Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am o intrebare credeti ca acest motor s-ar potrivi pe acelasi suport al loganului 16 v?

    vreun consum iai facut la motor?
    jumatatea de fanta pentru ce o folosesti acolo?:d

    Comment


    • ar fi culmea sa fie bolt-on dar cica pe aproape cand vedem o liniuta?

      Comment


      • am citit acest thread de la inceput abia azi lam vazut mia luat cam o ora jumate sal ci tesc tot si.........OAUUUUUUUUUUUUUUUUU...daca imi poveste cineva ziceam cas basme
        si eu am asteptat sa scoata uzina ceva motoare mai mari ma asteptam ca macar pe dastar si fi pus macar 1,9 dar...........varianta ta e sigura ca sa nu mai astept fabrica
        sa o stapanesti sanatos si baga mare nota 11
        Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

        Comment


        • Felicitari, super, abia azi am vazut si eu topicul.
          Nu sunt din B si ajung f rar, asa ca pt noi "astia" un filmulet chiar si fara km-traj sau turometru ar fi super. Macar o filmare exterioara.

          Spor
          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

          Comment


          • Noutati ceva? A venit mosu si pe la voi ?

            Comment


            • salut, inteleg ca pentru unii '' a va face tuninng '' la logan e ceva frumos ... dar parerea mea e ca prea exagerati cu modificari la motor , loganul e o masina de familie , nu una sport, ca va puneti voi sute de cai e treaba voastra dar ganditiva si la siguranta , daca vrei masina sport iti iei una care e din fabrica , am si eu un logan de care am fost super multumit , la exterior am umblat umpic restul este stoc , toata lumea copiaza pe sgm' , el cand a avut dacia macar a avut inspiratia sa-si puna rollchage ca sa aiba o oarecare siguranta la un impact... daca mergi cu loganul la peste 140km/h si faci poc ma indoiesc sa mai iesi de acolo intreg dar la o viteza mai mare ....nu e nevoie sa dai tu , intra unu care se uita dupa stele.... apreciez ce vreti sa faceti voi , aveti nevoie de mult timp si bani pentru un asemenea proiect dar parerea mea este ca loganul nu trebuie umblat la motor peste limita , este facut pentru familie nu pentru curse , daca vreti sa va alergati cu lumea e fix problema fiecaruia , la noi nu viteza ucide ci inconstienta si prostia . Nu va doresc sa va duceti precum micutzu' si alti prieteni de'ai mei care s'au stins din cauza vitezei. Respect !

              Comment


              • fernando de la caransebes?
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • Toate sunt masini de familie.. Gasesti aceeasi platforma pe Clio 3 1.2L cat si pe Clio Gordini 200 2.0L. Calculeaza tu diferenta intre 75 CP si 200 CP.


                  Originally posted by fernando View Post
                  la noi nu viteza ucide ci inconstienta si prostia ...... Nu va doresc sa va duceti precum micutzu' si alti prieteni de'ai mei care s'au stins din cauza vitezei.
                  Deci cum ramane?

                  L.E.: Cred ca se referea la vechiul "SGM".
                  Last edited by on1x1; 30 May 2011, 10:01.

                  Comment


                  • Si inca o afirmatie motorul de laguna a fost pus inainte de a face SGM Loganul , deci nu a fost copiat nimeni.
                    sigpic

                    Comment


                    • Se referea la 1310 SGM, o adevarata opera de arta ce a iesit tehnic din "acea Dacie..".

                      Nu vad nimic rau in a pune un motor puternic si capabil pe Logan atata timp cat te tine caroseria + eventuale ranforsari, suspensie, frane, acum depinde si de greutatea motorului, putere, cuplu..
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • Intradevar, Loganul este o masina de familie dar asta nu ne impiedica sa facem o masina sport.

                        Toate marcile intai au scos masina stoc si pe baza ei au facut si varianta sport.

                        Exemplu Renault: Megane, Clio; Skoda: Octavia, Fabia; Audi: A3, A4 (variantele S3, RS4) si asa mai departe.

                        Cu putina voita si niste bani si mai ales timp se poate face din Logan si o masina sport cu performante foarte bune.

                        Caroseria cu mici modificari si niste ramforsari tine sute de CP.

                        Parerea mea.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • si eu as pune motor mai mare pe logan. daca vedeti la toti baietii care au mai modificat, observi si ceva frane mai serioase, o suspensie sport, custi (macar in plan). dacia berlina sgm a fost un bun exemplu de tuning facut cu cap. chiar la impactul care a fost, putine masini noi moderne l-ar fi scapat pe baiatul acela in viata..

                          Comment


                          • Originally posted by TM80MAT View Post
                            Are dreptate SDP-ul .....mai nou e Duster cu 850 CP .motor V6 Biturbo de pe Nissan GT-R.....orice se poate ......las pozele sa vorbeasca ..


                            O avea SDP dreptate, dar pozele tale nu vorbesc.Arata-mi si mie macar 3 elemente comune intre Duster-ul de pe strazile noastre si ala din poze.

                            Comment


                            • Faruri, stopuri, grila, oglinzi, manere fata si parbriz.
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google