capota, usi fata, geamurile.....metoda de a prepara astfel de masini este comuna tutoror producatorilor. se foloseste "carcasa exterioara" de la masina de serie, si pe dinauntru e aproape la fel..
Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2
Collapse
X
-
Originally posted by B-53-SDP View PostIntradevar, Loganul este o masina de familie dar asta nu ne impiedica sa facem o masina sport.
Toate marcile intai au scos masina stoc si pe baza ei au facut si varianta sport.
Exemplu Renault: Megane, Clio; Skoda: Octavia, Fabia; Audi: A3, A4 (variantele S3, RS4) si asa mai departe.
Cu putina voita si niste bani si mai ales timp se poate face din Logan si o masina sport cu performante foarte bune.
Caroseria cu mici modificari si niste ramforsari tine sute de CP.
Parerea mea.
Comment
-
Originally posted by B-53-SDP View Post..................................
Cu putina voita si niste bani si mai ales timp se poate face din Logan si o masina sport cu performante foarte bune.
Caroseria cu mici modificari si niste ramforsari tine sute de CP.
Parerea mea.
Hai sa nu spunem lumii ca daca sudam 4 table pe stalpul B, si inca 3 pe stalpul C vom avea o masina serioasa, NU.
Masina la care intervii deja are un dezechilibru, bun, ii pun motor de 200 cp, dar atunci imi pun si roll-cage nene ca sa-mi tin familia in siguranta.
Imi pun motor de 200 de cp dar cand merg la C-ta si ma arde talpa ii pun nevestemii 4 centuri si mai fac si-o rugaciune sa scape.
Consider ca in acelasi timp in care plusezi la puterea motorului, exponential trebuie plusat si la siguranta pasagerului!
Aici intervin, frane, suspensii, probabil la asemenea viteze vei schimba si dimensiunile rotilor ceea ce va induce unele imbunatatiri ale sistemului de directie si tot asa....
Eu daca as fi in locul vostru, atat de pasionati de cai putere pe logan, mi-as m-ai cumpara inca unul frate, unul de care pot beneficia cand am eu chef, cum vreau eu si cand vreau fara sa implic pe altcineva.
Dai bani pe niste frane bune cat pe-un logan.
Cu bine tuturorLast edited by Eu4yas; 11 June 2011, 01:34.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
Originally posted by Eu4yas View Post..............................
Consider ca in acelasi timp in care plusezi la puterea motorului, exponential trebuie plusat si la siguranta pasagerului!
Aici intervin, frane, suspensii, probabil la asemenea viteze vei schimba si dimensiunile rotilor ceea ce va induce unele imbunatatiri ale sistemului de directie si tot asa....
.........................................
Cei care tuneaza masinile nu se gandesc in primul rand la siguranta, ci la performante.
Nu mai exagerati atata.
Ce exponential? Iti pui 16 airbaguri, 16 randuri de frane si 16 ESP-uri sa ai siguranta si sa-ti duci nevasta prinsa in patru centuri la C-ta...
Daca e sa mori, mori cu toate sistemele pacii.
Ce siguranta au motociclistii cu 150 cp sub cur??
Ce siguranta au aia de afara care dintr-un bmw de 150 cp il fac de 600 cp ??
Care nu suportati gandul de 200+ cp pusi pe o masina la care fabrica nu i-a dat mai mult de 105 si asta numai din cauza sigurantei, ati gresit total subiectul.
Apucati-va de crosetat.
PS: da, si poate candva anul asta vedem ceva clipuri cu Loganu de 2000 cmc pus la lucru... )
Comment
-
Originally posted by cristiubs View Postti-a luat mult pana ai gandit-o p'asta???niste documentatie de rezistenta materialelor te-ar ajuta sa nu mai latrii precum cainii la luna...dar nahLast edited by alessandro; 11 June 2011, 11:35.
Comment
-
Originally posted by Octavian___32 View PostNiste treburi de bun simt le fac toti care-si tuneaza masina (frane, suspensii imbunatatite, rollbar).
Cei care tuneaza masinile nu se gandesc in primul rand la siguranta, ci la performante.
Nu mai exagerati atata.
Ce exponential? Iti pui 16 airbaguri, 16 randuri de frane si 16 ESP-uri sa ai siguranta si sa-ti duci nevasta prinsa in patru centuri la C-ta...
