If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Lipirea pare treaba cea mai simpla. Ai detalii despre taiere ? Vad ca ai avut mana de artist si ti-a iesit super. Cu ce ai taiat, sunt ceva puncte de reper sau ghidaje de care sa te folosesti la taiere ? Ma refer la o nervura, un sant prezent pe acolo. Si mai vreau sa stiu daca nu a fost afectata rezistenta barii, a mea s-a lasat in ambele parti sub faruri, daca mai tai si bucata aia de plastic de jos de pe mijloc, nu sunt sanse sa se inconvoaie si mai mult ? Bafta in continuare !
pai de taiat am taiat cu flexul "din mare" ca sa zic asa, iar apoi incet incet cu un cutter bun am taiat aproape de margine iar restul din smirghel, nu e foarte greu, iti trebuie doar rabdare, eu l-am terminat in 4 ore insa azi am fost la lucru, acum am ajuns si am un pic de febra asa ca numai maine il pun sus, sper
o sa pun si o poza cu interiorul spoilerului sa vezi cum e prinsa(ne e chiar asa usor cum pare)
de slabit rezistenta nu stiu ce sa iti zic, nu cred, insa acum oricum il tine plasa ca e lipita f bine,
misule tata m-a ajutat mai mult la plasa ca restul l-am facut eu
numai bine
nu prea imi place cum arata cu plasa in locul emblemei, ca se vede prea urat fierul ala din spate asa ca mai bine mai astept si poate voi lua una din kit-ul original de dacia, daca nu, oricum imi place si asa.
sper ca pana maine sa scap de febra si sa pot sa o montez
fierul ala, daca nu iti place, pui mana pe flex si il tai. E adevarat, la un impact frontal, acea bucata de fier are rolul ei, in rest nu sustine nimic
Uite o poza cu fierul taiat
Barile de pe Logan sunt de tot r..l, fara suparare. Am dat-o jos pe a mea de vreo 10 ori pana acum. E mult prea moale plasticul, flambeaza si risti sa-i mai sara si vopseaua. Vizual, arata super cum ai lucrat si cum ti-a iesit, dar, personal, mai stau sa rumeg problema. E o suprafata mare expusa si la viteze mai mari intampina o oaresce rezistenta. Si nu neaparat la viteza, vant mai puternic din fata, o piatra sarita de la cel de dinainte ... zboara naibii plasa de acolo si ma trezesc si cu alte belele. Cum ziceam mai sus, ma mai gandesc ... Spor si bafta multa la tunarit in continuare !
fierul ala, daca nu iti place, pui mana pe flex si il tai. E adevarat, la un impact frontal, acea bucata de fier are rolul ei, in rest nu sustine nimic
Uite o poza cu fierul taiat
arata foarte bine fara fieul ala insa cum zici si tu, are si ala rolul lui ca doar nu l-au pus de umplutura nu? eu unul nu m-as baga la taiatul lui
Barile de pe Logan sunt de tot r..l, fara suparare. Am dat-o jos pe a mea de vreo 10 ori pana acum. E mult prea moale plasticul, flambeaza si risti sa-i mai sara si vopseaua. Vizual, arata super cum ai lucrat si cum ti-a iesit, dar, personal, mai stau sa rumeg problema. E o suprafata mare expusa si la viteze mai mari intampina o oaresce rezistenta. Si nu neaparat la viteza, vant mai puternic din fata, o piatra sarita de la cel de dinainte ... zboara naibii plasa de acolo si ma trezesc si cu alte belele. Cum ziceam mai sus, ma mai gandesc ... Spor si bafta multa la tunarit in continuare !
da ai dreptate, e foarte subtire bara insa nu are ce sa pateasca, ca doar e prinsa in 4 suruburi sus, 4 lateral si 4 jos asa ca nu se lasa.
iar de sarit de la loc nu cred ca are cum sa imi sara pt ca eu am prins-o in paretea se sus in 4 suruburi (sub numar) asa ca maxim se desface in partea de jos.
din pacate eu sunt tot racit asa ca nu pot monta inca bara sa vad cum arata, sper totusi sa arate bine.
va salut
Bravo ! Frumoasa masina si de bun gust. Eu trebuie sa admit ca nu as avea nicand atata rabdare. Te intreb si eu de curiozitate ... Tinand cont ca esti din Cluj, de ce ai numere de Mitica ?
cam asta este ce a iesit, promit sa vin si cu poze mai clare, astea sunt facute cu telefonul. mai tarziu i trag niste poze cu camera. pacat ca nu o pot spala dar asata este, sper sa va placa, mie unu ...
zi`mi si mie te rog cum se face operatiunea asta? se taie pus si simplu "legatura" aia? sau se chitueste, etc...? aia normal e in V nu? daca o tai nu`ti ramane V`u ala in capetele de unde pleaca? :-? daca ai niste poze mai detaliate e super. Ms!
uite si pozele, cu telefonul ca mi-a fost lene sa urc dupa aparat, sper sa va inspire
mare branza nu este, tai din mare cu flexul apoi cu un cutter aproape de margine si restul din smirghel.
spor la treaba
imbatranim incet dar sigur, pana acum, am schimbat 3 rulmenti la aceeasi roata si 2 bucsi de la bara stabilizatoare, in rest merge brici fara nici o problema
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment