Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
-
Originally posted by lau911 View PostVinde tot viteza ! ... Fa-o stock ... Vorbesc cu butelie sa iti dea motorul de 1.4 inapoi !Originally posted by Dany_DNY View Posteventula nici arcurile sa nu le mai pui, cine stie cum iti ia talonul si pt asta ))))))Originally posted by 827sam View PostSi, legal, o fi ?
Originally posted by Cezar View PostPana te prinde cu masina de RAR, sa vezi atunci ca nu o mai scoti la cap.
Eu chiar n-am inteles aversiunea versus militieni: daca erai fata virgina si te-au violat, ok. Insa stii sigur ca nu e cazul...
Ai avut alte roti? Da
Ai avut alte suspensii? Da (si stii ca nu ai B8-uri sau amortizoare corespunzatoare ci niste inlocuitoare "las-o bha ca merge asa").
Hai sa nu ne mai cacam pe noi. Daca o facem lata, aia este. N-au avut ei ceva cu tine, ci tu cu legea.
Imagineaza-ti cum ar fi daca toti ne-am pisa pe ele de legi...
Iti poate lua talonul cumetre. Mai bine pune dracu mana pe-o carte, ca pe banii parintilor e totul ca-ntr-un puf.
Nu te uita la ce au ei acolo. Tu lucrezi cu ei? Ei fac o ilegalitate ca-si permit. Asa cum sunt aia de-si cumpara sampanii de 100.000 euro sticla. Ce-o sa faci daca vrei si tu? Sa-i zici aluia sa-ti dea banii? Nu frate, muncesti, asuzi si apoi poate primesti. Cum muncesti ca sa faci 100.000 euro pentru o sticla de sampanie? Evident ca nu ca un om normal, ca altfel nu-i dai
Tata mi-a spus ca "data viitoare sa nu se mai intample ca uite cat umbli sa il iei inapoi" si mi-a mai spus ceva cu care poti fi de acord si sunt si eu... "nu mai bine iti vezi de facultate si sa o lasi dracului de masina o perioada? Atat cat este iar daca iti vei vedea de treaba si vei fii bun iti vei lua o masina mai capabila asa cum iti place tie, sunt atatea masini de fabrica ce nu se compara cu Loganul si plus de asta vei avea mai multe beneficii in viata".
Ma bucur ca la suspendarea talonului aveam motorul omologat (cum multi spuneau ca e o prostie sa-l omologhez). Ce-ar fi fost daca aveam 1.6 16v neomologat si-mi suspendau talonul pentru roti? La RAR tot a trebuit sa deschid capota.
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View Post@ toti 3: o perioada nedefinita va ramane inalta si cu anvelope standard. Pana nu o patesti pe barba ta nu te linistesti...
Comment
-
-
"Ca sa fie smecher jeu. De al dreacu si da ambitios".
@alex: bre, eu zic asa: vrei sa te dai tare, ia o toroapa de 1000 euro si fa-i ceva aleia. Bagi multi bani intr-un cazanel din care n-ai ce scoate. Pai tu te duci la 400 m garduri cu o masina de 105 ponei? Daca te dai pe viraje cu ea, o sa ai alta satisfactie.
Vb cu dsign, poate te ia o data la o astfel de cursa. Sentimentul este incomparabil... Tu de ce crezi ca el nu o mai da cu liniutele in configuratia actuala? Pt ca se distreaza mult prea tare pe drumuri virajate.
@danny: poti sa-i si sudezi suspensiile. Poti sa pui roti ca de mini cooper 1968 (de dimensiuni de cart), sau ca americanii de 22 inch. Daca iti asumi si ai cohones sa le scoti ulterior, fa-o. Insa daca te scoate tac-tu din rahat, e cam rusinos Plus ca-i si nasol sa-ti faca tac-tu masina. Pai ce soi de barbat esti tu?
Mie cand mi-a dat tata Dacia, mi-a zis clar: "Baiete, sa ti-o ingrijesti, ca eu mi-am luat mana. Esti baiat mare, te documentezi. O strici, ti-o repari. Nu esti in stare? Atunci, 'te-n ***** ma-tii si mergi cu autobuzul".
Originally posted by Dany_DNY View Postasta insemna sa fim stock acuma toti ?
Smecherii cu bani de la parinti "se tuneaza". Restul, fac tuning pe barba si munca lor.
Iar cand o dai cu mucii in fasole si n-are cine sa te scoata din rahat decat tu singur, te mai gandesti de 2-3 ori pana sa mai faci aceleasi prostii.
Ba, nasol e cand nu muncesti.
Auzi, DNY-ul, tu muncesti ceva? Faci vreo facultate? Sau o freci pe banii parintilor?
Comment
-
adevarul e ca intre un tir cu sarmele din anvelopa la vedere si un logan cu alte dimensiuni de anvelope....prefer oricand un tir de asta sa faca o explozie, urmata de un derapaj necontrolat pe contrasens. macar te scurgi instant in lumea umbrelor. nu te mai chinui prin spitale. nu?
asta e grijania mamii lor de meletzeni?
Comment
-
Pai asa ne-au spus: "se retine talonul pentru ca anvelopele de pe fata (V-uri de vara 2011) nu sunt omologate si prezinta pericol pentru siguranta circulatiei" insa am ramas putin nedumerit dupa ce mi-a dat dovada de circulatie... "la revedere, sa traiti, plec sa pun in pericol siguranta circulatiei pentru urmatoarele 15 zile", e cam absurda treaba cu siguranta circulatiei. Logic ar fi trebuit sa nu mai misc masina de acolo, deh, siguranta celorlalti...
@ Cezar: ca sa ma dau ca Dsign ar trebui sa pun arcurile sport si rotile inapoi ... Ciudat este ca, de ciuda, in configuratia standard o alerg mai tare decat inainte, dau in toate gropile si denivelarile ca barca tot "pluteste".
Comment
-
Aceasi poveste si cu folia pe geamurile fata.
O gramada de gabori au masinile particulare foliate cap - coada (minus parbriz) cu cea mai inchisa tenta posibila, 95%, inclusiv pe fata.
Noi, astia fraEricii daca ne punem folie pe fata doar o idee mai inchisa decat geamul stock, vorbim de un maxim 25-30%...hop da talonu' incoa'!
...Tara de kkt!
Comment
-
Daca dam un raliu de distanta lunga, in circulatie normala, cu Prestiju stock va dau fum la toti fara drept de apel.
Amu' de frane nu comentam, este upgrade bolt on, fara modificari.
In 10 ore am venit azi la Bucale, am rezolvat treaba, n-am mai ajuns la DaciaShop ca se facuse 4:30 si-am ajuns si inapoi acasa la Deva, cu Logan stock.
160 pe ploaie torentiala, nu recomand. Aveam insa un serie 7 la care-i vedeam stopurile mereu, destul de mult in fata.sigpic
Comment
Comment