pai in primul rand ce treaba are 1.5 de 85 resoftat cu 2000 cc 16v benzina ? este diferenta de la bicicleta la aparatia automobilului,nu este vorba ca nu tine caroseria este vorba ca este prea usoara si prea instabila.o sa prinda viteza foarte repede
Transformare Logan 1.4 In 2000 16v De Pe Laguna 2
Collapse
X
-
Originally posted by razvanypo View Postpai in primul rand ce treaba are 1.5 de 85 resoftat cu 2000 cc 16v benzina ? este diferenta de la bicicleta la aparatia automobilului,nu este vorba ca nu tine caroseria este vorba ca este prea usoara si prea instabila.o sa prinda viteza foarte repedehttp://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
"directie mai puternica"? arcuri sport sunt pe drum si discuri pe spate la fel ,dar directie mai puternica chiar nu inteleg la ce te referi sry,poate te referi la pivoti de directie mai mari si bielete mai mari dar tre sa schimb si fuzeta,deja o fac alta masina si deja mai imi cumpar un logan la cati bani s-au bagatAsistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
Originally posted by CobrA_4cS View PostDaca a tinut caroseria la tipul cu kompressor care are 168 calutzi furiosi atunci sigur va rezista la 140 ;)
normal ca nu e asa bestie motorul.daca era un logan de 1.4 cu 120 cp era cel mai "bestie" dar motorul de laguna de 140 cp se tuneaza mai greu decat asta de logan ca naaa.o sa aiba 142 cp cu soft tobe admisie....Last edited by razvanypo; 9 May 2010, 17:40.Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
-
Originally posted by CobrA_4cS View Post) ITP se poate face si fara sa se prezinte masina :-" sau la un tip care "nu vede" prea bine ;))LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
probleme cu itp-ul o sa ai...la mine nu a vrut sa-mi faca itp-ul ca aveam filtru de aer K&N...acuma tu tre sa te descurci...bafta si hai cu poze,filmulete...etc...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Originally posted by razvanypo View Posteu nu prea cred ca o sa aiba doar 140 cp eu zic ca o sa aiba undeva peste 160 cp si sa nu uitam ca avem cutie de laguna nu de logan si daca mai adaugam si o turbina care este foarte simplu de pus.....sare de 200 cp lejer.
normal ca nu e asa bestie motorul.daca era un logan de 1.4 cu 120 cp era cel mai "bestie" dar motorul de laguna de 140 cp se tuneaza mai greu decat asta de logan ca naaa.o sa aiba 142 cp cu soft tobe admisie....
la fel ca si loganul , laguna nu a fost facuta pentru sportivitate, mai mult confort .Cat despre turbina , daca nu ai de gand sa mai investesti un logan in pistoane si biele , nu te-as sfatui sa mergi pe turbina , pentru ca n-o sa poti sa mergi la la presiune prea mare , si nu merita lagul acela . Mai bine compresor ,si multi nervi
Daca e JB3 cutia ai putea incerca una de r19 1.8 16v , e o idee mai scurta din cate stiuLast edited by Cristi_Xp; 10 May 2010, 14:58.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
si in premiera o tura cu masina dupa multa vreme de asteptare.filmuletul mult asteptat.masina nu are tobe si nu s-a dat foarte tare in ea ca si asa am trezit tot cartierul.duminica cred ca vin tobele.
Last edited by Cezar; 10 May 2010, 22:14.Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803
Comment
Comment