ciuperca (filtra mult mai bine, dar nu puteam sa fac traseul pe care mi-l doream) iar acum urmeaza un filtru mai micut.

          Parere despre admisie: pare ca trage ceva mai bine, insa clar nu se mai 'pupa' cu softul de injectie - inainte masina tragea bine de la 4500 la 6500, acum pleaca de undeva mai de jos, pe la 6000 are un punct mort.

          S-a pus short-shifter.

          Am testat Keskin KT4 - nu prea e ce trebuie.

          Cam atat imi amintesc - in orice caz, saptamanal se lucreaza cate ceva la ea (maruntisuri).

          Andrei
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • Bun,bun.........face treaba AGM-ul
            aham......Restul e LOGAN


            http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

            Comment


            • Nu am mai postat de muult timp.

              Dupa iarna, masina nu a iesit bine. Ca daune: bara fata sparta, grila de jos rupta, cateva zgarieturi. Invatatura de minte sa nu mai merg cu suspensia sport prin nameti (mai ales ca am stat intr-o noapte vo 2 ore ca sa cobor masina din soseaua de centura pe strada, fiindca ramasese suspendata pe zapada, dar botul era inca in sosea).

              Am montat intr-un final evacuarea pe 50, am renuntat la catalizator. Nu e cine stie ce, mai ales ca e mai silentioasa ca inainte.


              Mai recent, am schimbat capetele de bara, bieletele de directie (aveau un mic joc) si am mers pe Lemforder. (sunt curios cat tin) A fost nevoie sa schimb si bieleta anticuplu care era foarte moale si intr-un loc crapata. Am schimbat si cureaua de la accesorii deoarece avea urme de imbatranire. In total, am ajuns la vreo 650 de lei cu tot cu manopera.
              A imbatranit putin, are 59k km acum.

              Am remarcat ca incepe sa prinda rugina pe alocuri. Sper sa o vopsesc curand.



              Bonus: poze cu ligheanul si o baba din 80' (nu stiu sigur anul) pastrata exact cum a iesit de pe portile fabricii.

              Andre
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • Face concurenta babuta :-)))))) si tinerica frumoasa foc ;-)

                Comment


                • Intre timp, datorita unor daune, s-au schimbat oglinzile, parbrizul, bara spate, a fost reparata capota, pragurile, bara fata a ramas fara stalpul de pe mijloc si am vopsit masina in alta nuanta (tot alb), diferenta fiind infima (s-a ales o nuanta apropiata de pe un bmw).

                  O sa revin cu alte poze saptamana viitoare (momentan masina e acasa la Braila, o voi lua la Bucuresti in weekend).

                  As avea nevoie de ajutor, daca stie cineva, cum fac sa nu mai atinga capota portbagaj in bara spate (deja s-au frecat una de cealalta si e atinsa vopseaua - greseala mea ca nu mi-am dat seama de la inceput cand le-am pus)

                  Andrei
                  Attached Files
                  sigpic

                  Comment


                  • N-am mai postat de ceva vreme. Ar fi cazul sa fac un mic update.

                    Am tot incercat sa obtin ceva mai mult de la motorul de Logan dar nu prea am reusit si am fost putin dezamagit.

                    Si aici incepe povestea. In noiembrie, un amic mi-a spus de un Clio RS 182 pe care-l stiam ca a fost facut dauna totala si probabil e de vanzare. Am luat legatura cu proprietarul, am discutat, am spus ca ii iau masina.
                    Initial, am spus ca o sa o repar si o pastrez.
                    Problema a fost ca eu trebuia sa raman in Bucuresti o vreme si masina era intr-un service in Braila. Am trimis un prieten, a luat-o, a platit-o, a adus-o la mine in garaj. Nici nu stiam ce am luat.
                    Am ajuns acasa, masina avea numere de Texas (Bulgaria), volan in torpedou (pe dreapta), un stalp indoita si lonjeronul putin mutat. Dar motorul mergea.

                    Am luat decizia sa pastrez motorul, vand restul.
                    In 2 zile, motorul dat jos, pregatit de transplant.

                    Din cauza frigului, am intarziat ceva montajul lui. Intre timp, m-am informat, am luat tot ce aveam nevoie pentru operatiune.

