Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mi-e mi se pare pluzibil ) ... ..supernova are 950 kg , alta cutie ...mult mai bine etajata mai ales pe 2 si 3 ,roti pe 13 ....se stie ori cum ca loganul ala cu axa corp evacuare ...dabea batea un 1.6 cu evacuare si soft ........ acuma daca ar fi fost facuta masina , si se dadea cu Supernova Stock ..stateau egali ..si pun pariu ca iidadea foc la Logan dupa cursa )))...................Lasa-te de tuning ,apuca-te de sah ......de ce nu ti-a placut sah-ul ?
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • hahah )))) ce vad ochii mei mare talamb ce esti

      Comment


      • Puterea este aiurea deoarece nu a fost resetata greutatea. El calculeaza in funtie de greutate, iar greutatea era pusa undeva peste o tona, mai exact 1110 kg. Sa va mai spun ca SN avea roti pe 14 mai mari?)
        Last edited by o8MeLC; 6 January 2013, 13:57.

        Comment


        • Daca ati ajuns sa va masurati cu telefonul performantele, dupa care sa le luati si de bune, spor la tunarit.

          Comment


          • Sper sa nu se supere viteza dar va pun cateva filmulete care demonstreaza acuratetea softurilor de pe ios.

            The Garage419 crew heads up to Englishtown Raceway with the iPhone's Dynolicious software and a G-Tech Pro to finally see who's the king handheld performance...


            like the title states... lets see how accurate the gtech and iphone is compared to a real dyno ..keep in mind that mustang dyno's read lower than the common...


            In timpul testului se aud niste bipauturi in funtie de anumite repere atinse. Unu din ele este 100km/h si de fiecare data acel bipait se aude exact cand am 110 pe bord de fiecare data. Pe gps la 110 am 100 km.h. Pentru mine testele sunt destul de concludente avand in vedere ca niciodata nu a dat timpi aiurea si mereu sunt apropiati. Acum ca mai sunt unii care cand masoara tin aparatul in mana .... asta e problema lor.

            Comment


            • Originally posted by lau911 View Post
              mi-e mi se pare pluzibil ) ... ..supernova are 950 kg , alta cutie ...mult mai bine etajata mai ales pe 2 si 3 ,roti pe 13 ....se stie ori cum ca loganul ala cu axa corp evacuare ...dabea batea un 1.6 cu evacuare si soft ........ acuma daca ar fi fost facuta masina , si se dadea cu Supernova Stock ..stateau egali ..si pun pariu ca iidadea foc la Logan dupa cursa )))...................Lasa-te de tuning ,apuca-te de sah ......de ce nu ti-a placut sah-ul ?
              Ii dadeam foc maa. Gandeste-te ca SuperNova pe care am testat-o dupa cateva mici reglaje la motor, are A/C, iar acum iarna are table pe 14", rotile sunt mai mari ca diametru total fata de aliajele ei usoare pe 13", iar latimea este de 185.. Deci nu e aia "cheala". Am avut o plecare criminala)).

              Las Loganul cum e. Supernova trage foarte tare pe langa Loganul meu stock. I-am zis si lui melcu' ca ne da bataie de vorbim singuri dinainte sa o testam. edit: da-mi motiv ca sa umblu Loganul la motor.. chiar nu stiu cum va fi daca dau jos servo si A/c ca nu mi-e greu deloc... si vroiam chestia asta.
              Last edited by aleXpeed; 6 January 2013, 16:54.
              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

              Comment


              • Originally posted by o8MeLC View Post
                Sper sa nu se supere viteza dar va pun cateva filmulete care demonstreaza acuratetea softurilor de pe ios.

                The Garage419 crew heads up to Englishtown Raceway with the iPhone's Dynolicious software and a G-Tech Pro to finally see who's the king handheld performance...


                like the title states... lets see how accurate the gtech and iphone is compared to a real dyno ..keep in mind that mustang dyno's read lower than the common...


                In timpul testului se aud niste bipauturi in funtie de anumite repere atinse. Unu din ele este 100km/h si de fiecare data acel bipait se aude exact cand am 110 pe bord de fiecare data. Pe gps la 110 am 100 km.h. Pentru mine testele sunt destul de concludente avand in vedere ca niciodata nu a dat timpi aiurea si mereu sunt apropiati. Acum ca mai sunt unii care cand masoara tin aparatul in mana .... asta e problema lor.
                Imi plac aceste clipuri comerciale, doar ca sunt de consum
                Voi sa fiti fericiti cu softurile smechere, ce va spun ca masinile voastre merg tare.
                Dar sa fiti atent in trafic dupa toyote yaris, ca poate va vor face de rusine.

