Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai in primul rand ce treaba are 1.5 de 85 resoftat cu 2000 cc 16v benzina ? este diferenta de la bicicleta la aparatia automobilului,nu este vorba ca nu tine caroseria este vorba ca este prea usoara si prea instabila.o sa prinda viteza foarte repede
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • scuza-ma, dar cred ca esti primul de pe forum care a pus problema asa

      Comment


      • masina tot franele stock are ?
        daca da , gandeste`te serios sa bagi bani acolo

        Comment


        • Originally posted by bro View Post
          scuza-ma, dar cred ca esti primul de pe forum care a pus problema asa
          cum adica ?
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • Originally posted by razvanypo View Post
            pai in primul rand ce treaba are 1.5 de 85 resoftat cu 2000 cc 16v benzina ? este diferenta de la bicicleta la aparatia automobilului,nu este vorba ca nu tine caroseria este vorba ca este prea usoara si prea instabila.o sa prinda viteza foarte repede
            o sa va trebuiasca suspensie sport,frane altele(discuri pe spate)...directia ma gandesc ca va trebui sa faceti ceva cu ea sa fie mai puternica...oricum,bafta!
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • "directie mai puternica"? arcuri sport sunt pe drum si discuri pe spate la fel ,dar directie mai puternica chiar nu inteleg la ce te referi sry,poate te referi la pivoti de directie mai mari si bielete mai mari dar tre sa schimb si fuzeta,deja o fac alta masina si deja mai imi cumpar un logan la cati bani s-au bagat
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • Daca a tinut caroseria la tipul cu kompressor care are 168 calutzi furiosi atunci sigur va rezista la 140 ;)

                Comment


                • frane de van neaparat plus tamburi mari pe spate sau puntea de megane cu discuri, care e si putintel mai lata.

                  Comment


                  • nu e chiar asa bestie nici motorul asta
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • Originally posted by CobrA_4cS View Post
                      Daca a tinut caroseria la tipul cu kompressor care are 168 calutzi furiosi atunci sigur va rezista la 140 ;)
                      eu nu prea cred ca o sa aiba doar 140 cp eu zic ca o sa aiba undeva peste 160 cp si sa nu uitam ca avem cutie de laguna nu de logan si daca mai adaugam si o turbina care este foarte simplu de pus.....sare de 200 cp lejer.
                      normal ca nu e asa bestie motorul.daca era un logan de 1.4 cu 120 cp era cel mai "bestie" dar motorul de laguna de 140 cp se tuneaza mai greu decat asta de logan ca naaa.o sa aiba 142 cp cu soft tobe admisie....
                      Last edited by razvanypo; 9 May 2010, 17:40.
                      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                      Comment


                      • Originally posted by CobrA_4cS View Post
                        ) ITP se poate face si fara sa se prezinte masina :-" sau la un tip care "nu vede" prea bine ;))
                        Pai si pozele care se fac la masina si motor ? Am auzit si eu ca se face ITP fara sa duci masina, si cand o cauti sa vezi daca are ITP,ai surpriza sa vezi ca nu are,da cel putin 100 de euroi i-ai dat. Dal dreq de ITP eu vreau sa vad masina mergand.
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • probleme cu itp-ul o sa ai...la mine nu a vrut sa-mi faca itp-ul ca aveam filtru de aer K&N...acuma tu tre sa te descurci...bafta si hai cu poze,filmulete...etc...
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • Originally posted by razvanypo View Post
                            eu nu prea cred ca o sa aiba doar 140 cp eu zic ca o sa aiba undeva peste 160 cp si sa nu uitam ca avem cutie de laguna nu de logan si daca mai adaugam si o turbina care este foarte simplu de pus.....sare de 200 cp lejer.
                            normal ca nu e asa bestie motorul.daca era un logan de 1.4 cu 120 cp era cel mai "bestie" dar motorul de laguna de 140 cp se tuneaza mai greu decat asta de logan ca naaa.o sa aiba 142 cp cu soft tobe admisie....
                            pai tocmai ca si din cauza cutiei n-o sa fie prea bestie
                            la fel ca si loganul , laguna nu a fost facuta pentru sportivitate, mai mult confort .Cat despre turbina , daca nu ai de gand sa mai investesti un logan in pistoane si biele , nu te-as sfatui sa mergi pe turbina , pentru ca n-o sa poti sa mergi la la presiune prea mare , si nu merita lagul acela . Mai bine compresor ,si multi nervi
                            Daca e JB3 cutia ai putea incerca una de r19 1.8 16v , e o idee mai scurta din cate stiu
                            Last edited by Cristi_Xp; 10 May 2010, 14:58.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • Si crapa mai repede.

                              Comment


                              • si in premiera o tura cu masina dupa multa vreme de asteptare.filmuletul mult asteptat.masina nu are tobe si nu s-a dat foarte tare in ea ca si asa am trezit tot cartierul.duminica cred ca vin tobele.
                                Last edited by Cezar; 10 May 2010, 22:14.
                                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google