                    Vacanta intersemestriala, cald afara, se apropiat ziua indragostilor.. trebuia sa facem ceva.
                    Sambata, pe 13 ne-am apucat de treaba. Dat motorul jos, agatat celalalt, pus masina pe roti si tractata inapoi in garajul meu. Totul a durat cam 8 ore.
                    Duminica, 14 , am inceput treaba cu instalatia electrica. Seara erau cam toate firele legate.
                    Luni pauza de masa.
                    Marti, a venit ECU de 172. Legat restul de fire, pornit pentru prima oara ligheanul. Chiar mergea.
                    Miercuri am facut adaptari pentru alimentare, servodirectie si alte maruntisuri. Seara punem timoneria si vedem ca nu am sudat ce trebuia. Ramane vorba ca joi sa o duc inapoi la service sa o facem.
                    Joi dimineata, pus furtunuri, ulei in cutie, lichid de servo, etc. La ora 16 am pornit la drum fara timonerie, doar in tr3. Am ajuns la service, nu aveam loc. Am lasat masina acolo.
                    Vineri dupa-amiaza ne-am reapucat de ea, am pus timoneria, am facut-o sa mearga, trebuiau intarite sudurile.
                    Sambata dimineata am sudat timoneria, am pus-o, a mers. Am plecat sa facem evacuarea. La ora 16, masina era gata.

                    Sambata s-a mers in probe, tragea bine (invatat cu 1.6..).
                    Duminica dimineata, incercam niste plecari si parea ca e totul bine. Fac bagajul, la ora 2 zic sa plec la Bucuresti. Cand sa plec, a inceput sa mearga intrerupt, facea urat, se auzea urat. Am mers 60km, a consumat 9 litri de benzina. Pun diagnoza: lambda. Sters eroare, dau bataie mai departe. Dupa ceva timp, la 3000rpm dadea sa se opreasca. Dupa un drum fooarte lung am ajuns la Bucuresti. In 200km, consumase 24 de litri de benzina.

                    Luni dau jos bujiile: afumate. Amestecul nu era bun. Vorbesc cu Alessandro, ii zic ca-i duc lui masina sa vada ce are.
                    Marti, ii las masina sa imi spuna unde am gresit.
                    Miercuri imi zice ca un injector e crapat, altul e de 1.4 (si am zis eu ca ala avea alta culoare..). Schimbate alea, MAP-ul dadea valori aiurea. Incercam altul. MPP-ul era de 8v si s-a stricat, punem de 16v. Nimic..
                    Joi imi spune ca instalatia electrica e buna, e altceva: compresie 6.5. Seara ajung la el: distributia sarita de la punct. Trei solutii: incerca sa o faca, incerc sa o duc asa inapoi la Braila sa o fac acolo si risc sa se mai miste sau o urc pe platforma si o duc acasa (costurile erau la fel de mari, consuma cat un 4.4 v8). Am decis sa o fac la ei. Pus totul la loc, la 11 noaptea eram pe strazi.

                    Am lasat masina la ei pentru ultimele verificari si reglaje, vineri dupa-amiaza am luat-o, am plecat la Braila: merge scarba!!
                    Azi m-am intors cu ea la Bucuresti, merge exact cum trebuie !

                    Cam asta e povestea cu montatul motorul de RS pe Logan.
                    Cel mai probabil, proiectul nu ar fi avut loc daca nu aveam prieteni buni sa ma ajute, daca nu primeam loc in Anirox Service sa ne facem treaba, daca nu m-ar fi ajutat cu piese si informatii cei care au mai montat asa ceva. N-are rost sa fac pomelnic, dar le multumesc tuturor celor care probabil m-au injurat ca i-am stresat cu intrebari o perioada, dar care totusi m-au ajutat sa duc proiectul la capat.

                    Mai sunt de facut franele de facut si e ce trebuie.

                    Andrei
                    Attached Files
                    Last edited by iamagi; 28 February 2016, 22:52.
                    sigpic

                    Comment


                    • Wow, ce revenire in forta!
                      Spor in continuare!!!
                      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                      Comment


                      • Bravo felicitari !

                        Multi km fara probleme si sa te bucuri de ea.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • Felicitari pentru transplant si sa te bucuri de ea !
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Multam frumos! Cam asta e si ideea, sa ma bucur cat mai mult de ea. Sper sa nu mai am alte probleme

                            Andrei
                            sigpic

                            Comment


                            • Felicitări si la cat mai mare rulajul cu noua configuratie. Am văzut masina la UPB, foarte bine arata

                              Comment


                              • Probabil o sa o mai vezi la UPB. O perioada o sa o tin pe aici si mai rar pe acasa. Mersi !


                                Andrei
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google