Daca e sa mori, mori cu toate sistemele pacii.
Ce siguranta au motociclistii cu 150 cp sub cur??
Ce siguranta au aia de afara care dintr-un bmw de 150 cp il fac de 600 cp ??
Care nu suportati gandul de 200+ cp pusi pe o masina la care fabrica nu i-a dat mai mult de 105 si asta numai din cauza sigurantei, ati gresit total subiectul.
Apucati-va de crosetat.
PS: da, si poate candva anul asta vedem ceva clipuri cu Loganu de 2000 cmc pus la lucru... )
http://www.youtube.com/watch?v=sBxGM6Xr0uo
Stii cum e, cum iti asterni asa dormi iar Robert si-a facut bine patul (ok n-a fost el volan), iar cand ai spus de bun simt haide sa-i numaram pe degete pe cei care au schimbat sistemul de franare la logan dupa "modificarea motorului". Cati sunt? Sunt 10 aici pe forum care au pus discuri pe spate si au achizitionat o reglabila sau au pus alte arcuri cu amortizor Bilstein (de exemplu)?
De motociclisti nu am ce spune decat ca merg pe barba lor, nu uita o vorba, "donatori" le era porecla. N-am nimic cu ei, sa mearga si cu 700 la ora, sa fie sanatosi.
Eu am pus acel post plecand de la o vorba gen, cu un pic de ramfortari loganul poate tine sute de cai, sa fim seriosi, nimeni nu stie cat tine aceasta caroserie la 170 - 200 cp atat timp cat nu a fost probat.
Salutari.9! 9! 9!sigpic
Comment
-
dacia aia din clip a fost gandita (in 1965 poate) pentru maxim 60-70 de cai. Gordini punea pe aceeasi caroserie (fara rollcage) 160cp prin 1970-1975. faptul ca logan are o caroserie moderna pregatita deja pentru 2000cmc 16v (loganurile s2000) spune multe. rollcage-ul are si datoria de a ranforsa extrem de mult caroseria. franele si alte chestii sunt de bun simt cand modifici masina pentru curse. nimeni de pe forum nu a marit mult puterea motorului fara a monta macar discurile si etrierii de Logan Van (aceleasi care se pun si pe Doblo Cargo, o masina mult mai grea) si macar niste arcuri sport, fie ele si eibach. va astept sa veniti cu contraexemple.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postnu mi am exprimat opinia cu privire la ultimele pagini din acest thread ci la comportamantul tau general pe forum. unde e ceva de comentat de criticat de postat in bataie de joc si de contrazis acolo esti primul care posteaza. am vazut ca iti place sa comentezi si sa critici pe toate threadurile de masini modificate ba Dsign ba cgk acum asta. de ce ? nu stiu si nici nu ma intereseaza parerea celorlalti useri dar eu te consider stig. daca nu stii cine e stig intreaba. la fel facea comenta si critica pana a luat ban
vin cu o sinura intrebare: In afara de uzine, care cheltuie bugete imense pt teste, exerimente, calcule, teste de structuri de rezistenta, aerodinamicitate, etc...unde se mai pot face aceste teste.Cine le face???
La aspectul asta ma refeream.Ia cineva in calcul frecventa vibratiilor si intensitatea lor?Un cordon de sudura e suficient?Niciodata.Un roll cage facut la intamplare dupa niste calcule de amatori....fara a se lua in calcul unghiuri de rezistenta etc sunt suficiente???
Raspunsul e acelasi, NU.
Trebuie sa privim cat mai logis aspectele astea....desi ne plac caii putere, etc...daca as dispune de bugetul necesar, maine as pune si eu un motor mai mare....pt ca imi place.Dar de aici pana la a afirma ca e safe si asa....e ridicol.
Daca asta inseamna sa fii contra, ok......sa iau ban...
Comment
-
nu a zis nimeni ca e "safe'. poate ca denumirea de "stig"nu e prea deplasata. atunci ai grija cand schimbi un surub la masina sa fie neaparat original Dacia si omologat, cu timbru rar pe el! si filtrul de aer sa il schimbi numai in reprezentanta, si sa-l treci in carnetul de intretinere si garantie neaparat, sa nu cumva sa te intrebe rar-ul de ce e cam verde si uleios
Comment
Comment