If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Golanel91 de ce tot vb de lucruri nestiute, cadru motor nu are nicio legatura cu motorul, ansamblu motor este prins in 3 pcte: unu fiind motorul prins pe lonjeronul din dreapta, altul fiind cutia prinsa de sus pe lonjeronul din stanga si al 3-lea pct jos, sub cutie, pe un suport sudat pe cadru motor. Cadru motor tine in fata si la mijloc lonjeroanele si bratele pe care vine pusa suspensia. NIMIC MAI MULT!
@Razvanypo SUPER TARE!!!!!!! O intrebare:crezi ca nu potriveste prinderea de sus la cutie pe lonjeron sau aia de jos?? Eu zic ca ii la fel..daca nu incearca suportul de logan la prinderea pe cutie..Din cate stiu..(m-am documentat si eu cat de cat), ar trebui sa mearga fara probleme. BAFTA MULTA!
va salut dragi tovarasi cum zicea bine cunoscutul Ceausescu.acum am terminat de dat jos motorul si toate cele de pe masina si ma cam doare spinarea ,nici nu vreau sa ma gandesc cand o sa l punem pe celalalt sus. doooamneeee!!!!!!!
il legatura colecgul care a zis ca se potrivesc prinderile:tamponul din stanga se potiveste,electromotorul se potriveste (nici nu aveam electromotor ),tamponul din stanga este o problema dar se rezolva,cel de jos de la cutie se numeste tampon de rasucire ala nu l-am probat pt ca nu mai aveam rabdare (mooorrr de foame,trebuia sa mananc),deci totul este ok pana acum.
mai ne trebuie disc,placa,rulment,volanta ca sa putem sa l punem pe masina.
eu cred ca pana duminica daca ne fortam il aruncam pe masina sa vedem care e treaba si mai revin cu detalii pe parcurs ca acum vreau sa fac o baie fierbinte si stau cu nevasta
si cateva poze pt voi admiratorii
Bafta cu proiectu,si il asteptam pe strazi,ai putea te rog frumos sa faci o poza la interioru galeriei de evacuare 1,4?(nu e de vanzare cumva?)de cuiozitate care e diferenta de greutat intre 1,4 si 2l ?Spor la treaba...
nu am avut cum sa fac filmulet ca nu avea cine sa filmeze in primul rand si in al doilea rand abia am facut poze pt ca mi s-au descarcat acumulatorii si am facut si fara blit ulimele poze.bafta
o sa vina si filmuletu cand o sa i dam cheie la celalalt
Bafta cu proiectu,si il asteptam pe strazi,ai putea te rog frumos sa faci o poza la interioru galeriei de evacuare 1,4?(nu e de vanzare cumva?)de cuiozitate care e diferenta de greutat intre 1,4 si 2l ?Spor la treaba...
nu stiu care e diferenta de greutate
motorul este de vanzare daca l vrei ne intelegem si cu poza poate te rezolv maine
CARE VRETI MOTOR 1.4 SI ALTE PIESE MA PUTETI CONTACTA,bineinteles nu ma contactati doar pt suruburi si alte treburi minore,doar pt comenzi "mari"
Last edited by razvanypo; 3 February 2009, 21:29.
Reason: Automerged Doublepost
De felicitat, v-am mai felicitat o data baieti, acum vreau sa va multumesc pentru pozele cu compartimentul motor! Aveam mare nevoie de ele ca referinte pentru un proiect 3d. (http://www.loganclub.ro/forum/caut_p...ate-t9597.html)
Muchas Gracias!
care e diferenta intre motorul acesta si ala de pe Clio RS,...ca totusi sunt 30 cp in plus pe RS
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment