viteza? cam 120. depaseam un Megane care nu se lasa depasit. si in loc de tr. 4, am nimerit 2. dupa sunetul motorului, cred ca au fost 10.000 rpm HONDA power
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
Razvane parca dAdusei in loc de 5 3 asa imi aduc aminte ca ziceaisigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
-
Drum, mare (Costinesti), dus-intors + plimbat o gramada pe acolo, consum GPL 8%, la dus am mers fara A/C iar la intoarcere mi-am blestemat zilele, A/C pornit dar vlaga Ohaa.....
Alte detalii: 4 persoane + bagajele aferente, mers constant 100-110 km/h + doua "blani" la intoarcere.
Ce sa zic, la intoarcere m-am suparat si am spus hai sa vedem cat prinde pe gaz cu A/C-ul pornit, ma jur, am cel mai panarama motor ever)). A 5-a de la 100 si dau talpa.. si dai si dai, trece 1 minut 130, si dai si dai si chinuie-te... 140 km/h, si insista insista, nimic Ohaaa... la care cei din masina "ar fi tare sa fie blana" iar eu le-am spus si dadeam picioare in podea.. "e blanaaa si nu urca de 145 pe gaz")))... au murit de ras. Consum in blana cam 18% la 145 km/h))).
Am spus sa fiu optimist si sa dau a 4-a la 145... nimic, NU urca))))).. am ramas..
Asa ca m-am enervat si am dat tot ce a putut masina si nervii zeilor GPL-ului, am oprit A/C-ul, si am trecut pe benzina si dai tata blana cu a 4-a sa vedem cum imi ia mie 175 pe ceas cum eram obisnuit cu rotile ei... Rezultat: 155 km/h pe ceas la VALE insistat vreo 3 minute, timp in care toti am murit de cald in masina in nebunia mea de a lua 160 km/h nereali pe ceas, macar atat,. Insa m-am linistit imediat caci deja radeam cu totii in masina ca daca se pune o Dacie veche la mintea mea ma depaseste in linie dreapta.
Stabilitate de exceptie, directie super ok, aderenta buna, emotii ioc, nervi la maxim din cauza motorului obosit, asta e, defilam cu ce se poate)).
Masina este remapata... nu vreau sa ma gandesc cum NU ar tragea fara remapare si ce viteza maxima ar avea. Cred ca as avea un Logan cu care nu poti lua amenda pentru viteza pe autostrada))).
Comment
-
Ma gandesc totusi, avand detonatii mai rar + faptul ca pe tester imi da' eroare la senzorul de citire pozitie clapeta, daca l-as schimba cu unul nou, nu este probabil ca mersul motorului sa se schimbe radical? Mai ales pe tras-consum... ma gandesc asa ca influenteaza.
Totusi compresia pe toti cilindrii este de ~ 11.5 cu aparat digital.
Comment
-
Tot ce stiu este ca eram pe strada Luica... http://www.youtube.com/watch?v=iYmCvz24QBw .
Asa trebuie sa arate o masina veritabila de raliu pe macadam!
Pagube: bara, un suport de proiector, si un carenaj stanga fata de plastic pe care il pot repara.
Culmea ca pot face treaba romaneasca precum Lau911 si sa prind totul cu sarma si sa-i dau iar bataie mai departe. Am toate bucatile)).
edit: praful excesiv este de la "raliul" efectuat pe terenurile arabile ale Campiei Romane, 60-80 km/h.... n-a murit.Last edited by aleXpeed; 28 July 2013, 18:23.
Comment
-
O punga de soricei si o bormasinasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Gogaie, mesterul in actiune)
Comment
-
Hai ca am facut-o praf! Cand stiu ca e bara originala si maleabila este asa de frumoasaaa .
edit: am aflat de ce bubuie la pornire (rar) sau porneste greu, detoneaza in mers, trage foarte slab si consuma foarte mult (8% la 100-110). Problema este din senzorul de citire pozitie clapeta. N-am gasit asa ceva in Vitan si probabil ca voi gasi la comanda. As vrea nou desi senzorul asta pica foarte rar...Last edited by aleXpeed; 4 August 2013, 17:19.
Comment
-
E la Iamagi la Braila senzorul ....se gaasesc la dezmembrari ,vorbeste cu Mihai DZYsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Paparatzi..ce sa zic se munceste cu spor
Comment
Comment