                Succes.

                Comment


                • Ce program folositi pentru masurat timpii?
                  http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                  Comment


                  • Nu inteleg cum poti deduce ca un program este sau nu bun... Cand masina mea era stoc pe 0-100 aveam in jurul celor 13 s. Functioneaza pe acelasi principiu ca g-tech doar ca e mult simplificat. Fiecare face ce vrea, pentru mine programulmasta este etalon si n momentul in care fac modificari le vad pe timpi.

                    Daca voi avea timp voi face inca o tura cu vitezea in momentul actual sa vedem diferenta de putere.

                    Si nu stiu ce e wow ca o supernova sa bata logan 1.6 8v.

                    Programe sunt mai multe: dynolicous, pocketdyno, g-tac, mai era unu de la bosch si cam atat. Pana acum am folosit pocketdyno dar mai nou o sa incerc si dynolicious.

                    Comment


                    • Am intrebat doar sa stiu eu, ca nu gaseam nimic Merci.
                      http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                      Comment


                      • Hop s-asa axa de 271 in motorul, evacuarea si admisia stock...



                        Pe GPL nu sta la relanti deloc, se opreste motorul in 95% din cazuri iar in restul de 5% se subtureaza atat de rau ca degeaba calc acceleratia, zici ca merge intr-un piston)). Ma supara pe GPL caci pe benzina nu moare motorul. Sunetul imi place foarte mult insa cum eu nu circul pe benzina ma simt nevoit sa o dau jos, nu e de mine. Cand pornesc A/C-ul pe GPL, porneste si se opreste fara numar, e extrem de subturata. Pe benzina sunt multumit repet. Gazul e prost.

                        De circulat, pe benzina cel putin sunt foarte multumit, jos e praf, te rogi de ea iar sus se dezlantuie foarte tare, numai ca la mine nu are in ce (evacuare stock).

                        Cum ma sacaie ralanti-ul, din pricina faptului ca moare pe GPL si nu am ce alte reglaje sa fac la GPL, o dau jos cu zambetul pe buze. Pentru cineva care merge pe benzina mereu e blana rau axa. Mai ales la liniute..

                        Paraiala aia urata se aude de la capacul de la filtru care nu e prins perfect. Cand pun degetul pe ea la un moment dat se aude motorul clar.



                        In cateva ore service.. mers pe GPL cox panaa, n-a mai vrut deloc motorasul.
                        Last edited by aleXpeed; 9 February 2013, 07:50. Reason: Automerged Doublepost
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • Esti naspha daca o dai jos....daca iti faci soft pentru axa si te duci la astia cu GPL o fac s-a mearga.
                          sigpic

                          Comment


                          • Am avut ceva emotii cand am dat la cheie dupa ce am pus axa standard inapoi in motor caci o luase la cheie dupa vreo 3 secunde. Pompa ulei noua, ulei, filtre, re-reglat culbutorii din nou, bani sparti. GPL-ul m-a ruinat, nu vrea ciuning caci dupa ce am pus axa si am mers cox pe GPL la un moment dat am auzit niste bubuituri de la motor (probabil detonatii?), nu ma pricep iar apoi am mers foarte mult pe benzina (de 100).

                            Axa asta nu mai e pentru cei cu GPL))!! Cu 263 sau 255 merge gazul dar de la 271..

                            Mecanicii ca sa pastrez axa si sa reglez GPL-ul la Doreii de la gaz ca de-aia am venit cu ea trasa, aia care n-au fost in stare sa mareasca putin timpii injectie GPL dupa ce facusem o remapare simpla pe benzina.

                            Oricum m-am distrat ieri, pacat ca i-am dat "carja" pe gaz ca pe benzina n-avea nici pe dracu si tragea foarte tare sus)).
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • Trist... Foarte trist cel mai sucit om e.

                              Comment


                              • Modificarile nu sunt pentru tine ma baiatule .....tu trebuie sa iti gasesti alta pasiune ca mai mult risipesti bani
                                sigpic
                                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google