Nu omologhez ma nimic)). Mie-mi place pe naspa. Nu sunt nebun sa dau minim 3000 de Ron pe omologari individuale si-asa mi-e scarba de Rar.
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
-
robert este expert in chestii de-astea cu modificari.vorbeste cu el si vezi care-i treaba cu cadru motor intarit si cu celelalte modificari.500 de euro de montaj ii scoti din piesele pe care le vinzi de pe distrigaz.oricum cred ca ar iesi ceva frumos.2.8-ul ala oricum e o buna baza de start pentru un logan.Last edited by leopardu; 1 July 2012, 20:21.
Comment
-
Pai piesele mai scumpe deja le-a vandut si a baut banii de unde sa mai aiba 500eur? )
Comment
-
2.8 nu e de tine ,atata iti zic .........sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Bineinteles ca nu e de bine, Robert de ce renunta, ca e bine...?http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Originally posted by Teo21Din View PostLa 2.8 ar mai fi si taxele(daca vrei sa o omologhezi) care sunt gigantice + consumul monstruos...
Comment
-
De atatea luni de-aia nu mai tragea dCi-ul... ghiciti ciuperca ce-i. O porcarioara de piesa fara de care un 1.5 dCi poate deveni 1.5 D. Nu va doresc sa conduceti asa ceva.
Acum trage piesaa, ca noua. Am mai dezmortit turbina ca a lenevit si o voi dezmorti si maine, asa un fum negru dadea la inceput de cum am schimbat piesa, un fum negruu tuci dar acum s-a mai domolit.Attached Files
Comment
-
Imbatat de suparari si de aburii de Pepsi & Coca-Cola la doza, regret sprintul pe care il avea masina inainte si nu mai suport cat de anemica poate fi si mai ales faptul ca este prea silentioasa, prea monotona, prea ca la tara.
Regret liniutele, sunetul criminal pe ture inalte, bubuielile de pe decelerare, flacarile de pe evacuare in rarele situatii (doar pe GPL), mirosul de benzina sau GPL pur... unde pui ca la mers normal motorul s-a prostit rau, uneori apa sare la 6 liniute, opresc motorul, pun contactul si are 4 linii, pornesc si sare in 6, merg normal, ramane acolo (raaar de tot urca la 6)... ii dau cox de dracii o ia sa sara la 9 linii in speranta ca doar doar o lua' foc 1.4 si culmea, scade la 4 linii si acolo ramane, GMV-ul functioneaza perfect. Alteori, am un mic scartait la motor in zona servo... asta dupa mers de batrani... ii dau limitare mult, cox, nu mai huruie nimic... ii duce dorul unui cox sanatos pe 400m..
Maine am de gand sa schimb capetele de bara si ce se va mai gasi in neregula la articulatia fata + o geometrie, totul cu piese originale.
Trebuie sa "plang" pe umarul cuiva, CGK-ulee, ce dracului am facut? Am masina standard la motor, vreau sfatuuri..... nu mai suport, vreau cox pe 400m iar.. am ajuns sa merg doar cu dci-ul caci trage mai tare ca 1.4, iar Distrigazu' zace in fata blocului prafuit vai de el, nu mai e nicio placere sa mergi cu ea, doar pentru taranii carora le place cat de cat estetic. Gata ca mi-am spus of'-urile.Attached Files
Comment
-
Ce-ti mai place sa-ti plangi de mila!Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
Comment
-
Imi place sa mai aberez si eu la 12 noaptea, mi-e dor de spiritul liniilor maa.
Comment
-
Nu mai plange ma, tu ti-ai facut-o cu mana ta !!!http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Cine o mai arde cu jante late cu buza polish ,40 la ora pe gaz de 3 lei /100km ..silentioasa ,confortabila si cu aer na!sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment