Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iar citesti printre randuri sli_waz ?
    Restul nu mai poluati threadul

    Baietii o duc bine, am condus masina ... nu pot spune decat 185 km/h cu treapta 4 ... vitezometrul merge ...s-a facut o adaptare pe cutie .. s-au montat serpii de 2.0 rs de la CristiXp (bolt on)
    Last edited by cos_min_i; 12 June 2011, 10:11.

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      nu a zis nimeni ca e "safe'. poate ca denumirea de "stig"nu e prea deplasata. atunci ai grija cand schimbi un surub la masina sa fie neaparat original Dacia si omologat, cu timbru rar pe el! si filtrul de aer sa il schimbi numai in reprezentanta, si sa-l treci in carnetul de intretinere si garantie neaparat, sa nu cumva sa te intrebe rar-ul de ce e cam verde si uleios
      e clar....ce zic eu si ce spui tu....
      app:incearca sa iti vezi de suruburile tale si sa nu imi dai tu mie sfaturi, ok?Nu ne cunoastem si nici nu cred ca ne tragem de sireturi.
      vorbesti de aspecte generale, de pe forumuri, din ce ai auzit de la x si de la y.Probabil ca nu ai habar de ceea ce presupune constructia unui autoturism.Imi cer scuze pt poluarea topicului...iar din aceasta discutie ma retrag....prea multi ingineri proiectanti pe aici.
      Inca o data multa bafta baietilor cu proiectul si nu numai.

      Comment


      • Originally posted by Eu4yas View Post
        .............. haide sa-i numaram pe degete pe cei care au schimbat sistemul de franare la logan dupa "modificarea motorului". Cati sunt? Sunt 10 aici pe forum care au pus discuri pe spate si au achizitionat o reglabila sau au pus alte arcuri cu amortizor Bilstein (de exemplu)?

        .................................
        Pai vreo 10 sunt aici toti cei care si-au tunat mai grav motorul, si absolut toti au umblat la frana si suspensii, deci nu vad unde bati.
        Unii fara sa tuneze motorul au umblat (le-au imbunatatit) la frane si suspensie.

        Loganu chiar are potential, nu compara cu Dacia 1310 facuta in 19toamna si care a fost distrusa NU de cel care a modificat-o, ci de un copil fara eperienta, dornic de senzatii tari.
        Personal mi-ar place sa am un ~150 cp sub capota Loganului storsi dintr-un benzinar aspirat, cum au facut si baietii astia (numai ca in primul rand sau in paralel as umbla la suspensie si frana, e ceva normal).
        Pentru mine nu ar reprezenta un pericol.
        Pericolul nu-l reprezinta puterea, ci ala care o gestioneaza (apropo si de motociclisti care n-au nici un airbag sau rollbar ) ).

        Daca pentru tine este prea mult/nu pot duce atata herghelie, lasa-i pe altii sa o faca.
        O poti mierli si cu 50 cp sub capota.

        Comment


        • si un nou filmulet pt voi cu km-etraj http://www.youtube.com/watch?v=2Bw9fcP1-T0
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • Ohooo, ce frumos se duce
            I don't ride low, I fly high...

            Comment


            • Super fain se aude si se si duce! Am fost si primul care a comentat

              Comment


              • este crima masina ... tot respectul si aprecierea pentru fratii mei vali si razvan

                Comment


                • mersi sefu .mersi
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • si inca o data pt cei care nu au apucat sa vada

                    This video was uploaded from an Android phone.
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • Frumos si felicitari pentru munca depusa!

                      Comment


                      • frumos frumos , mai veniti si voi cu masina la o intalneala ceva

                        Comment


                        • Frumos, bravo!
                          Cum ati rezolvat problema cu turometrul?
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • o masina cu adevarat deosebita. tocmai imi spunea un prieten bun ce marfa ar fi daca s-ar pune pe logan 2 litri 16valve de laguna. a ramas tablou cand i-am spus ca am si vazut-o live acelasi prieten ma streseaza in continuare sa-mi pun si mie, si i-am raspuns ca doar banii sunt o problema, as face si maine

                            Comment


                            • @problema cu vitezometrul, turometrul a ramas la fel la jumate ... s-a facut o incinta speciala in cutie si s-a folosit un senzor de logan

                              Stateam ieri de vorba cu un coleg care a lucrat 10 ani la renault la teste de anduranta si ii spuneam de motorul de 2l 16v si m-a intrebat ce s-a modificat suplimentar ca acest motor sa se potriveasca si i-am spus de suportul motor si mi-a zis ca in primul rand se acel suport se testeaza pe stand (costuri mai mici) sau pe masina (un anumit numar de km costuri ridicate) apoi acel suport trebuie sa aiba un furnizor sau o combinatie de furnizori ... se face alt studiu si daca cererea nu depaseste 30% nu se implementeaza acest produs (motorul de 2.0 16v pe logan)

                              Mi-a mai zis o chestie interesanta : de la anul deciziile importante se vor lua in romania, renault trimite un preproiect ,iar in romania se modifica acest proiect in functie de cerinte ...
                              Last edited by cos_min_i; 23 June 2011, 09:04.

                              Comment


                              • felicitari pentru realizare ... razvan niste poze cu masina nu pui ..
                                sigpic
                                Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google