Originally posted by Cezar
View Post
Loganul Meu (1.4 Cu Multi Km)
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by dr_mke View PostDaca dam un raliu de distanta lunga, in circulatie normala, cu Prestiju stock va dau fum la toti fara drept de apel.
@ Kojak: daca tot ne plac unele modificari, singura solutie in a circula fara probleme este de a fi politisti cu acte-n regula, altfel doar cu relatii si smecherii ieftine care nu prea tin. Intre ei nu se ard, isi tin legitimatiile la ei mereu si uita de probleme, tara nimanui .
Comment
-
Originally posted by Dany_DNY View PostBossule pana la urma e fix treaba mea pe banii cui o frec si ce fac si ce nu fac eu ! Si ca sa te linisteasca am si un job destul de bun ...
Si cu "boss", m-ai convins. Unde dai o carpa? Dau spaga cam proasta, dar merge de-o fibra.
Originally posted by Kojak View PostNuma' sa nu fie un job d-ala care presupune abordari de genu': "ce-i facem boss?", "ie gata boss"!
Scuze Dany, nu m-am putut abtine, no offence.
Originally posted by Dany_DNY View Poststai linistit ! ...
Si stii de ce toate astea, nu? Pt ca: aroganta. Si mai ales din partea unuia care n-a dovedit decat ca nu poate lua bacul.
Ba, pana si Vanghelie l-a luat!!!!
Originally posted by aleXpeed View PostAcum depinde caci soferi cu kilometri suntem destui insa trebuie sa avem grija si de radare . Eu unul am sechele de la asemenea intamplari, nu ca n-as merge mereu cat duce motorul asta pe autostrada dar pur si simplu atata timp cat n-am statie de emisie-receptie nu mai am tupeul de alta data de a merge blana mereu (oras-localitate-exterior-autostrada). De altfel mi-ar placea o astfel de expeditie, performantele masinilor sunt asemanatoare, mai putin Cezar care ar intra cu brio cu MCV-ul la asa ceva ca sa fie distractia palpitanta, parca tot 16v este, mai greu ce-i drept ).
@ Kojak: daca tot ne plac unele modificari, singura solutie in a circula fara probleme este de a fi politisti cu acte-n regula, altfel doar cu relatii si smecherii ieftine care nu prea tin. Intre ei nu se ard, isi tin legitimatiile la ei mereu si uita de probleme, tara nimanui .
@kojak: cine umple randurile echipajelor de politie? Nu oameni tot ca noi? Nu tot aceeasi oameni care n-au respect fata de munca si fata de lucrul bine facut?
Comment
-
1.6 16v pregatit de road trip
1.5 dci pregatit de stage 2 si spire la wastegateAttached FilesCan't touch this !
Comment
-
N-am mai scris nimic aici...
Da, la 252.700 km. s-au schimbat filtrele si uleiul motorului. Uleiul folosit este Castrol Magnatec 10w40 iar bujiile sunt Champion cu 2 electrozi si aveau 500 de kilometri cand s-a facut revizia, placutele au 1000 si ceva de kilometri. Trebuie sa am in vedere amortizoarele spate.
Motorul are putin peste 80.000 de kilometri, masina fiind acum undeva prin munti in regiunea Ardealului.
Voi reveni cu poze cu serpisorii de Twingo RS facuti fara catalizator. Am vandut cauciucurile de 195/50/R15, nu mai pun asa ceva, fura in draci la kilometraj iar in viteza mare trage mai prost decat de fabrica. Singurul avantaj era plecarea de pe loc ca erau moi asa, profilul bun si ca impresionam habarnistii cu 210 km/h pe ceas total nereali insa deh... cine dadea peste cap bordul la Logan )) ?
Planuri de viitor:
- in August as vrea sa ii montez serpisorii de RS, sa ii fac o mini-admisie pana in clapeta de acceleratie si sa scot catalizatorul de sub masina. Ideea este ca ramane toba de fabrica;
- sa pun arcurile H&R inapoi ) ;
- ATS-urile impreuna cu prezoanele lungi cred ca le voi pune in primavara, habar nu am (asta daca nu cumva se organizeaza legale in septembrie), vreau 4 gume BUNE de vara de 185/65/R15, noi, vine iarna, gumele de pe table se cam duc si oscilam in a-mi lua de iarna mai intai (SH de iarna);
Alte modificari nu as mai face caci imi place prea mult cum se misca masina in momentul de fata si de-asta nu m-am dat in vant dupa modificari chiar daca stiu ca lipsa catalizatorului, a servo-directiei temporare si a unei admisii bune fac minuni, se misca minunat (pe benzina). Mai mult decat modificarile astea nu merita motorul asta. In resoftari nu am incredere si astept sa ma bata un 16v resoftat... ceea ce n-am patit.
Planuri indepartate:
- compresor + unichip, manopera si tot ce implica, bataie de cap si bani foarte multi;
sau
- sters seria motorului, omologat fara serie si urcat in "liga" cu un drac mai mare fara serie care estetic arata la fel ca acest motor (treaba muult mai ieftina decat compresorul). Cezar stii ce zic, am mai vorbit de ideea asta . Ideea este ca motorul pe care l-as dori se gaseste cam dificil.
In rest, am alte prioritati in care trebuie sa investesc (facultate...) iar masina este pe plan secundar si totul se va face mai greu.
Tot in August am in plan un drum la mare iar cand ma intorc sper sa fac o nebunie (cu serpisori pe ea, semi-admisie, fara catalizator iar la roti ma orientez) si sa merg pe Transfagarasan.
dCi-ul are aproape 270.000 km. si functioneaza perfect. Mai putin cu sprintul care nu mai este ca cel de atunci cand era noua, probabil turbina putin obosita, nu scoate fum, la mersul de oras trage foarte bine, porneste la sfert, consuma putin... toate bune .Last edited by aleXpeed; 28 July 2014, 01:48.
Comment
-
Fara cat sta treaba mai bine sus cat si jos ! A avut cat jos si atunci mai tragea a masina acuma zici ca e soseta tarata de un caine lenes !
E 50 lei o toba stock .... Poti sa o scimbi )))
Baietii intreaba de loganul galben , de " cup" , loganul ala care a batut mercedesul .... Ei te cheama , nu te poti impotrivi ))))))sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Comment
-
Pe 2 martie 2015 la 262.113 km. indicati pe bord am schimbat uleiul si filtrele motorului. Am pus 4.8 litri de ulei ELF Evolution SXR 5w40 iar filtrele sunt originale Renault.
Costuri: reperele - 225 RON; manopera schimbarii uleiului si a filtrului de ulei - 35 RON... total - 260 RON.
Masina are in prezent peste 264.000 km., din care motorul are 90.000 km si functioneaza minunat.
Acum cateva zile i-am pus arcurile sport, jantele de aliaj si prezoanele mai lungi impreuna cu 4 anvelope de dimensiune standard.
Are peste 9 ani si jumatate si ma supara iar rugina pasajelor spate (de bine ce a fost facuta la mesterii lui tata), + rugina aparuta la imbinarea pragului dreapta fata cu aripa dreapta fata (a sarit vopseaua de mult) + rugina la coltul usii soferului (iar, de bine ce a fost facuta la mesterii lui tata). Ii voi pune vaselina in zonele atacate si nu ma mai enervez atat ca poate o voi revopsi total intr-o buna zi (le consider parti "lovite" ale caroseriei, le-as schimba).
In rest a vazut multe plimbari, alergatura, ma folosesc la maxim de ea, consuma foarte putin iar la nevoie trage foarte frumos.
Comment
Comment