Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Sasiul Loganului e destul de rigid , dar poti sa mai umblii la suspensie arcuri / amortizoare *arata superb masina pana acum cu jantele alea de Laguna* . Fiind 1.4 verificati (ca sigur va pricepeti) de bara stabilizatoare*sau puneti una mai puternica* sau bara de torsiune intre capete amortizoare fata(nu-mi aduc aminte daca se numeste asa) (se gasesc la MACH1 renault pt LOGANurile de cupa)
    Spor la modificat baieti - si la facut bani - si sa fiti sanatosi sa puteti termina proiectul sa vedem si noi "jucaria"
    Last edited by crististreulea; 8 February 2009, 18:33. Reason: Automerged Doublepost
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #77
      Poti incepe prin intarirea si suplimentarea sudurilor,montarea unei bari de torsiune mai groasa,bara de rigidizare intre amortizoare (fata+spate) si daca va tine buzunaru un rollchage+scaune sport+centuri si poti spune ca ai o masina competitiva...
      sigpic

      Comment


      • #78
        Nu am de ce sa ma supar, iar de priceput...
        Ce sa zic, am exemplul unui amic care a facut ceva de gen, dar pe o nova si cu un motor de 1.9 willi (in timp motorul a devenit si turbo, dar asta e alta poveste) dus pe la >240cp @0.4 boost.
        De ce am zis de ramforsari? Poi, stiu ca el a schimbat tot ansamblul fata, jugul denumit mai popular, pentru mai multa siguranta sdar si pentru facilitarea prinderilor. Eu zic ca ar prinde foarte bine o bara de torsiune (strut bar) dar montat calumea, prins in "oalele" (locul de prindere a amortizoarelor de caroserie) telescoapelor. Tot odata banui ca vei schimba si planetare si cutie, deci eu zic ca vei avea nevoi de niste arcuri si niste amortizoare mai rigide pentru a face fata plecarii, nu cred ca vrei sa ai o masina care va patina pana in a-4a. Altceva... decat sa iti scriu sfaturi pe care sunt convis ca le stii mai bine iti urez multa rabdare si succes in ceea ce faci.
        Numai de bine.
        sigpic

        Comment


        • #79
          si ultimele poze motorul finalizat
          multumim de detaliile de ranforsare ale caroseriei dar astea sunt in plan nu ne facem probeleme.ansamblarea motorului va fii probabil in aprilie cand incepe caldura si vom avea toate piesele la dispozitie.
          o nelamurire am avea si noi pe moment:daca aveti cumva schema electrica de la laguna 2 si cate calulatoare are pt ca suntem nedumeriti cu calc de habitaclu daca are laguna asa ceva inca nu l gasim pe instalatia care am luat-o de pe laguna si nu vreau sa ne trezim la final ca nu avem calc. am vrea sa stim daca in calc de habitaclu vin sondele de temp ,aval etc..multumim de spijin
          Attached Files
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • #80
            Originally posted by GOLAN91 View Post
            Io pun la bataie 100euro ca masina asta se va dezmembra...nu va ganditi ca trenu fix a fost gandit pentru 105cp sa zicem? si voi puneti 200+??Pentru nou logan de 133cp va avea alt tren fix darminte pentru 200+ nu vreau sa va descurajez , dar astai adevaru.Bafta...
            Ps...Dece nu prezentati masina la my ride??sa vedem ce modificari mai are masina??
            Invidia asta... daca isi punea alt cineva motoru asta, nu dau nume, il ridicai in slavi...
            2004 Dacia Logan 1.4MPi
            2006 Dacia Logan 1.5dCi
            2007 Opel Astra H 1.7CDTI

            Comment


            • #81
              Super tare .... bafta si sper sa il pui cat mai repede pe masina

              RECOMANDARE: lasal sa fie cat mai stock la exterior si sa NU dai jos emblema cu 1,4mpi, lasai sa se dispere ca nu pot face o "amarata" de dacie )

              PS: la final sa faci un filmulet cu poze din timpu lucrarii

              Inca o data iti urez bafta in ceea ce ti-ai propus
              ...de doi lei :p

              Comment


              • #82
                stai linistit ca nu se scoate sigla de 1.4 ca sa vada astia ce inseamna 1.4 )
                la exterior are decat genti si geamuri fumurii deci ..nimik important,senzatia e sub capota,caii daca ii hranim si le dam 2 bice se dezlantuie ).bafta

                nu mai da "quote" la ultimul post!
                Last edited by Seba; 1 February 2009, 02:11.
                Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Tudor_cj View Post
                  Invidia asta... daca isi punea alt cineva motoru asta, nu dau nume, il ridicai in slavi...
                  asta cam asa este....

                  on-topic bafta maxima cu proiectu.... abia astept sa il vad sus
                  http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

                  Comment


                  • #84
                    nu ma deranjeaza ca mai sunt unii care critica acest proiect ii inteleg ca ar vrea si ei asa ceva dar nu au fonduri sau sunt in necunostiinta de cauza ce implica asa ceva.oricum le multumim celor care ne sunt alaturi si o sa va dam o tura cu noul sgm :d
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • #85
                      e clar ca proiectul va fi finalizat , dar cel mai important este sa tineti masina pe roti cat mai mult. c`am asta e ideea.
                      va urez succes la tot ce faceti.
                      numai bine.

                      Comment


                      • #86
                        noi vesti:astazi s-a dat instalatia electrica jos ,antigelul, tevile de aer aproape tot.maineeeeeeeeee:se da motorul jos revin cu poze de la desfacerea motorului.bafta
                        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                        Comment


                        • #87
                          Suna din ce in ce mai interesant! Bv!

                          Comment


                          • #88
                            Corect Laure!! Abia astept sa terminati proiectul, si sa vada si ochii mei ce a iesit. Bafta multa in continuare, si sper sa nu intampinati nicio greutate care nu ar putea fi depasita.
                            Bravo tie, Razvane!!!

                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Deci sa ne intelegem,nu il critic bravo lor, si da si eu as vreau un motor de 2l,sau poate 1,8,dar in alte conditi,daca poti sa vi cu argumente la ce am spus eu,jos palaria...Si da am greist nu cadru fix,am vrut sa zic cadru motor+prinderi...Din ce imi aduc aminte loganu de raliu are alt cadru motor ,sau ma insel?daca da poti monta unu din ala....
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Super tare colega!
                                1.4 mpi........tare de tot!
                                Numa' bine
                                aham......Restul e LOGAN


                                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google