Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by CatalinB View Post
    Salut,

    nu vreau sa ma consideri carcotas, dar s-au potrivit prinderile motoruli cu cele de pe masina? pana la urma am inteles ca ai pus cutia de laguna, dar planetarele? cutia de laguna nu are 6 trepte(nu ca asta ar fi o problema) dar legaturile intre schimbator si cutie? celelalte accesorii ale motorlui de laguna (aer, servo directie) se potrives sau ai schimbat tot sistemul. la o prima vedere din ce am vazut in acest thread ai luat un motor de laguna II ai dat motorul jos de pe logan si ai montat motorul de laguna... hmmm nu mi se pare chiar atat de simplu, de aceea te intreb, pt ca si pe mine ma batea gandul acum vreo 2 luni dar din lipsa de finante...... in fine, ideea era cum s-au potrivit celelate elemente si prinderile?
    Oricum tot respectul pentru acest proiect si multa bafta in continuare.
    salut ,cred ca ar trebui sa citesti topicul de la inceput: motorul,cutia, planetarele,timoneria,aer conditionat,servo..... sunt monatate,mai trebuie puse pe masina doar tobele,instalatia electrica si un tampon motor.daca tie ti se pare dificil asta nu inseamna ca si altora li se pare dificil.Laguna este facuta tot de mana de om,deci... totul se poate doar sa ai bani si timp.bafta

    Originally posted by Seba View Post
    planetare schimbi daca pui cutia de pe laguna, dar ca idee, astea de-s stock pe logan, tin bine la taraiala pompa de frana nu trebuie schimbata, doar discurile fata si etrierii, sa fie din aia pt frane ventilate...suspensii sport nu-i musai, dar ar fi de dorit
    normal ca tot planetarele de logan sunt ca am vazut ca tin la burnout

    Originally posted by male View Post
    daca iti reuseste proiectul cred ca ar trebui sa te gandesti la o productie in serie ca sunt multi doritori. chiar asa la ce valoare estimezi investitia in proiectul asta?
    spor la treraba!
    salut nu am facut inca un calcul la fiecare piesa in parte dar daca te descurci si te pricepepi la adaptari poate in jur de 3000 de zmeuri ,dar "totul este relativ"
    Last edited by razvanypo; 13 May 2009, 17:43. Reason: Automerged Doublepost
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • Razvan, ideea nu era daca l-ai motat sau nu, ci daca sau potrivit prinderile pe caroseria de logan sau a trebuit sa faci anumite ajustari: o flansa ici, o alta gaura colo si asa mai departe, mi se parea greu de crezut ca ai luat motorul de pe laguna si l-ai pus direct pe logan, atat. ca in rest daca ai timp bani si chef poti monta si un motor de raba daca ai la indemana un flex si un autogen . eu asta vroiam sa aud de la tine. scuze daca nu m-am facut inteles.
      Legat de frane, daca-mi permiti, cred ca s-ar merita niste discuri spate. era pe un al forum un tip care si luat discuri cu portfuzeta de megane I (clasic) si zicea ca se potrivesc perfect in locul tamburilor fara modificari prea mari pe puntea de logan.

      Comment


      • Cu cat este mai greu motorul de laguna fata de cel de 1.4?
        V-ati gandit la un posibil efect pregnant subvirator?

        Comment


        • daca pe puntea fata de clio merge motor de 2.0, aceeasi punte fata de logan zic ca ar duce si-un 1.8 (acelasi bloc de fapt cu 2.0). avand mai mult "power" poti compensa cu gaz si-o contra in volan subvirarea
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Adica tre dat blana Seba?
            No, apoi blana
            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

            Comment


            • Ai zis Seba...deci spui Seba, spui Blana...nu ti-e clar?
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • El stie genul asta de intrebare, ca il mai intreb live
                No, apoi blana
                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                Comment


                • Nu trebuie dat blana, dar daca iti iei blackout, se poate sa dai si un pic de blana
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by CatalinB View Post
                    Razvan, ideea nu era daca l-ai motat sau nu, ci daca sau potrivit prinderile pe caroseria de logan sau a trebuit sa faci anumite ajustari: o flansa ici, o alta gaura colo si asa mai departe, mi se parea greu de crezut ca ai luat motorul de pe laguna si l-ai pus direct pe logan, atat. ca in rest daca ai timp bani si chef poti monta si un motor de raba daca ai la indemana un flex si un autogen . eu asta vroiam sa aud de la tine. scuze daca nu m-am facut inteles.
                    Legat de frane, daca-mi permiti, cred ca s-ar merita niste discuri spate. era pe un al forum un tip care si luat discuri cu portfuzeta de megane I (clasic) si zicea ca se potrivesc perfect in locul tamburilor fara modificari prea mari pe puntea de logan.
                    prinderile s-au potrivit toate in afara de ambreiajul hidraulic pt ca ,,,caroseria este una din primele modele si nu a avut decupajul la vasul de lichid frana si a trebuit decupat si au mai fost unele pe ici pe colo dar asta inseamana sa fiu mult mai detaliat (la nivel de piulite si seibi). mai intai vreau sa o vad ca porneste si dupa aia urmeaza si franele nu vreau sa ma apauc de toate odata.daca mai ai intrebari te ascult.stima

                    Originally posted by Cezar View Post
                    Cu cat este mai greu motorul de laguna fata de cel de 1.4?
                    V-ati gandit la un posibil efect pregnant subvirator?
                    salut.nu l-am cantarit motorul dar este mult mai greu ca ala de 1.4 pt ca m-am resimtit la "spinare" cand l-am adus la masina vreo 20 m,iar ala de logan il duc singur....bafta
                    Last edited by razvanypo; 15 May 2009, 09:59. Reason: Automerged Doublepost
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • pfff....doamne ajuta sa iasa totul cu bine...aveti grija ce si cum faceti....franele cred eu ca o sa ai mare nevoie de modificari la motorul ala...pentru ca stiu ft bine ce "frane"are loganu...
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • Razvane, jos palaria pentru voi, tineti-o tot asa si abia asteptam sa fie gata acest mic monstru. Multa bafta in continuare.

                        Comment


                        • si cum e cu proiectul ati mai reusit ceva cu partea si instalatia electrica ? nu ai gasit si tu vreo masina donatoare pentru acest lucru vre-un logan 1.6 16v avariat mai rau sau macar ceva de genul asta.....
                          zic si eu ar fi o solutie mai ieftina pe criza asta
                          si daca ma superi nu-i asa ca e

                          Comment


                          • Hai baieti nu se mai aude nimic de micul monstru?Sper ca nu a-ti renuntat la proiect

                            Comment


                            • am auzit de la un coleg de munca, cum ca un prieten de-al lui era pe autostrada cu un bmw, avea vreo 140 km/h si din spate venea un logan facandu-i flashuri sa se dea, atunci asta cu bmw-ul a accelerat pana la vreo 220 la ora, cand se uita in oglinda, loganu` tot in spate cu flashuri ) , atunci omu se da pe dreapta si loganu` cica a trecut de el mai departe...sigur nu erati voi la teste ? :P
                              ---== LoGaN dRiVeR ==---

                              Comment


                              • tare loganu
                                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google