Lasa ca este buna si toroapa de 75CP daca vrei sa faci mai putine traznai. Te iarta cand gresesti si iti da timp de gandire. La peste 150cp nu prea mai ai timp de reactie atunci cand dai sa iesi in aratura.
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro
-
Cateva poze de la Mioveni. Mi-a placut, m-am simtit bine, toate bune si frumoase. In schimb la intoarcere, intre Mioveni si Pitesti, mers 30 km/h in a 2-a din cauza drumului prost, mi-a urcat apa la 6, respectiv 9 linii... multumesc Gogaie pentru faptul ca a stat cu mine tot drumul, tot felul de popas-uri sa se mai "raceasca" pe canicula de afara, soare teribil.
Statea apa la 6 linii, alessandro mi-a spus la telefon sa pornesc caldura si intr-adevar, scazuse la 4 linii.
Am ajuns pe autostrada, mers 80 la 2000 rpm. in a 5-a, statea apa la 6 linii, pornisem A/C-ul pe cald ca sa mearga GMV-ul mereu si degeaba, tot la 6. La un moment dat, statea la 4 iar aproape de Bucuresti iar crescuse din senin la 6.
Am tras pe dreapta, venise si Cosmin CGK din senin, oprise la noi si a mai conectat pe direct un GMV, aveam doua GMV-uri functionale non-stop. Plec spre Bucuresti, 4 linii, ii dau 120, 6 linii, o las la 80, urcase la 9 linii... ii dadusem cox sa disstrug motorul de nervi si scazuse la 6...
Deci problema nu e din GMV-uri, furtunul de la termostat frige rau (banuiesc ca functioneaza corect), iar apa cu motorul pornit daca deschideam capacelul, avea tentinda de a sari, o am pe la jumatate. Daca opresc motorul si dupa 1 minut maxim, tot caldura teribila, deschid capacul, urca putin apa in sus iar in bidonas apa nu bolboroseste cu motorul pornit si capacul pus...
Aveam in trecut erori, faruri aprinde, urcatul geamurilor electrice fata simultan, urca apa la 6-9 linii dar apoi scadea in 4 direct...
Acasa... nu am apa in ulei si nici invers, deci motorul n-are nimic, banuiesc o eroare de afisaj...
Ce sa fie oare? De cand nu am mai dat cox motorului, merge mai prost masina, fel de fel de tampenii..
Comment
-
Pompa de apa este noua si originala. M-am documentat si s-ar putea sa fie o eroare de afisaj, la apa, sau senzorul de temperatura ceva de genul..
Important este ca atunci cand fierbe motorul, se aprinde martorul de la apa sau motor din cate stiu si atunci se recomanda oprirea imediata a motorului.
Cum nene, 9 liniute, ii dai cox si sa scada la 6, e ca naiba. Sau acum cateva zile, mai rasareau 6 linii, dadeam cox si scadea la 4... nu mai inteleg.
Comment
-
Doar asa as fi fost obligat sa pun vre-un 2000 16v).
Update: motorul n-are nimic, sistemul de racire la fel, este eroare de afisaj.
Cum mi-am dat seama: pornesc masina, o las in relanti, merge merge, 2 linii, o trec pe GPL sa consum GPL, tineam mana pe furtunul de la termostat, rece. Urca la 4 linii, tin mana, nimic iar dintr-o data, fierbinte furtunul. Dupa 1 minut pun mana pe radiator, fierbinte, ceea ce este de bine. Dupa 3 minute, moare motorul din senin de am zis gata, a murit de tot, condoleante...
...pornesc motorul iar, pe benzina ok, trec pe gpl, murea, nu mai avea gaz. La cat de batraneste si subturat am mers azi, nu am simtit ca nu mai avea gaz.
Buun, iau masina pe benzina, plec din parcare, 6 linii, mergeam in relanti iar la un moment dat mi se parea ca aud GMV-ul... opresc imediat, deschid capota, yuhuuuuuuuuuuuu mergea pe treapta 1. Ajung la statia GPL, bag GPL, GMV-ul oprit, vin spre casa, 9 linii, GMV-ul oprit, merg merg, scade singura la 6 linii, iar urca la 9 iar dupa ce am parcat, dupa ce am ridicat geamurile, a scazut la 6 linii.
Daca se supraincalzea, cu siguranta ar fi mers GMV-ul de nebun. Totul e in regula, 1.4 nu moare, nu ma lasa la greu...
Sunt babalau la electrica, deci nu stiu sa trag, sa dreg Mase...
Comment
-
Bago pe tester, sigur iti va arata ce are ....ori partea electrica , ori termostatu.
Comment
-
da afisaj eronat ) de cand iti clocoteste apa in vasul de expansiune si da sa dea pe afara )) e clar ca are o problema la sistemul de racire momaiesigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Originally posted by lau911 View Postda afisaj eronat ) de cand iti clocoteste apa in vasul de expansiune si da sa dea pe afara )) e clar ca are o problema la sistemul de racire momaie
Cica e normal, paana mea n-are nimic motorul. GMV-ul merge de unul singur cand trebuie, termostat ok...
Comment
-
Prima data cand aveam avioane sa pun 2000 16v, ziceam si eu asa: cand crapa asta, pun 2000 16v, dar daca ar fi sa stau pana crapa, as mai pune alt motor la pastile cailor, deci nu te baza pe asta)http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
@lau e normal sa bufneasca apa in bidon cand desfaci capacul pentru ca e presiune in sistem. Nici nu e bine sa desfaci bidonul pentru poate bufni apa la 80-90 de grade pe tine. Daca fierbea trebuia sa faca bulbuci. Avand in vedere ca avea probeleme inainte cu liniutele ca se ridicau si coborau cand aprinde sau stingea luminile mie imi pare o problema directa de masa.
Comment
-
A ras si taicamiu de mine la ce i-am povestit, mai ales ca aveam doua GMV-uri functionale pe ea pe autostrada... De cand facea masina taxi, era ceva normal pe canicula sa aiba si 6, si 9 linii)). M-a intrebat, fierbe apa in borcan? Adica bulbuci, iar eu i-am spus ca nu. In momentul ala mi-a zis ca n-are nici pe dracu'.
Cica sigur e problema de afisaj de la canicula, ca sa nu mai desfac niciodata capacul de la bidon ca e pericol sa ma arda si e normal sa sara apa caci se afla sub presiune. Cica, atunci cand ti se va aprinde martorul de apa, atunci e pericol de fierbere si trebuie oprit imediat motorul.. ++ ca mi-a spus, capacul de la borcan este mai special iar daca ar fierbe, ar sari apa fara prea mari probleme, in sensul de a bubui capacul.
...pe principiul, mai taie din ele da-le dreacu', cand va fi chef ma voi interesa cum sa fac sa afiseze corect liniutele.Last edited by aleXpeed; 16 July 2012, 13:17.
Comment
Comment