Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uelcom to da clab ... asa cu jante de tabla...tu macar zici ca le-ai schimbat,dar asa zic si eu,le-am pus pe astea de iarna.Unde sunt alea de vara?Raspuns: la avatar
    Tot sunt dezamagit,puteai sa incerci mai multe pozitii in parcarea aia . Data viitoare sa ma anunti,eu trag cu sectorul roz

    Hai sa incingi jantele fara teama acum!

    Comment


    • Discurs:


      In cursul acestei saptamani am dat jos bordul de doua ori, prima oara joi (fara rezultat) iar a doua oara astazi.

      Joi am dat jos bordul pentru prima oara, am mers cu coaja semidezmembrata pana la Nesti unde imi luau 450 RON pentru demontat bord, aeroterma, verificat ce are, reparat + remontat totul la loc. Le explicasem ca vreau doar aeroterma sa mi-o faca, ei nu si nu ca procedura implica si demontarea bordului, mari boi, mai bine stricam eu aeroterma decat sa le dau 5 milioane lor, vreo 5 milioane e o aeroterma parca. Ma suparasem, am mers acasa si am remontat totul la loc in bezna.

      Astazi merg in targ, imi iau un filtru de polen de origine de Clio 3, ma bag sub bord, tai locasul pentru filtru, pornesc aeroterma la 4, era furtuna ce iesea de-acolo (unde taiasem), cateva frunzulite mici si in rest nimic. Inchid clapa aceea de plastic pe care o taiasem, debit de aer in habitaclu...varzaaa. Ete' ce ma enervez eu, am zis ca o fac BUCATI, nu mai circul 5 zile pana n-o fac, in fapt m-am obisnuit sa nu circul o luna). Coboara tata, ca ce vrei sa faci? Eu dau jos bordul iar el ca e o operatiune delicata, airbaguri, cleme, cine stie. Cand auzise ca o facusem bucati acum 3 zile nu ma crezuse). Dau jos bordul nervos in 20-25 de minute, tai firele de la gpl ca sa scot bordul afara si m-am chitit pe aeroterma, verificat peste tot, desfac cateva suruburi de pe partea dreapta, imi luasem teapa, dadeam in alte plastice. Bag lanterna in locasul pentru filtrul de polen si pun mana pe radiatorul ala, aveam praf pamantos pe mana, ma uit eu mai bine, mari pete de pamant-fire de par-frunze-scame multe, intr-un cuvant dezastru. Curat eu cu tata acolo, faceam cu randul, iar dupa fiecare curatat al acelui radiator, debitul de vant pe aeroterma era din ce in ce mai bun (oricum iesea foarte mult praf cand se pornea aeroterma pe 4). Am curatat cu o sarma mai dura si o periuta de dinti imbibata cu apa, spatiul este foarte stramt. Montez bordul la loc, filtrul de polen, pornesc aeroterma, era viata, vant in plete ce sa mai, caldura sa fac sauna, aer-conditionat sa fac hipotermie, n-am avut in masina asta asa debit de aer de cand am permis si o conduc. Am descoperit locasul pentru conductele care duc aer pentru locurile din spate asa ca nu e exclus ca pe viitor sa fac o investitie in doua trasee d-alea. Vantul este dhaaaa' belea, dotarile merg complet, sunt foarte fericit ca ma pot bucura de caldura ca lumea sau la vara de aer-conditionat sa ma congelez, am salvat 4 mil 500 - 5 mil, a meritat, nu m-am chinuit caci am facut totul de placere.

      Pentru nostalgici, ma apuc sa dau jos suruburile de la volan iar tata se dusese sa deschida capota sa scoata +'ul de la baterie pentru a nu avea erori de airbaguri. Erau multi prieteni care lucrau la "cazane" ca si mine insa toti au tacut cand a deschis tata capota, ma gandeam deja "pana aici a tinut cu ascunsul de modificari la motor, asta-mi vede serpii, sigur ma ia la intrebari agasante"). Culmea, scoate tata borna, se uita cum sa scoatem mufa de GPL fara sa o taiem si inchisese capota), cred ca si daca aveam compresor nu ar fi observat ceva in neregula), in schimb i-au placut mult pozitiile, Logan d-AmericaCalifornian)).

