Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este motorul lui melc, recunosc servisul unde aproape il facuse 1.6

    Comment


    • Vezi ..cadru motor are discuri normale pe porfuzete
      sigpic
      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

      Comment


      • Ce tigani nenee... ma bucur ca macar au muscat-o cativa)).

        Azi "rabla" a luat ITP-ul pe bune la aproape 235.000 km. . Au verificat tot, pana si becul de marsarier care culmea, functioneaza de astazi si sunt foarte fericit ca-mi merge becul))) http://www.youtube.com/watch?v=136fS-0ppmY .

        Dupa toate astea si kilometrii constatati mi-a placut replica aceea "masina nene...".


        I-au gasit amortizorul dreapta fata care cica este praf dupa ce au verificat ei cu mainile pur si simplu. S-au dat cu parerea iar apoi m-am lasat pe ambele parti fata ale masinii si nu schita mai nimic.. romani. Daca le verificau pe un aparat special i-as fi crezut.

        Am pus pozitiile normale, bec la numarul de inmatriculare normal si am schimbat sonda de marsarier care s-a schimbat foarte usor, nu cum au patit altii de le-a crapat cutia de viteze))).

        ITP pana in 2015 fara spaga)). Super tare.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • cati km mai are roscata?

          Comment


          • Inca 4000 si face 200.000 km. Merge ca noua.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • Originally posted by aleXpeed View Post
              Ce tigani nenee... ma bucur ca macar au muscat-o cativa)).

              Azi "rabla" a luat ITP-ul pe bune la aproape 235.000 km. . Au verificat tot, pana si becul de marsarier care culmea, functioneaza de astazi si sunt foarte fericit ca-mi merge becul))) http://www.youtube.com/watch?v=136fS-0ppmY .

              Dupa toate astea si kilometrii constatati mi-a placut replica aceea "masina nene...".


              I-au gasit amortizorul dreapta fata care cica este praf dupa ce au verificat ei cu mainile pur si simplu. S-au dat cu parerea iar apoi m-am lasat pe ambele parti fata ale masinii si nu schita mai nimic.. romani. Daca le verificau pe un aparat special i-as fi crezut.

              Am pus pozitiile normale, bec la numarul de inmatriculare normal si am schimbat sonda de marsarier care s-a schimbat foarte usor, nu cum au patit altii de le-a crapat cutia de viteze))).

              ITP pana in 2015 fara spaga)). Super tare.
              Citeste cu atenite, Ken Block....
              sigpic

              Comment


              • Originally posted by aleXpeed View Post
                Inca 4000 si face 200.000 km. Merge ca noua.
                iti multumesc pentru raspuns,nu-mi vine sa cred cat de repede a ajuns la aproape 200.000 km

                Originally posted by katalin_89 View Post
                Citeste cu atenite, Ken Block....
                eu ma refeream la roscata(dci) nu la blonda(mpi)

                Comment


                • pai atunci se supara satena )

                  Comment


                  • Aleluiaa, la aproape 240.000 km. motorul de 1.4 MPI a facut un mare BUM la pornire astfel incat din primele cercetari s-a rupt cracul de la corpul-clapeta si se simtea un miros de ars dupa incident.

                    N-a bubuit la mine cat a bubuit la tata, ironia sortii)). El circula cu ea de o saptamana si jumatate fiind plecat in afara Bucuresti-ului (om care nu bruscheaza si nu schimba mai sus de 3000 rpm. la o masina).

                    Asa ca am impins-o pana acasa, masina fiind langa un magazin din zona si astept sa se opreasca ploaia sa ii mai dau o cheie, sper sa bubuie iar sau sa nu o mai ia la cheie deloc (din partea mea), poate doar doar am motiv sa schimb motorul in sfarsit.

                    Pe de alta parte, tata spune sa schimbam corpul-clapeta, care nou este 400 RON ceea ce nici nu-mi doresc. 400 RON ii pun la pretul viitorului motor, SPER...

                    ... tare mi-e ca dupa ce ii dau cheie va porni normal, nu stiu de ce ma tem de asta))).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • )) ) ) ....eu cred ca o sa mearga ..te citez "MPi-ul e indestructibil ")))
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • mers, cautat erori si erau 5. Le-am sters si a ramas 1 (presiune in admisie). Am pus pe locul lui clapeta (care nu era rupta ci doar iesise din nuca tija) dat cheie, filmat sa nu cumva sa bubuie si sa nu avem momentul salvat. A pornit perfect. Am pus carcasa care mai are doar 3 prinderi si mers prin cartier. Rezultatul a fost ca masina merge perfect deci nu mai viseaza nimeni la 16v)

                        Comment


                        • tu visezi ca bati 16v

                          Comment


                          • Daa, deci am fixat corpul-clapeta inapoi in locasul sau dupa care am pus capacul filtrului de aer la locul sau (in 3 suruburi din 4 caci s-a rupt o clema) si i-am dat cheie (in filmuletul 2) cu gandul ca deja de la acel soc aveam rupta si evacuarea (se auzea ca atunci cand are Melcu' deschisa clapeta de la evacuare) iar acum merge ca inainte.. pana data viitoare cand va bubui, sper! Deci, 1.4 MPI n-are moarte...


                            Prima pornire dupa bubuiala fara a umbla la motor in vre-un fel ... : http://www.youtube.com/watch?v=4by7i...ature=youtu.be


                            A doua pornire dupa ce am pus corpul-clapeta la locul sau ... : http://www.youtube.com/watch?v=muUng...ature=youtu.be
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • pacat...aveai un viitor mai bun in fata

                              Comment


                              • Azi mi-a comunicat tata ca iar a bubuit motorul si a speriat lumea pe strada)... visele mi se implinesc.

                                Pagube: inca doua urechi de la admisie.

                                Pe viitor?... La mai mare. Sunt curios cat mai bubuie pana ma scoate din sarite.

                                edit: eroarea depistata pe DDT este "capteur pression collecteur admission" ... o fi un senzor stricat?
                                Last edited by aleXpeed; 4 June 2013, 16:25.
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google