      Poze nu am din pacate, poate voi pune maine cu filtrul montat si pozitiile aprinse, debitul de aer este foarte foarte bun, nu ma plang, vorba aia de astazi "e S-Klasse 1.4").
      Last edited by aleXpeed; 14 November 2010, 23:52.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • Ai ajuns si tu sa ai uragan in masina ....acum e bine ... stiu la cine sa apelez daca dau bordul jos ca din cate vad deja ai experienta
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • Felicitari pentru operatiune...costisitoare dar f importanta...am auzit ca ti-ai luat pana la urma filtru de polen din vitan,eu am vazut tarziu pm-ul dar am vorbit cu Fugu si i-am transmis.Sa fi vazut ce am scos de la taicamiu din filtrul de polen...cred ca 2 forase de frunze!tot asa se vaita ca nu are debit.Un sfat pe care ti-l dau si tie...scoate ornamentele alea de plastic de sub capota din zona stergatoarelor si sub gratarele alea lipeste cu silicon sau picatura niste plasa de tantari...in felul asta nu iti vor mai intra frunzele mici,seminte,craci,etc care sa iti infunde filtrul.
          sigpic

          Comment


          • Moaa catai discursu..sa vezi cand ma apuc sa povestesc eu.
            Abia astept sa probam aeroterma aia la vara pe modul shucar'
            bafta.
            Last edited by al!n; 15 November 2010, 00:17.
            AG 16 Y M A

            Comment


            • ti-am spus ca acolo in locasul de la filtru de polen ar putea fi problema...

              Comment


              • Poze:

                1.) Un mic suvenir din ce am scos din radiatorul de unde se pune filtrul de polen, restu' s-a aruncat, clar..

                2.); 3.) Filtrul de polen montat.

                4.) - 6.) Poze cu pozitiile DhAmerica.

                7.); 8.) Asa arata cutia filtrului de polen. Este de la acele modele de Renault si se potriveste si la Logan Ph1.


                Masina ramane in parcare, asigurare nema de la 12 noaptea, asta e.
                Attached Files
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • hai ca arata bine cu pozitiile astea ! ... ai pus si parfum la filtrul de polen?:d
                  Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                  Comment


                  • Nu era mai bine daca nu puneai prima poza?
                    Eu zic ca arata mai bine cu tablele decat cu ce aveai inainte! E mai sport!
                    Cat despre pozitii,sa fim seriosi,nu era mai bine daca erau Blue...Blue Extreme? )

                    Comment


                    • La prima poza era sa arat tuturor ce am mancat la cina, iar la a patra poza mi s-a calmat stomacul si ochii e frumoasa masina, dar daca ai vopsii bandourile, oglinzile si manerele de la usi ar fi si mai frumoasa
                      bafta
                      sigpic
                      Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                      Comment


                      • neaahh ... arata mai bine asa cu bandourile, barele si oglinzile negre !
                        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                        Comment


                        • @Dany_DNY: n-am pus parfum, as vrea sa-mi iau o sticluta de-aia de parfum de curse d-ala turbooo si apoi o sa pun, deocamdata nema finante, imi caut de lucru in continuare.

                          @CataliNnnNNnnNNNNNN: ma gandeam azi sa pun jantele inapoi dar cica vine vremea extrema de saptamana viitoare. Tu sa-ti pui pozitii albastre in ton cu masina ta, giurgiuveanu' o sa te strig, eu le am in ton cu masina acum .

                          @Logan 4 ever: din cauza ditamai paturii de scame nu mai aveam eu "aere" prin masina), bine ca am scapat. Nu voi vopsi nimic in culoarea masinii, am facut VT-uri si nu-mi plac, am mai vazut si taxiuri prin oras culoarea mea vopsite galben complet si sunt urate. Sa fac jantele ca noi si poate voi vopsi si barile partial in partea de jos, deocamdata merge cum e, foarte urata cu table..

                          Da Aline, la vara la nationala tre' sa ne evidentiem, nu)? Cum am vorbit.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Mie imi place cu tablele si fara spoilerele vopsite.

                            Ma gandeam ca vrei sa ai putin aroganta si de la mine si sa pui pozitii albastre

                            Comment


                            • Ca tot n-am asigurare de vreo saptamana, mi-am schimbat si uleiul de la servo-directie, am acum o directie...S-Klasse)). Diferente foarte mari fata de inainte (in bine).
                              Attached Files
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • Ma da' de ce nu-ti faci asigurare ?
                                9! 9! 9!
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google